alice williams(biz)
sabah
sabah gözlerimi çok büyük bir mutlulukla açtım.dün draco ile çok eğlenmiştim.ama şuan bunları düşünecek zaman yoktu çünkü kahvaltıya inmem gerekiyordu.hemen giyindim ve ortak salona gidip slytherin masasına oturdum.draco da yanıma büyük bir mutluluk ile oturdu.a.w:günaydın draco
d.m:günaydın alice!dün sana astoria benim ile vakit geçirmeyi sevmiyor demiştim ya
a.w:evet
d.m:tamamen yanlış anlamışım!senin yanından ayrıldıktan sonra odamda kocaman süsler vardı.bunca zamandır bana sürpriz hazırlıyormuş.astoria'yı çok seviyorum gerçekten mükemmel biri.umarım hiç ayrılmayız.ayrıca bu yılın sonunda ona evlenme teklifi etmeyi düşünüyorum.
a.w:oh senin adına çok sevindim draco.umarım hep böyle mutlu olursun.
d.m:sen iyi misin biraz kötü oldun sanki?
a.w:iyiyim sadece biraz midem bulandı tuvalete gitsem iyi olur.izninle.hemen hızlıca tuvalete gidip kapıyı kitledim.draco asla benim gibi bir aptalı sevmeyecekti.astoria'ya aşık.benden nefret ediyor.asla astoria kadar iyi olamayacağım.bunları düşünürken gözüme haplar çarptı bir kaç taneden bir şey olmazdı herhalde.avucuma 8 tane hap aldım ve yuttum.başım dönüyordu ve midem çok bulanmaya başlamıştı.ama umursamadım.kapıyı açtım ve masaya geri döndüm.
d.m:hey sen iyi misin gözlerinin altları kıpkırmızı olmuş.
a.w:önemli bir şey değil sadece haplar.
d.m:haplar?
a.w:lanet olası küçük beyaz haplardan.
d.m:alice sen iyi değilsin!kalk revire gidiyoruz.
a.w:hayır gitmiyoruz.ben yaptığım şeyin bilincindeyim.başım daha hızlı dönmeye başladı ve gözlerim birden karardı.
draco'nun anlatımı:
alice'in kafası birden masaya düştü.hemen bacaklarını ve belini tutarak kucağıma aldım.koşturarak revire gitmeye başladım.vardığımda madam hemen alice'i bir yatağa aldı ve benden dışarı çıkmamı istedi.bende madam'ın dediğini yapıp dışarı çıktım.
draco'nun anlatımı son.3 saat sonra
gözlerimi açtığımda yine revirdeydim. burdan gerçekten fazlasıyla nefret ediyordum.daha ne olduğunu anlayamadan içeri adrian ve draco girdi.a.p:iyi misin alice?!
a.w:çok yorgunum.
d.m:tamam biz şimdi çıkıyoruz sen güzelce dinlen.
a.p:sen git ben biraz daha kalacağım.draco dışarı çıktı.adrian ise yattığım yatağın yanındaki sandalyeye oturup elimi tuttu.
a.p:ne olduğunu biliyorum alice.siz konuşurken yanınızdaydım.şimdi söyleyeceklerim belki seni kıracak ama benim seni azarlama gibi bir niyetim yok.bak draco astoriayı seviyor ama senden nefret etmiyor.lütfen artık dracoyu unutmaya çalış.bu şekilde sadece kendini zehirliyorsun acın dinmiyor.hadi şimdi dinlen sonra daha detaylı konuşacağız.
adrian bana sıcakça gülümsedi ve dışarı çıktı.bende gözlerimi yumdum.