alice williams (biz)
draco'nun dizine yattım ve biraz yıldızları izledik.d.m:alice bence seni ailemle tanıştırmanın vakti geldi.
a.w:draco sence de olaylar biraz üst üste gelmedi mi bitanem.dumbledore,ölüm yiyenler,voldemort falan.
d.m:biraz öyle oldu ama seni hemen annem ve babamla tanıştırmak istiyorum.eminim annem sana bayılacaktır.
a.w:baban?
d.m:yani babam biraz ters biri zaten biliyorsun.ama gelininde olmasını istediği tüm özellikler sende var.
a.w:neymiş o özellikler?
d.m:zarifsin,soylu bir aileden geliyorsun,tüm ailen ve sen slytherinsin,kibarsın babam gelininde bunların olmasını istiyordu ve hepsine sahipsin.
a.w:sana çok aşığım.
d.m:ben de sana.draco'nun dizinden kalktım ve dudaklarına uzun bir öpücük bıraktım.draco benden hafif bir şekilde uzaklaştı.
d.m:yarın gidiyormuyuz yani malikaneye?
a.w:sana hayır demek çok zor biliyor musun?
d.m:artık biliyorum.bir de bu evet demek mi?
a.w:evet ama-draco'dan uzaklaşıp sahile bakarak konuştum.
d.m:ama ne?
a.w:ya beni sevmezlerse.evet soylu bir aileden geliyorum ama bu yeterli değil.draco yanıma yaklaşıp bir elini belime diğer elini saçıma koydu.
d.m:sen mükemmelsin ve seni sevmemeleri için bir sebep yok.hem sevmezlerse onların düşüncelerini umursayan kim biz de kaçarız.
a.w:draco sen bu hayattaki en iyi erkek arkadaşsın.iyiki sana aşık olmuşum.
d.m:en iyi erkek arkadaş mı gerçekten böyle mi düşünüyorsun.
a.w:evet beni bu dünyadaki en güzel kızmışım gibi hissettiriyorsun.dracoyla birbirimize mutlulukla gülümsedik ve tekrar dizine yattım.
yarım saat sonra
d.m:alice hadi uyan sevgilim.
gözlerimi yorgunlukla ve karın ağrısıyla açtım ama draco telaşlanır diye söylemedim.ayağa kalktık ve el ele hogwarts'a yürümeye başladık.
a.w:draco cisimlensek olur mu?
d.m:neden aşkım ne güzel yürüyüş yapıyoruz işte.
a.w:tam olarak iyileşemedim sanırım karnım ağrıyor.
d.m:tamam o zaman.draco ile hogwarts'a cisimlendik ve her zaman ki gibi draco'nun odasına gittik.draco hemen beni yatağa yatırdı ve kendisi de yanıma yattı.tam uyuyacakken karnımda bir şey hissettim.draco elini karnıma koydu ve yavaş yavaş narince karnımı ovmaya başladı.karnımın ağrısının hafiflemesi ile rahatça gözlerimi kapattım.
sabah
gece heyecandan deliksiz uyuyamadığım için sabah erken kalktım.bugün kahvaltıya malfoylara gidecektik.hemen draco'yu kolundan hafifce dürttüm.
a.w:draco hadi kalk!malikaneye gideceğiz.
d.m:tamam sevgilim uyandım.sakinleş biraz.
a.w:günaydın.
d.m:günaydın.
a.w:ben odama hazırlanmaya gidiyorum.ortak salonda buluşuruz.yataktan kalktım ve odama gittim.kıyafet seçmem gerekiyordu.