"task"

3.7K 164 53
                                    

alice williams (biz)
bir süre sonra hogwarts'a vardık.tam odalara dağılacakken draco kolumu tuttu.

d.m:bu gece birlikte uyuyabilir miyiz?
a.w:draco nasıl olacak o ben erkekler yatakhanesine gelemem.
d.m:o zaman ben gelirim.
a.w:yakalanırsan ceza alırsın.
d.m:güzelim karşında bir malfoy duruyor kimse bana ceza veremez.

gülmeye başladık ve draco'nun koluna vurdum.

a.w:egoist...madem yanımda uyuyacaksın pijamalarını giy sonra gel.
d.m:tamam.

draco pijamalarını giymek için odasına gitti ben de kendi odama gittim.pijamalarımı giydim ve yatağa yatıp draco'yu beklemeye başladım.yaklaşık 10 dakika sonra draco geldi ve yanıma yattı.draco'ya yaklaştım ve kafamı göğsüne koydum.o da elleriyle vücudumu sardı.
a.w:şuan o kadar huzurluyum ki.
d.m:ben de.

gözlerimi yumdum ve draco saçlarımı okşamaya başladı bana kırılacak bir porselenmişim gibi davranıyordu.çok narin ve yavaş.draco'nun saçlarımı okşaması beni mayıştırdı ve uykuya daldım.

                            sabah
gözlerimi draco'nun öpücükleri ile açtım.

d.m:günaydın sevgilim.aslında seni uyandırmak istemezdim ama bugün pazartesi.
a.w:draco ya çok kötü bir görev verirlerse.
d.m:şşşş endişelenme ben yanındayım.

draco'nun dudaklarına küçük bir öpücük kondurdum ve konuşmaya başladım.

a.w:sevgilim şimdi sen odana git ve hazırlan.ben de hazırlanacağım.slytherin ortak salonunda buluşuruz.
d.m:tamam.

draco odadan çıktı ve ben de banyoda işlerimi halledip giyindim.çok çok hafif bir makyaj yapıp saçlarımı taradım ve ayakkabılarımı giyip son kez aynaya baktım.üstümde koyu yeşil-siyah arası bir renk olan kolları tüllü çok şık bir elbise,ayağımda da siyah kısa topuklu ayakkabılar vardı.aslında kot ile gitmek istiyordum ama tüm ölüm yiyenler çok zarif ve şık giyiniyorlardı.neyse.son kez kendimi süzüp odadan çıktım.draco beni bekliyordu.o da simsiyah bir takım giymişti.her türlü çok yakışıklıydı.

d.m:mükemmel görünüyorsun.
a.w:sen de.

draco'nun koluna girdim ve malikaneye cisimlendik.herkes bizi bekliyordu.yan yana masaya oturduk ve voldemort'a baktık.

l.v:sonunda.bugünkü toplantımız uzun sürmeyecek.sadece çömez ölüm yiyenlerimize bir görev vereceğim.williams ve malfoy size albus moruğunu öldürmenizi emrediyorum.üç gün içinde bunu halledin.yoksa duvara kafanızı süs olarak asarım.umarım anlaşılmıştır.dağılabilirsiniz.

𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙𝙨//𝙙𝙧𝙖𝙘𝙤 𝙢𝙖𝙡𝙛𝙤𝙮Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin