Odložila som nožnice na poličku a pozrela som sa na seba do zrkadla.Moje vlasy som mala teraz dlhé po lopatky.Povzdychla som si a vlasy čo som mala v ruke som vyhodila.Otvorila som okno a po strome vyliezla von.Rozbehla som sa do lesa a po ceste som sa nadychovala čerstvého vzduchu.V diaľke som zahliadla tú pre mňa známu chatu.Dobehla som ku nej a otvorila dvere.
,,Ahojte všetci!" Prišla som k nim až do obývačky a všetci na mňa vyvalili oči.,,Kde máš vlasy?" ako prvá sa ozvala Sandra.,,V koši" smutne som odpovedala ,,musela som sa pomstiť mojej kedysi najlepšej kamarátke s ktorou ma podvádzal môj ex.Samozrejme sa nasrala a ona s jej partou mi nalepili do vlasov asi desať žuvačiek" popri rozprávaní som si medzi nich sadla a zavrčala som.Lenže tak inak.Proste ako vlk.,,Do piče" zanadavala som.Všetci na mňa pozerali ako na zjavenie.
,,Vlastne ,teraz ma napadlo, neboli ste nahodou vy tí vlci čo na napadli?" všetci nahlas preglgli.,,No asi" nevinne sa na mňa usmiala Sandra.,,No teraz to už všetko dáva väčší zmysel.Ale veď ich bolo 5 a vás je 6!?" Thomas kukol očkom po Lene.,,Lena není vlkodlak.Je to len Thomasova priateľka" vysvetlil mi to Niall.,,Jaaaaj chápem" pozrela som sa mu do očí.Už kdzačiatku sú mi povadomé.Akoby...,,No ne!? Ty si ten šedý!!" zhíkla som postavila som sa a ukázala prstom na Nialla.Ten sa len zapýril.,,Ja som vedela že som tie tvoje oči už videla!(jaký rým bič :DD)" začala som po posteli skákať ako šialená.
,,Čo?" všetci na mňa nechápavo pozerali.,,Veď ja som ho ošetrovala" vysvetlila som im.,,Veď ty si hovoril že si to zvládol sám" obvinila ho Sanda a on sa zapýril ešte viac.,,Heh.To je ale zábava" ironicky sa zasmial Niall a nasrane sa na mňa pozrel.,,Chudáčik Niallíček" podišla som k nemu a dala mu pohlavok.,,Čo je zas?" nasupene na mňa pozrel.,,Na posteli si mo nechal krvavý flak.Ani si sa nerozlúčil" pretočila som očami.,,V noci som ti zavyl" obránil sa.,,Aj to si bol ty?Ts ts ts.Hlavne že keď som sa ťa išla dotknúť tak si mi skoro odkusol ruku" pretočila som očami.,,Olíž" dala som mu ruku pred pusu.,,No olíž!" začala som mu ju strkať do pusy.,,Niall!" neochotne vystrčil jazyk a oblízal ma.,,Fuj!On ma oblizal" začala som behať okolo gauča a pištať.Rozbehla som da do kuchyne a umyla som si ruky vodou.,,Ok som v pohode" napochodovala som si to do obývačky a zapla telku.Zvalila som sa na gauč medzi Thomasa a Lenu.,,Ty si vážne šibnutá" povedal Niall.Pretočila som očami a zapozerala som sa do telky.Dávali nejaký seriál.Ani som ho nevnímala a rozmýšlala o Ryanovi a Sáre.Bože ja ju tak nenávidím.,,Risa klídek" zamával mi pred očami Thomas a ja som sa na neho pozrela.Teraz som si uvedomila že mám zaryté nechty do gauča a skoro som ho pretrhla.,,Ja...prepáčte" podráždene som odsekla a dalej sa venovala svojim myšlienkam.
Neskôr:
,,Tak ja už pôjdem.Čaute" postavila som sa z gauča a vydala sa ku dverám.,,Maj sa Risa" všetci mi zamávali a ja som sa rozbehla domov.Bežala som zase o niečo rýchlejšie než normálne.Vdychovala som do seba aromu lesa a rozpoznávala vône kôry,lístia a dokonca aj zvierat.Krása.
Z kvetináča som vybrala klúč a odomkla som dvere.
,,Haló?!Ste tu?" nič sa neozvalo.Povzdychla som si a rozbehla sa do mojej izby.Pozrela som sa do zrkadla a všimla si mojich vlasov.Šestnásť rokov som si skoro vôbec nestrihala vlasy a čakala kedy ich budem mať po pás a teraz sa mi stalo toto.Čo budem teraz robiť?Jáj ja mám ešte úlohy.Hneď som sa na nich vrhla.Ešte som si dala sprchu a potom išla spať.
Stála som niekde v strede lesa.Jediné čo mi tu nesedelo bolo to že som stála na štyroch.V jazierku som si všimla svoj odraz.Bola som VLK!Bola som celá čierna a mala som červené oči.Rozbehla som sa lesom a a užívala si vietor v mojej srsti.Bežala som rýchlo.Stromy okolo mňa boli len čmuhy.Zrazu som zacítila nejakú zvláštnu vôňu.Rozbehla som sa smerom zkadial ta vôňa prichádzala.Zastala som.Predomnou stálo nejaé dievčatko.Mohlo mať tak 6 rokov.Mala krásne blonďavé vlásky a pozerala na mňa jej zelenými kukadlami.Zacítila som v sebe nejakú túžbu.Túžbu zabíjať.Ta túžba ovládla celé moje telo.Snažila som sa brániť ale o pár sekund som sa skláňala nad tou dievčinou a zarývala svoje tesáky do jej tepny.Kovová pachuť krvy sa mi rozpustila na jazyku.Dievčatko plakalo a kričalo no nakoniec ztíchlo.Vrhla som sa k jej bruchu a začala ju hrýzť.Jedla som jej mäso a užívala si tü skvelú chut.Trhala som jej končatiny a nechávala som tam len kosti.Keď som sa zasýtila všetko to zmizlo.Čo som go spravila?Pozrela som sa dievčatku do očí.Tiekli jej slzy a mala prázdny pohlad.V hlave sa mi neustále ozýval jej plač a výkriky.Ako som mohla?!Pocítila som ako sa moje telo mení a po chvílke som sa pramenila na človeka.,,Čo som to urobila?!" zakričala som sa začala plakať.,,Prepáč mi to" chytila som jej tvár do rúk a palcom jej hladkala líce.Mala som ruky celé od krvi.
,,Risa!Risa!Zobuď sa" niekto so mnou lomcoval a ja som sa zobudila.Mala som tvár velú od sĺz a stále som kričala.,,Pššššt už je to v pohode" okolo mňa sa obmotali silné paže.,,Ja som ju zabila!Som monštrum!!" pritisla som sa k nemu a plakala.,,Risa!Bol to len sen.Už je to v poriadku.Neplač" spoznala som Niallov hlas.,,Nemôžem byť vlk.Niall, č..čo keď budem ako ona?Ta v tom sne" vystrašene som sa na neho pozrela.,,Dohliadnem na to aby to tak nebolo" začal ma upokojujúco hladiť po chrbáte.,,Lebo ťa mám rád" to bolo posledné čo som počula predtým než som znova zaspala.
Tadaaa :D je tu nová časť :D ideme práve do choratska :D takže teraz napíšem pár častí dopredu lebo cesta je dlhá a ja sa nudím :D :D laf ju!!
unicooorn :D
YOU ARE READING
Wolf girl
WerewolfMám dokonalý život ale ako vždy sa musí niečo stať a celé to pokaziť.