Už Nikdy

1.4K 118 17
                                    

,, Všetko najlepšie! " s krikom mi vbehol do izby Thomas. V ruke mal muffin v ktorom bola zapichnutá malá rúžová sviečka z ktorej plápolal malinký plamienok.,, Awww ďakujem Thomas. Ale to si nemusel" postavila som sa a objala ho. Nerada oslavujem narodeniny ale Thomas ma tak dlho presviedčal ze som mu nakoniec ten hrozný dátum povedala. 11.Júla.,, Ešte mám pre teba aj darček " povedal keď som sa napchávala muffinom.,, Hmpfne?!" podľa jeho nechápaveho výrazu som posúdila že mi nerozumie. Do rúk mi podal majú hnedú krabičku. Otvorila som ju a pred očami sa mi objavil náhrdelník s dreveným príveskom vlka čo vyje.,,Sám som to vyrobil" pyšne prehlásil a pobúchal sa po hrudi.,, Ďakujem" hneď som si ho pretiahla (pšššt :D)  cez hlavu. Znova som ho objala.,, Ďakujem za to že si"

* * * * * * *

,, Som doma! " zakričala som keď som vošla do domu. Odložila som si bundu a rozbehla sa ku mne do izby. Na posteli bol list.

Ahoj Risa,
želáme ti všetko najlepšie k tvojim 17. narodeninám. Bohužiaľ sme museli odísť na služobnú cestu a vrátime sa až o týždeň. Tak sme ti aspoň nechali nejaké peniaze plus v chladničke máš tortu.
Ľúbime ťa
Tato a mama :**

Povzdychla som si a papier zahodila do koša. Zdvihla som obálku a otvorila ju. Vo vnútri bolo 200 dolárov. Super! Peniaze som si založila do tašky a išla si po tortu. Bola klasická piškótová s ovocím atď. Keď som ju dojedla zabalila som zvyšok do tašky aj pre chalanov. Ešte som si tam nahádzala nejaké oblečenie a všelijaké maličkosti. Ešte som skontrovala ci mam všetko a zatkla dom. Rozhodla som sa že ešte zájdem do obchodu niečo nakúpiť na jedenie. Keďže chata je až v lese tak raz za čas niekto musí odísť nakúpiť jedlo. Nasmerovala som si to do potravín. Zobrala som si košík a nachádzala do neho veci. Základom si samozrejme špagety a musli. Ešte som to zaplatila a rozhodla som sa ísť domov.

Práve som kráčala smerom k lesu keď som zaregistrovala nejaký pohyb v uličke. Najprv som to chcela nechať tak ale keď začujem zvuk ako keď niečo padne na zem rozhodnem sa vojsť dnu. Čakala som všeličo ale toto práve nie.,, Oh nie! " s plačom som vykríkla a rozbehla sa k telu. Bol to Niall. Mal presne v srdci zabudnutý šíp od lovcov. Má otvorené oči a v nich prázdny pohľad ktorý smeruje niekam do neznáma. Chcela som mu ten šíp vytrhnúť ale začula som zvuk krokov. Vedľa mňa pristál šíp. Rýchlo som sa postavila a rozbehla sa preč. Cez zaslzené oči som skoro nič nevidela takže som stále narážala do stromov. Tvar ma štípala od škrabancov. Bodavá bolesť mi zasahuje do ramena ale ja sa ju snažím ignorovať. Bežím ďalej ako najrýchlejšie môžem až konečne zavriem obrys tej pre mňa známej chaty. Rýchlo vbehnem dnu a zavriem za sebou dvere. Zošuchnem sa po nich dole a vložím si hlavu do dlani. Slzy mi tečú po tvári a z úst sa mi derú vzkyky. Prečo teraz?! Na moje narodeniny. Síce bolelo by ma to furt tak isto ale takto je to ešte krutejšie. Je mrtvý. Už niekdy nepohliadnem do tých jeho modrých očí ktoré má vždy ukludnili. Nikdy mu nepostrapatim tie jeho blonďavé vlasy a hlavne už nikdy nezačujem jeho samatový hlas ktorý mi v bruchu vždy spôsobil to príjemné šteklenie. Už nikdy. Toto zistenie vo mne vyvolalo pocit akoby sa polovička mňa zrútila a už sa nikdy nepostaví. Možno som ho milovala možno nie každopádne niečo to bolo. Ale teraz.... Teraz je to už jedno lebo ho už nikdy neuvidím.

Teraz som si všimla ze okolo mňa všetci čupia a kričia na mňa všelijaké otázky. Ich hlasy nepočujem len pozerám niekam do neznáma.,, Je mrtvý " zakričím. Všetci stichnu a pozerajú na mňa.,, Niall,  je mŕtvy. Nasla som ho..so šípom." rozplakala som sa ešte hlasnejšie. Najprv na mňa len nemo hľadeli. Ako prvá zareagovala Sandra ktorá sa rozbehla do izby. Postupne aj ostatným začali tiecť slzy. Thomas ma objal a začali sme si navzájom plakať na rameni.,, Au" sykla som keď sa dotkol môjho ramena. Mala som v ňom zabudnutý šíp. Ale ani tá bolesť nebola taká veľká ako bolesť v mojom srdci.

ach ľudia čo som to spravila :(
Ja viem som zla :D ale neprestante čítať lebo to najlepšie ešte len príde mam to naplánované  :3 nebojte sa baby :( to bude v pohode -_- hlavne ma nezabije pls lebo potom sa nič nedozviete :D
Btw:zajtra začnem písať novú story ktorá bude v podstate o mne :D takže ak budete mat čas tak sa kuknite :3
Laf ju :D

Wolf girlWhere stories live. Discover now