alice williams (biz)
astronomi kulesinden çıkıp odama gittim.aslında draco'yu o şekilde bırakmak istemiyordum ama bu gece düşünüp bir karar vermem gerekiyordu.pijamalarımı giydim ve yatağıma oturdum.draco gerçekten çok iyi biriydi,beni seviyordu ama beni astoria için reddettiği gün kalbim çok kırılmıştı.biraz daha düşündüm ve draco'ya bir şans vermeye karar verdim.
sabah
sabah gözlerimi güçlükle açtım.yatağımdan kalktım ve hemen giyinip kahvaltıya indim.draco tahmin ettiğim gibi ordaydı.yanına gidip kulağına fısıldadım.a.w:akşam yemeği saatinde kara göle gel.
draco onaylarmışcasına kafasını salladı.ben de hızlıca bir şeyler yiyip hemen kara göle gittim.bir sepete siyah lale yaprakları ve 4-5 tane çiçek sapı topladım.sonra gölün yanına oturup topladığım yaprak ve saplardan iki tane yüzük yaptım.yaptığım yüzükler adeta satın alınmış gibi gözüküyordu.simsiyah nadir bulunan siyah lale yapraklarının etrafına sarmaşık gibi dolanmış çiçek sapları vardı.yaptığım yüzükleri draco'ya hediye edecektim.hediye yapmaya o kadar dalmıştım ki akşam yemeğine yarım saat kalmıştı.hemen etrafı toparladım ve draco'yu beklemeye başladım.yaklaşık 10 dakika sonra draco geldi ve yanıma oturdu.
a.w:hoşgeldin.
d.m:hoşbulduk.birşey mi oldu?
a.w:hayır konuşmak için çağırmıştım.
d.m:pekala seni dinliyorum.
a.w:draco ben dün gece ikimizi düşündüm.lafı uzatmayacağım.seni seviyorum.draco mutluluk dolu gözlerle bana bakıyordu.onu hiç bu kadar mutlu görmemiştim.bir süre birbirimize baktık.
d.m:seni sadece sevmiyorum sana ve her zerrene aşığım.madem düşündün tekrar soruyorum.benim sevgilim olmak ister misin?
a.w:evet...draco bana yaklaştı ve dudaklarımızı birleştirdik.draco dudaklarımızı ayırmadan ellerini belime koydu ve beni kendine doğru çekti.bir süre sonra geri çekildim ve ikimizde gülümsemeye başladık.
d.m:hava soğudu.hadi gidelim sevgilim.
a.w:bir saniye!cebimden yüzükleri çıkarttım ve birini parmağıma takıp diğerini draco'ya uzattım.büyülenmiş gibi avcundaki yüzüğe baktı ve hemen parmağına taktı.
d.m:bunları sen mi yaptın?
a.w:evet bugün ikimiz için yaptım.
d.m:sen bu dünyadaki en güzel,en tatlı ve en mükemmel insansın.draco elimi tuttu sonra nazikçe öptü. ayağa kalktık ve yavaşça hogwarts'a yürümeye başladık.draco sürekli beni ne kadar sevdiğini söylüyordu.sanırım hayatımda gördüğüm en mükemmel insan dracoydu.