Ahojte,volám sa Riley Samantha Lawrin ale všetci ma volajú Risa spojením prvých dvoch písmen mojích dvoch mien.Nenávidím svoje meno.Keď ma niekto osloví Riley mám chuť zobrať prvú vec čo uvidím a hodiť mu to do ksichtu.
Kedysi sme bývali v New Yorku ale moji rodičia sa v mojich 10 rozhodli sa presťahovať do Kalifornie.Zmenili sebe aj mne meno a ešte furt neviem prečo.Možno boli nejaký mafiáni alebo čo.Ja viem som hrozne vtipná. Kedysi som sa volala Sarah Smith.... ešte že ma premenovali.
Mám hnedé vlasy po pás na čo som dosť pyšná lebo som si ich pestovala od malička.Oči mám taktiež hnedé ale až nenormálne vyblednuté...skoro až biele.Postavu mam normal ale aj tak si občas zájdem zabehať do lesa.Milujem les.
Žijem normálny život 16 ročnej tínedžerky.Aj keď von moc nechodím lebo podla mojich rodičov je to vonku moc nebezpečné.Samozrejme občas sa niekam vyberiem oknom.Som rebelka no...
V škole mám dvoch najlepeších kamarátov.Alana a Karin.S Alanom sa poznáme už od malička a hovoríme si úplne všetko.Možno sa divíte ale mám aj priateľa ktorého by som nevymenila ani za nový mobil (asi).Volá sa Ryan a hrozne moc ho moc ho milujem.
Mám dokonalý život ale ako vždy sa musí niečo stať a celé to pokaziť.
Čáves :D takže som začala novú story :D dúfam že sa nejak rozbehne :D nechať?zmazať? :D
YOU ARE READING
Wolf girl
WerewolfMám dokonalý život ale ako vždy sa musí niečo stať a celé to pokaziť.