alice williams (biz)
*bu bölüm medyadaki şarkı ile bağlantılıdır*gözlerimi açtığımda direkt saate baktım saat 23:00'dı.daha bir saat vardı ben de hazırlanmaya karar verdim.belki gitmek hayatımın hatası olacaktı ama umrumda değildi.kötü düşünceleri bırakıp yataktan kalktım ve ılık bir duş aldım.yarım saat çoktan geçmişti.hemen giyindim ve saçlarımı taradım.erkenden gitmeye karar verdim.odadan çıkıp astronomi kulesine gittim.draco daha gelmemişti.bacaklarımı aşağıya sarkıtarak oturdum ve draco'yu beklemeye başladım.
10 dakika sonra
duyduğum ayak sesleri ile arkamı döndüm.draco gelmişti.yanıma oturdu ve biraz bekleyip konuşmaya başladı.
d.m:özür dilerim bugün çok saçmaladım.
a.w:neden böyle bir tepki verdin?cedric benim sadece arkadaşım.
d.m:ama cedric senden hoşlanıyor sense bunu göremeyecek kadar körsün!
a.w:hayır cedric cho'dan hoşlanıyor.
d.m:demek cho'dan hoşlanıyor.peki neden sürekli senin peşinde!?
a.w:bu seni ilgilendirmez.
d.m:beni ilgilendirir çünkü-
a.w:çünkü ne draco çünkü ne?
d.m:çünkü senden hoşlanıyorum!astoriaya karşı hisslerim yokmuş yanlış anlamışım!oldu mu!?
a.w:saçmalıyorsun.
d.m:saçmalamıyorum.
a.w:bak draco ben senden hoşlanıyordum ve sen beni reddettin.şuan ise sadece arkadaşız.
d.m:alice bana sadece arkadaş olduğumuzu söyleme!bu hiç mantıklı değil!sana olan hislerimi hiç mi görmedin?astoria'nın beni aldatması umrumda değil hiç de olmadı astoria'yı sevdim evet kabul ediyorum ama son zamanlarda sadece seni kıskandırmaya çalışıyordum.ben sadece seni istiyorum.sana sarılmayı seni öpmeyi seninle birlikte uyumayı istiyorum.draco şuan karşımda ağlayarak benden bir cevap bekliyordu.ona ne diyeceğimi hiç bilmiyordum.ama şuan tek istediğim şey onu öpmekti.düşüncelerimi susturdum ve draco'nun dudaklarına dudaklarımı bastırdım.şuan ikimizde ağlayarak öpüşüyorduk.biraz sonra geri çekildim ve draco'nun gözyaşlarını sildim.
d.m:seni seviyorum.
a.w:ben de seni.
d.m:o zaman benimle sevgili olmak ister misin?
a.w:draco seni seviyorum ama lütfen bana biraz zaman ver.sadece kısa bir zaman.draco gözlerini kapattı ve derin bir nefes verdi.
d.m:tamam alice sen bilirsin.gerekirse sonsuza kadar seni beklerim.iyi geceler.
a.w:iyi geceler...