Vlci!

2K 146 3
                                    

,,Hmm?" ospalo som zdvihla zvoniaci mobil.,,Mladá dáma vyprošujem si od teba aspoň pozdrav"rýchlo som vyskočila zo sedačky keď som začula hlas mojej mami.,,Ahoj mama.Potrebuješ niečo?" v telefóne sa ozval jej zvonivý smiech.,,Nie zlatíčko len ti chcem povedať že sme o polhodinu doma.Aby si stihla upratať po párty a odviesť všetkých chalanov čo máš v posteli." úplne som videla ako sa uškŕňa.,,Hahaha...a kam mám schovať drogy?" ,,Nechaj tak s ockom si dáme" jej odpoveď ma na plno rozosmiala.,,Tak dobre idem to upratať ahoj!"

Sice som hovorila že chodia na dva dni za mesiac ale to som trochu prehnala.Väčšinou chodia tak na týždeň preč a potom sa vrátia aj keď pracujú ale cez deň sú doma....skôr večer odchádzajú.Mám svojich rodičov hrozne rada.Sice ma skoro nikam nepúšťajú ale keď tu niesu tak si to vynahradím.

Poupratala som celú obývačku aj kuchyňu kde som pripravila špagety a už len čakala.Crrr crn crrrrn ozvalo sa zvonenie.Presne takto zvonia moji rodičia lebo iným otvárať nemôžem...teda aj Alan ešte tak zvoní.,,,Mamiiii!" prudko som orvorila dvere a skočila mame okolo krku.,,Ahoj Risa" poriadne ma stisla až som skoro nemohla dýchať.To isté som spravila a otcom a spolu sme sa vydali do kuchyne aby sme sa najedli.

,,Tak ako si sa tu mala?"opýtala sa mam pri tom ako namotávala špagety.Zase som si spomenula na Ryana a slzy sa mi ako vždy nahrnuli do očí.,,Dobre"povedala som potichu lebo keby som to povedala nahlas tak by som sa im tu rozrevala....a to predsa nechcem.Mama videla že není všetko Ok.,,Ja...idem do izby" vystrelila som a v izbe sa hodila na postel kde som sa automaticky rozrevala.

Prečo neviem zabudnúť na jedného debila.Však to bol kretén.Risa zobuď sa je to dement!Zrazu som začula vytie.Pribehla som k oknu a zaposlúchala som sa do toho krásneho zvuku.Neviem prečo ale mám pocit že je to ten šedý vlk.Mala som nutkanie mu zavyť naspäť ale keďže nechcem aby ma susedia zavreli do blázinca tak som sa rozhodla že to neurobím.Zobrala som si moje bežecké oblečenie a zišla dole.,,Mami?Možem sa ísť prebehnúť?" vedela som že mi to nedovolí.,,Možeš ale do siedmej nech si doma" nemožem uveriť že mi to dovolila.,,Ďakujem" poskočila som a rýchlosťou svetla som si obula boty a už som bola v lese.

Samozrejme že som velká krava a išla som na to miesto kde sa ma Ryan spýtal či budem len jeho a na novo sa rozplakal.Sadla som si na zem a oprela sa o strom.Dala som si hlavu do dlaní ktoré som mala opereté o kolená.Vedla seba som začula zafučanie tak som sa obzrela.Skoro som vykríkla keď som si vedla seba všimla toho istého šedého vlka čo som ošetrila.Pohladkala som ho a on sa ku mne prisunul.Jeho srsť bola tak hebká akoby používal kondicionér od Schvarzkopf (co ja vim ako sa to píše :'D).Zrazu som začula zavrčanie a okolo mňa sa objavili další štyria vlci.Dvaja hnedí,jeden celý čierny a ešte jeden šedý ale trochu tmavší než ten čo vedla mňa sedí....teda už nesedí lebo sa pripojil k nim.

Všetci až na toho šedého na mňa vrčali a pomaly sa ku mne približovali akoby som bola ich korisť.Začala som pociťovať mierny strach keď pri mne boli už dosť blízko.Podlomili sa mi kolená a ja som padla pri čom som si udrela hlavu a o nejaký kameň.Videla som mierne rozmazane a posledné čo som videla bola rozmazaná hlava šedého vlka ktorá je pri mojej hlave.Potom už len tmu.

,,Myslíte si že sa prebudí?" ,,Neviem" začula som dva odlišné hlasy.,,Vy ste vážne kreténi" ozval sa sametový ale nahnevaný hlas a potom buchnutie dverí.Nejak som otvorila oči ale jediné čo som videla boli čmuhy.Vzdala som to a znova ich zavrela.

,,No ták už by si sa mala zobudiť" začula som dievčenský hlas a na čele niečo mokré.Otvorila som oči a keď som konečne zaostrila uvidela som blonďavú hlavy dievčiny ktorej sa na tvári roztiahol úsmev.,,Hej všetci poďte sem!Je hore" niečo zakričala a ja som si musela zapchať uši lebo ma extrémne bolela hlava.Prudko som sa posadila čo som po chvíli olutovala keď sa mi zatočila hlava.Predomnou sa objavili tri dalšie postavy z čoho boli dvaja chalani a ešte jedna baba.

,,Čavte" nejak som zo seba vydala.,,Ahoj" povedali všetci naraz a usmiali sa na mňa.,,Kde to som?Ako som sa sem dostala?A kdo ste vy?" vychrlila som na nich otázky ktoré ma ťažili na srdiečku.,,Takže,si u nás doma" brunet s modrými očamu zdvihol palec.,,Našli sme ťa odpadnutú pri strome.Dokonca aj s rozbitou hlavou" zdvihol ukazovák a ja som si chytili hlavu kde som mala stehy...prekvapivo ma to skoro vobec nebolelo.,,A ja som Dany,toto pako vedla mňa je Thomas," kývol hlavou na čiernovlasého chalana s krásnymi modrými očami ,,toto je Luke," ukázal na červeno-vlasého chalana s hnedými očami ,,toto je Lena," čiernovláska s vlasmi po ramená a  so zelenými očami sa na mňa vrelo usmiala.,,A ja som Elysandra ale všetci ma volajú Sandra" zaškerila sa na mňa blondína so syto modrými očami.

,,Už je hore?" ozval ten samteový hlas a dovnútra vošiel totálne dokonalý blonďák s modrými očami s vlasmi vyčesanými do hora ako všetci ostatní chalani a hrozne sa podobal na Sandru.(copyright :D soráč Jelis :D ale tak blonďaaak :3).,,A toto je moje dvojča Niall" (nie není to z 1D :D) keď si všimol že som hore tak sa na mňa sladko usmial.

,,Ja som Riley...ale volajte ma prosím Risa" keď som povedala svoje pravé meno tak som sa zatriasla čo si všetcu všimli a zasmiali sa.,,Ako dlho som spala?" opýtala som sa a prešla všetkých spytavím pohladom.,,Neviem,ale sú tri hodiny" ufff už som sa bála že prídem neskoro domov.,,Super" vyskočila som z postele ale hneď som sa musela pridržať Sandry lebo som sa skoro zrýpala.,,Nemožeš ešte vstávať!Ty si vážne šiši" zasmiala sa Sandra.,,No poď kukneme telku" nejak sme prešli do obývačky a nakoniec som to už prešla bez pridržiavania.Thomas zapol telku a tam vybehol nápis Twilight.,,Prepni to!" zasyčala Lena tak sme to prepli.Po ešte niekolkých programoch sme narazili na nejaký film.Bol to nejaký horror.Absolutne som ho nevnímala a rozmýšlala nad tými vlkmi.,,Neviete či v týchto lesoch žijú vlci?" opýtala som sa ich.Na chvílu ztuhli ale potom mi Dany odpovedal.,,Jasne.Skoro v každom lese býva nejaký vlk" usmial sa na mňa a strhol zrak na telku.,,Idem sa napiť" ani si ma nevšimli.

Po polhodine som našla kuchyňu.Naliala som do pohára sirup čo som tam našla a zaliala ho vodou.Napila som sa z neho.Bol celkom hnusný tak som ho radšej položila naspäť.Lenže ja som tak múdra že som si s ním oliala tričko.,,Do riti" zanadávala som si a snažila sa to nejak vybrať ale nedalo sa.S povzdychom som vyšla z kuchyne a sadla si medzi ostatných.Všteci sa na mňa pozreli ako na debila teda na tu škvrnu.,,Ja viem som blbá že som sa olia.." vydela som len tmu.

,,Ty si úplen drbnutý?" počula som myslím Lenu ako na niekoho kričí.,,Ja za to nemôžem a ešte k tomu kde to vôbec vzala!?" hadal sa s ňou Luke.,,Ach bože!Čo budeme teraz robiť?" ,,To neviem" zamumlal Luke a potom som videla znova už len tmu...

Čaves maves :D takže nechápem prečo ale vyzerá to že pridávam časti každý deň :D ale na 10000% mi to nevydrží večne :D ale hrozne ma to baví písať :33
-váš unicorn --:3 :3

Wolf girlWhere stories live. Discover now