alice williams (biz)
notta şunlar yazıyordu;iyiki doğdun alice
-benjamintabii ya bugün benim doğum günümdü ve sadece çok uzakta yaşayan bir arkadaşım hatırlamıştı.ama alışkındım kimse benim ile ilgili şeyleri zaten önemsemezdi.benjaminin aldığı şeyi merak ediyordum hemen hediyeyi açtım çok güzel yeşil taşlı bir kol
ye vardı hemen kolyeyi taktım ve giyindim.her doğum günümde yaptığım gibi yalnız başıma doğum günümü kutlayacaktım.ortak salona inip bir sepete 2,3 tane kurabiye aldım ve kara göle gittim.çimenlere oturdum ve küçük bir kurabiyenin üstüne mum yakıp gözlerimi kapattım.a.w:draco'nun bir gün beni sevmesini diliyorum.
mumları üfledim ve kurabiyeden ufak bir ısırık aldım.tadı gerçekten kötüydü ama umursamadan kalkıp hogwarts'a döndüm.yatakhaneye kitaplarımı almak için döndüğümde pansy beni bekliyordu.
p.p:sonunda geldin hadi derse gidelimm.
a.w:tamam hadi gidelim.pansy ile kol kola derse inip bir masaya geçtik ve profesör'ü beklemeye başladık.snape sınıfa gelince herkes sustu ve kitaplarını açtı.
s.s:bugün yapacağımız iksir'in ismi veritaserum ne olduğunu bilen var mı?
hemen granger elini kaldırdı.
h.g:veritaserum,doğruluk iksiri ve doğruluk sıvısı olarak da bilinir yalnızca üç damlası herhangi bir kişiyi bir sorunun doğru cevabını söyletmeye yarayan iksirdir.
s.s:doğru.gryffindor'a 10 puan.şimdi kitaplarınızdan tarife bakarak iksiri yapmaya başlayabilirsiniz.kitaptan veritaserumun olduğu sayfayı açtım.malzemeleri kazana yavaş yavaş ekleyip iksiri yapmaya başladım.çoğu kişinin iksiri patlıyordu ama ben doğru yaptığıma emindim.bir süre sonra iksirim bitti.şişeye veritaserumu boşalttım ve profesörü çağırdım.profesör iksiri kontrol etti ve suratında memnun bir ifade belirdi.
s.s:tebrik ederim bayan williams.slytherin'e 25 puan,çıkabilirsiniz.
herkes iksir sınıfından çıkmaya başladı.bende kitabımı alıp uçuş dersine doğru yürümeye başladım.vardığımda profesör gelmişti.
a.w:özür dilerim profesör.
profesör gülümsedi.bugün quidditch antremanı vardı bu yüzden çimlere oturdum ve quidditch takımımızı izlemeye başladım.draco da quidditch oynuyordu ve bana inanın o quidditch formasının içinde her zamankinden daha yakışıklı ve mükemmel gözüküyordu.yarım saat sonra adrian birden süpürgesinden düştü hemen yanına koştum ve kalkmasına yardım ettim.
a.w:hadi gel adrian revire gidelim.
adrian tamam anlamında kafasını salladı ve revire gittik.adrian'a pansuman yapıldı ardından adrian'a yardım ederek odasına götürdüm ve kapıyı açtık.gördüğüm şey ile bir an duraksadım.