Thomas vyzeral ustarane. Vedela som, že za to môže ten chlapec. Koho by nerozhodilo keby stretol niekoho úplne rovnakého ako je on. No mňa by to asi deprimovalo, ale...
Ach takto by som mohla pokračovať do nekonečna. Treba na chvíľu ten môj mozog vypnúť.
Prišli sme k Alanovi a ja som sa hneď ponorila do perín, ktoré priam hovorili ,,Zababuš sa a spi!"
A tak som aj urobila. Len čo som sa zakryla perinou upadla som do ríše snov.
***
Viem, že ma na chvíľu ma zobudili lúče slnka. V tej chvíli ma napadlo, komu patrí tá silueta, čo odstrela? No chvíľu na to som zase tvrdo spala.Znovu som sa zobudila. No tento raz ma zo snenia prebrali hlasy.
Pomaly so otvorila oči. Boli tu všetci.Videla som, že von je už tma. Skontrolovala som čas na mobile. Bolo 21:00. To, že som sa zobudila až teraz som neriešila z jedného jediného dôvodu. Ešte furt som napoly spala. Prevalila som sa na bok dúfajúc, že zmovu zaspím. Opak bol pravdou.
Vedela som, že sa môj mozok komplet prebudí ak na nich začnem kričať, ale to ich rečnenie bolo také otravné. A tak chtiac nechtiac som na nich skríkla: ,,Ježiiiiš. Sklapnite! Niekto tu chce aj spať!"
Strhli sa. Čo značilo, že sa zľakli. Všetci sa na mňa pozreli a po tvárach sa im rozlial úľavný výraz.
Dany si ku mne kľakol a priložil mi jeho dlaň na čelo:,,Horúčku nemá."
,,Hmm. Dobre. Teraz ak by ste boli takí láskaví, mohli by ste trochu stíšili frekvenciu toho svojho štebotania? Chcem si totiž ešte zdriemnuť."
Už som sa chystala si znova ľahnúť, keď ma Sandra chytila za rameno. ,,Risa. Čo myslíš? Ako dlho si spala?"
Božeeee. Ešte ma idú s týmto otravovať. ,,Predpokladám asi tak deň."
,,A tebe sa to nezdá divné?" spýtal sa Thomas.
,,Nie. Vzhľadom na to, že ešte na 20 percent ešte spím tak nie." odsekla som.
,,Hmm. My..."Dany nedopovedal lebo mu v na tvári pristál vankúš.
,,Nemudruj už toľko." uchechtla som sa. Dany bol červený ako paradajka, no an on sa na tom zasmial s ostatnými.
Na to sa všetci chytili vankúšov. Ja a Sandra proti chlapcom. Neskôr sa pridal aj Alan. Smiali sme sa, zabávali sme sa a zabudli sme na to, čo sa v posledných dňoch stalo.
Takžeee dalšia časť od :3 :D snáď sa páčila ^^
YOU ARE READING
Wolf girl
WerewolfMám dokonalý život ale ako vždy sa musí niečo stať a celé to pokaziť.