Pre efca2000 dúfam že si konečne začneš čítať moju story ty krava :D
,,Vážne ďakujem že u teba možeme bývať" chytila som šálku s čajom a usmiala sa na neho.,, Už som ti povedal ze je to v pohode" sadol si vedľa mňa a tiež si zobral šálku.,,Čo sa to medzi nami stalo? " pozrela som sa mu do očí.,, Vieš... Ja... Našiel som so dievča a chcel som byť s ňou vieš.." nervózne sa na mňa pozrel a poškrabal sa na krku.,, Alan veď to je super!! Prečo si mi o nej nepovedal?? " bola som úplne nadšená.,,Neviem ja.... Chcel som ta pozvať na dvojité rande ale neviem s kým by si išla" krivo sa usmial a odpis si z šálky. Ostatní už hore spali.,, Ja neviem napríklad Thomasa ale chcem ju hrozne spoznať. Kedy? Kde?" už som sa začala správať jak retardovana. Na to ze som zistila že moji rodičia zabili moju asi lásku a ta je mŕtva a ešte k tomu nám podpálili barak som celkom veselá.
,, No... Mohli by sme zajtra? spýtavo sa na mňa pozrel. Mam zajtra niečo? Veď nemám ani barák.,, Zajtra to bude super. Tak ja sa idem už vyspať. Ďakujem za všetko " vtisla som mu malú pusu na líce a vybehla hore do hosťovskej. Na posteli ležal už Thomas. Není tu dosť miesta tak sem sa museli popárovať. Nadvihla som deku a lahla si k nemu. Som zvedavá ako toto celé dopadne.
* * * * *
Zobudila som sa na pohyb vedľa mňa. Otočila som sa a zbadala Thomasa. Mal vlasy padnuté do ksichtu a mohla som počuť ako vydychuje. Jeho ruku čo mal cezomňa prehodenú som nadvihla a postavila sa z postele. Len niečo zamrmlal a ďalej spal. Zobrala som si nejaké veci a vytratila som sa na chodbu. Keďže tu niesom prvý krát tak som s ľahkosťou trafila do kúpeľne kde som si dala zaslúženú horúcu sprchu. Dneska pôjdeme na lov lebo už začínam byť hladná. Umyla som si zuby kefkou čo tu odjakživa mám a nasledovala vôňu úžasných Alanových palaciniek s džemom.
,,Dobre ráno Risa " celý vysmiaty sa na mňa otočil a kývol hlavou ku stole kde mam už pripravené moje oblubene palacinky. Vidno že ma pozná.
,, Ďakujem" zaskerila som sa na neho a rýchlo sa na ne vrhla. Síce má nezasýtili ale tá chuť. To je normálne že orgazmus.,,Sú výborné " odniesla som tanier do drezu aj s príborom.,,Ja viem... Ako vždy" egoisticky sa usmial a žmurkol na mňa.,, Ahojte " na schodoch sa objavila Sandra so smutnym úsmevom na perách.,, Ahoj Sandra" usmiala som sa na ňu.,, Kde je tu sprcha? " spýtavo si nás premerala.,, Tretie dvere z lava. Uterák si vyber hociaký" .Usmial sa na ňu tak žiarivo že som to na ňom ešte nikdy nevidela. Vyzerá to na lásku na prvý pohľad. Ale nie ved on ma tu svoju .,, Idem sa prichystať na to rande. Ďakujem za raňajky" vybehla som hore.
,, Thomas vstavaj" zakričala som pri tom ako som vchádzala dovnútra.,, Bože môj buď ticho " zamrmlal a strčil si ksicht do vankúša.,, Vstávať a cvičiť. Dnes sa stretneme s Alanovou frajerkou na dvojitom rande. Tak sa postv a choď. Tretie dvere zlava" hodila som po ňom uterák. On na mňa len zmätene pozrel a odišiel. Tak sa to robí. Z par vecí čo mi tu ostali som si vybrala gate a nejaké tričko. Návliekla som ich na seba a namaľovala sa. Prečesala som si svoje snehové vlasy a bola som pripravená. Po chvíľke prišiel Thomas len v uteráku.
Máj gáš. Risa nečum, nečum, nečum. Veľmi ťažko som sa mu pozrela do očí a usmiala som sa na neho. Potom som rýchlo odvrátila pohľad a presmerovala
ho na muchu na stene. Ako to že nespadne?! To je ako čierna mágia. Porušený zákon gravitácie. Aj keď my sme zase vlkolaci ale tí nevedia liezť po stene ako muchy. Ty kokos.,,Poďte už!! " zakričal na nás zdola Alan.,, Tak poď" chytila som už oblečeného Thomasa za ruku a ťahala ho dole.,, Ideme autom " oznámil nám Alan zatiaľ čo sme sa obúvali. Nastúpili sme do auta (ja som bola samozrejme vzadu) a hnali sa niekam.
Na bielej budove bol primontovaný napis Miks (musela som xD) . Vystúpili sme z auta a po modrom koberčeku sme kráčali dnu . Som ta zvedavá.,, Takže ľudia, toto je ona " o môj bože!!
AHOJTE :D je 4:29 a ja mam časť.... Hurá :D btw ide niekto z BA zajtra do polusu na Halloween?? :D ináč ako sa vám páči príbeh?
Žirafa
YOU ARE READING
Wolf girl
WerewolfMám dokonalý život ale ako vždy sa musí niečo stať a celé to pokaziť.