"gift"

4.4K 222 93
                                    

alice williams (biz)
draco ayağa kalktı ve elini uzattı.

d.m:hava karardığına göre akşam yemeği saati geldi hadi gidelim artık.
a.w:ama ben burda oturmayı çok sevdim...
d.m:eğer sen istersen sonra tekrar geliriz
a.w:söz mü?
d.m:söz.

draco'nun elini tuttum ve ayağa kalktım.birlikte akşam yemeğine indik ve slytherin masasına oturduk.yaklaşık 3 dakika sonra yanıma diggory geldi.

c.d:merhaba alice
a.w:merhaba cedric birşey mi oldu?
c.d:iksir ödevini  yaptın mı?
a.w:evet.
c.d:daha sonra bana da yardımcı olur musun?
a.w:tamam.
c.d:acelesi yok sen ne zaman istersen o zaman yaparız ödevi.görüşürüz.
a.w:görüşürüz.

yemeğime geri döndüm.draco tabağıma birsürü yemek koymuştu.

a.w:draco ben bu kadar yemeği yiyemem.
d.m:çok az yiyorsun.
a.w:off

tabaktaki yiyeceklerden az az ağzıma atmaya başladım.

d.m:özür dilerim kızdın mı?
a.w:hayır tabiki.

draco gülümsedi ve yemeklerimizi bitirdik.ayağa kalktım ve aklıma gelen şeyle durdum.

a.w:draco pansy nerde onu kaç gündür görmüyorum.
d.m:evine erken döndü o annesi hastalanmış.
a.w:anladım.

ortak salondan çıkıp odama gittim.masama oturup pansy'e mektup yazmaya başladım.

pansy annenin hastalandığını duydum.çok geçmiş olsun.umarım şuan daha iyidir ve ciddi birşey yoktur.kendine iyi bak.
                                 alice williams

mektubun mürekkebi kuruyunca bir zarfa koydum ve üstüne koyu yeşil bir mühür bastım.mühür de kuruduğunda baykuşumu kafesinden çıkarıp mektubu verdim.baykuşum havada süzüle süzüle uçmaya başladı.biraz onu izledikten sonra penceremi kapattım ve masama geçtin.bir kağıt ve çizim kalemleri çıkarıp aklıma gelen ilk şeyi çizmeye başladım.draco'yu.
                              ...
çizimim biraz uzun sürmüştü ama bitmişti.resme bakarken kapım çaldı.

a.w:gell.

içeri draco girdi ve kapıyı kapatıp yatağıma oturdu.

a.w:draco!sen nasıl girdin kızlar yatakhanesine?
d.m:gizlice girdim.herneyse ne yapıyorsun?
a.w:bak sana bir hediye hazırladım.nasıl olmuş?

draco'ya kağıdı uzattım.resme bakmaya başladı.sonra kağıdı yatağa koydu ve boşluğa bakmaya başladı.

a.w:draco beğenmedin mi?
d.m:hayır,hayır çok beğendim.bu benim hayatımda aldığım ilk hediyeydi o yüzden duygu karmaşası yaşıyorum sanırım.

𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙𝙨//𝙙𝙧𝙖𝙘𝙤 𝙢𝙖𝙡𝙛𝙤𝙮Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin