alice williams (biz)
evet bugün sizin bıraktığınız kısımdan sonrasını anlatacağım.son anlatımımın üstünden tamı tamına 2 yıl geçti.draco'nun eşyalarına bakıp o gün saatlerce ağladım.günlerce yine kendime gelemedim.önceden hayat felsefem her son yeni bir başlangıçtır şeklindeydi fakat sevgilimden sonra her şeyimi kaybetmiştim.dediğim gibi günlerce kendime gelemedim ve sonra draco'nun isteyeceği şeyi yapmaya karar verdim.
"yaşamak."zordu fakat sevgilim için başarmalıydım.sabah kalktım.her zamanki gibi yanımda draco'nun olmadığını görüp üzülmedim.onun yerine güzel anılarımızı düşündüm bir süre.gülümseyerek yataktan kalktım.hep istediğimiz şeyi de yapıp barınaktan bir köpek sahiplenmiştim.köpeğime mama ve su koyup kahvaltımı yaptım.kahvaltı sonrasında giyindim köpeğimi de alıp dışarıya çıktım.çok uzun süre sonra ilk kez makyaj yapıp özenli şekilde kıyafetlerimi seçmiştim.bir süre yürüdükten sonra malfoyların kapısını çaldım.doğru duydunuz.narcissa anılar dolu evde acı çektiği için daha mütevazı bir eve taşındılar.biliyorum inanmak biraz zor ama gerçek.narcissa açtı ve sarıldık.içeriye geçtim.n.m:alice bugün çok iyi görünüyorsun.gidiyor muyuz?
a.w:zamanı geldi bence cissy.narcissa'nın hazırlanmasını bekledim ve çıktık.uzun bir yolculuktan sonra geldik.ikimiz bu anı uzun süredir planlıyorduk.büyük binaya bir bakış attık ve nihayetinde içeriye girdik.
?:merhaba,nasıl yardımcı olabilirim?
a.w:merhaba.yaklaşık 1 ay önce telefonda konuşmuştuk biz buranın yeni sahipleriyiz.
?:ah,evet hatırlıyorum.işleri narcissa hanım telefondan yürütmek istediğini söylemişti.fikriniz değişti sanırım.
a.w:evet.biraz kendimi işe vermek istiyorum açıkcası.
?:anlıyorum bayan williams.size odanızı göstereyim.buranın ne olduğunu söylemeyi unuttum sanırım.burası büyücülük dünyasında büyük değişikliklere sebep olan bir kurum.ailesi olmayan büyücüler burada kalıyorlar.onlara olabildiğince sıcak bir aile ortamı sağlamaya çalışan bir kurum.yetimhanelerden farkı ise hogwarts yerle bir olduğundan beri burada bu çocuklar istedikleri kadar kalıp en iyi öğretmenlerden büyü eğitimi alıyorlar.bunu yaptım çünkü draco burda olsaydı o da aynısını yapardı...
yazar notu:arkadaşlar biliyorum hikayenin üstünden çok zaman geçti fakat sonunu geç de olsa tatlıya bağlamak istedim.bir serüvenin gerçekten sonu bu bölümdü.destekleriniz için çok teşekkür ederim.kendinize iyi bakın🫶🏻