pre jelis_sweader (chameleón)
,,Nič" odrazil sa od dverí a odišiel smerom do obývačky.,,Nič?Skoro nás tam zabili a ty povieš že nič?" nabrúsená som za ním vošla do obývačky a videla ako sa snaží vybrať šíp.Povzdychla som si a podišla k nemu.Vybrala som mu šíp a všimla si tam tu divnú tekutinu.Dotkla som sa jej ale začala ma z toho páliť ruka.,,Au!" sykla som a odhodila šíp preč.To je divné....nepamätám si že by ma predtým ta tekutima pálila.Zobrala som dezinfikáciu ktorú som tam mala pripravenú a naliala ju na vatu ktorú som proložila na Thomasovu ruku.Keď som mu prešla po rane tak zavrčal.Ale tak normálne...ako pes.Pustila som vatu a cúvla smerom od gauča.,,Thomas sme doma!Predstav si že dnes sme ulovili z..." ked si ma Sandra všimla tak si začala pospevovať a nedokončila vetu.Lovili?Usmiala sa na mňa a na jej zuboch som videla trochu krvi.,,Č-čo sa to tu deje?A nehovorte mi že nič.Niekto po nás strielal šípy s tekutinou ktorá ma záhadne štípe a pri tom predtým sa nič nedialo.Thomasovi svietili oči a vy ste boli loviť a Sandra má na sebe krv.Ja nič nechápem" začala som zhlboka dýchať a chytila som sa za hlavu.,,No vieš...ja..my" Thomas sa mi snažil niečo povedať ale zakoktal sa.,,Ja musím ísť" vyletela som z dverí a bežala lesom.Čo sa to deje?Od kedy som stretla toho vlka je všetko divné.
Bežala som tak rýchlo že stromy okolo mňa boli len čmuhy.Čo?Prudko som zastala.Zrychlene som dýchala a oprela sa o strom.Všetko okolo mňa sa začalo točiť.Moje oči ma znova pálili a ja som sa cítila ako by sa všetky moje kosti lámali.Začala som kričať od bolesti a klakla si na zem.Z mojich očí vytreskli slzy.,,Čo sa to deje?" moj krik musel byť počut až domov.Chytila som si kolená a začala do nich zarývať nehty ,,Risa ukludni sa" prihovoril sa mi Niall a prisunul sa ku mne.,,Nedotýkaj sa ma!" zavrčala som na neho až som sa zlakla samej seba a cez všetku bolesť sa posunula do zadu.,,Risa pozri sa na mňa" vzhliadla som k nemu a pozrela sa mu do jeho dokonalých morských očí.Bolesť pomaly ustupovala a ja som začínala pravidelne dýchať.,,Vedieš si skvelo.Hlavne sa ukludni" pozerala som do jeho očí a cítila sa kludnejšie.
Rozplakala som sa a on sa pri mne objavila a objal ma.Neriešila som ako je možné že je pri mne tak blízko a ešte viacej sa zachumlala do jeho objatia.,,Už je dobre" uspokojujúco mi šepkal do ucha a jemne ma hladkal po chrbte.Žmolila som jeho tričko do ktorého sa vsiakali moje slzy.,,Poď.Všetko ti vysvetlíme" postavil sa a podal mi ruku ktorú som s radosťou prijala.Kráčali sme v tichosti smerom k ich chate a ja som celú dobu rozmýšlala nad tým čo mi asi povedia.Vlastne ani nechápem prečo som tak vyvádzala.
,,Mám ju" zakričal Niall keď sme vošli dovnútra hne sa na mňa všetci sa na mňa nahrnuli a začali ma zasypávať otázkami .,,Držte huby" zakričala som a všetci stíchli.,,J-ja prepáčte neviem čo to so mnou je" pokrútila som hlavou a sadla si do obývačky.Prečo furt reagujem tak preafektovane?Ako keby som mala silné krámy.Hrôza.,,No tak mi to vysvetlite" už v klude som povedala a všetkých ich prešla pohladom.Všetci si posadali a predomňa si sadol Danny.
,,Verila si niekedy na upírov alebo vlkodlakov?" pozrela som na neho pohladom Rily? ,,No odpovedz" tak on to myslel vážne? ,,Jasne že hej.Asi keď som mala 13.Bola som dokonca aj v takom klube kde bolo plno deciek ktorý boli posadnuté upírmi a vlkodlakmi" kývla som ramenami.
,,Mno nebudem chodiť okolo horúcej kaše....sme jednými z nich" vypúlila som na nich oči.
,,Vy ste v tom klube?" všetci si dali naraz facepalm.No asi nie.
,,Bože, sme vlkodlaci" zavrčal a mne to teraz všetko dávalo zmysel.Tie oči,lovenie bývanie v lese všetko.,,Ty vole" moja sánka bola asi až niekde na zemi.,,Tak preto bývate v lese" zakývala som hlavou na znamenie že rozumiem.,,No...a aj preto aby sme boli daleko od ludí".
,,Tak prečo som tu ja?" zase mi nič nedávalo zmysel.,,Si jednou z nás" povedala Sandra.,,Čo?A to ako?Ja nemôžem byť vlkodlak" postavila som sa a hneď si sadla lebo sa mi zatočila hlava.,,A prečo myslíš že ti svietia oči na strieborno?A reaguješ moc afektovane?A čo ten kusanec čo más na rameni" vyrazilo mi to dych.Ako o tom vedia?,,Museli sme ťa sledovať.....vedeli sme že si kusnutá" a mám dosť.,,A čo teraz?" to budem behať po lese ako nejaká veverička?,,Keďže si kusnutá od piatka znamená to že niekedy v tomto týždni začneš pociťovať dalšie zmeny.Zatial to bol len čuch,zrak a rychlosť.Aj keď to není ešte na plno.Musíš so dávať pozor aby si sa moc nerozrušila ale nerozčúlila lebo to dopadne ako teraz.Tvoje telo si zvyká na ,dá sa povedať , jed ktorý v tebe je." no dobre už to ako tak chápem.
,,Ale ako sa do mňa ten jed dostal?"
,,Cez kusanec" ,,Ale veď si nepamätám že by ma niekto kusol" Danny a Niall si povzdychli.To bolo divné.,,Keď si tu bola prvý krát išla si sa napiť a naliala si do vody ten syrup.Lenže to nebol syrup ale Vlčí nektar čo priťahuje vlkov.To sa používa na prilákanie nepriatelov ale používa sa to len občas.A keďže si to na seba vyliala tak....sa to stalo" ten sirup bol riade hnusný.,,Ale kto?" ,,Niall" škaredo som na neho pozrela.,,Nemožem za to že si to na seba vyliala.Ovládali sme sa ale ja som sedel pri tem najbližšie a nevydržal som to" ospravedlňujúco sa na mňa pozrel.,,V poriadku" to nebolo,ale mojim hnevom alebo plačom nič nezmením
,,A čo tie šípy?"celkom by ma zaujímalo že kto sa nás pokúšal zabiť.
,,To boli Lovci"
Ahojko všetciii!! :D ako sa mate??dufam že sa vam pačila časť :3 už sa to rozjíždii :D tento týždeň MOŽNO pridam ešte jednu lebo ma to mega baví :333
laf juuu!! :D
ESTÁS LEYENDO
Wolf girl
Hombres LoboMám dokonalý život ale ako vždy sa musí niečo stať a celé to pokaziť.