Niall?!

2.2K 137 8
                                    

Helou evribady :D ja vás tak milujem <3 komentáre na minulej časti mi spravili hrozne veľkú radosť ^_^ :3 :D užite si časť :3

,,Nerozumiem tomu" sedela som na gauči a s roztrasenými rukami som držala čaj.,, Myslíš že ja áno? Zobudila som sa vedľa mŕtveho tela môjej kedysi kamarátky a je viac než pravdepodobne ze som ju zabila a ako taký bonusíček je to ze si nič nepamätám" pretočila som očami a napila sa z tej horúcej tekutiny (mam na mysli čaj aby sme sa vyhli nejakým nedorozumeniam :DD) .,, Ale ja nechápem prečo si ku nám neprišla keď si sa cítila divne " rozhodil rukami. Vedľa mňa sedeli ostatní a všetko to sledovali.,, Ja som tu bola. Ale tuna pán Thomas sa musel venovať telke" prepálila som ho pohľadom. Niall sa na neho zvedavo pozrel.,, Sorry.Bol som inde. Rozišiel som sa s Lenou" vložil si hlavu do dlaní ,, ta štetka ma už dva mesiace podvádzala". Až teraz som si všimla že tu Lena chyba.,, To je mi ľúto " pristúpila som k nemu a objala ho.
Po chvíľke sa ku mne pripojili aj ostatní a spolu sme tam stáli v obrovskom objatí.,, Prepáč mi to Risa. Je to moja vina. Mal som ťa počúvať. Bože ja som taký kokot" vlzlykol mi do trička.,, Pššššt ty za to určite nemôžeš" ukludnujuco som ho hladila po chrbáte.,, Máš pravdu... Ja za to nemôžem" postavil sa a všetkých nás od seba odstrčil. Vyzeral pooriadne nasrane.,, Za to môže Lena" jeho oči sa premenili na zlaté. Rýchle sme vybehli za ním von ale zahliadli sme len to ako beží... Po štyroch. Bola som taká vystrašená že som nerozmýšľala a proste sa za ním rozbehla. Zrazu som pocítila zmenu. Všetky moje schopnosti sa zvýšili o niekoľko levlov . Teraz som sa na tým nepozastavila a bežala ďalej za Thomasom. Vidim ho medzi stromami. Rozbehla som sa najrýchlejšie ako som vedela a skočila na neho. Ucítila som len tvrdý naraz do niečoho a potom do zeme. Hneď som sa postavila a všimla si Thomasa ako leží a prekvapene na mňa pozerá. Ďalej si už pamätám len tmu.

* * * * * * *

,, No tak Risa. Musíš to dať " kričal na mňa Thomas.,, Ale ja neviem ako chápeš?!" už som chytila nervy. Zase ma začali páliť oči.,, Ty vlastne nevieš nič. Okrem zabíjania svojich kamarátok" to prehnal. Oči ma začali páliť ešte viacej a hnev sa zväčšoval. Celú ma ovládol a ja som sa ocitla na zemi. Ale stala som na štyroch!!,, Ty si to zvládla!! " začal okolo mňa poskytovať Thomas aj Niall.,, Teraz sa to musíš len naučiť bez toho aby ta musel niekto nasrať" zasmial sa Niall. Je tu len malý problém. Neviem ako sa premeniť naspäť.,, Tak fajn Risa. Zavri oči a úplne sa ukludni. Nemysli na nič iné než na to ako sa premieňaš."Zavrela som oči a predstavila si seba ako stojím a vyzerám... ako ja. Pocítila som ako mnou prúdi teplo a keď som otvorila oči bola som to zase ja.
,, Zvládla som to" rozbehla som sa za nimi a oboch ich objala,, ďakujem za pomoc". Chalani mi už všetko vysvetlili. Napríklad ze si z toho... ehm...zabíjania nič nepamätám lebo to bola moja prvá premena. Vlasy mam biele lebo som biela aj ako vlk. Každý to tak má... ale napríklad Niall aj Sandra si dali prefarbiť vlasy lebo aby ich mali také ako prirodzene. Nikto predsa nechce mať šedé vlasy.,, Poďme sa najesť lebo za chvilu zomrem od hladu" zasmiala som sa a odtiahla sa od nich.,, Zoberieme ta na prvý lov" prebehla ku nám Sandra celá šťastná.,, L-l-lov? No.. ja neviem či-",, Ale kušuj. Musíš loviť. Normálne jedlo ťa totiž nenasýti. Ale keď si dáš napríklad zajaca vydrží ti to na cca dvanásť hodin" usmiala sa na mňa.

Zrazu predomnou stáli dvaja šedí vlci a jeden čierny. Tak fajn ide sa na to. Nádych, výdych. Sústredila som sa na moju vlčiu podobu. Zase to teplo. Dopadla som na zem štyrmi nohami. Pozrela som sa na ostatný a rozbehla som sa do lesa. Páni. Toto je totálne dokonalé. Cítim sa to slobodne. Ako keby som tu bola len ja a nikto iný. Všímala som si každý detail. Bežala som síce hrozne rýchlo ale pre mňa bolo všetko ako keby v spomalenom zábere. Niečo upútalo moju pozornosť a ja som zastala. To niečo bol pach. Bola to úžasná vôňa ktorá ma sama ťahala jej smerom. Predomnou stál malý hnedý zajačik. Vlastne tam boli asi piati ale moje vlčie zmysly mi radili vybrať si práve toho. Prikrčila som sa k zemi a pomaly sa ku nim približovala. Prepáč zajačik. Vyskočila som a vrhla sa na neho. Zubami som sa zaborila do jeho krku skôr než stihol utiecť. (#vegetariankaforever ) Keď som dojedla podľa čuchu som našla ostatných a spolu sme sa rozbehli domov.

Zrazu som vedľa seba začula pád. Pozrela som sa tým smerom a zbadala Nialla ako leží so šípom zabudnutým v nohe.,, Tam sú! Máme ich" začula som z diaľky hlas a potom šuchot.,, Niall! " v hlave som počula hlas Sandry. Wow!! To dokážeme?!,, Sandra musíme ísť. Chytia nás!" Thomas sa ju snažil odtlačiť on Nialla.,, Nemôžeme ho tu nechať " aj keď je vlk videla som ako jej tečú slzy.,, Nájdeme ho Sandra. Ale teraz musíme ísť inak chytia aj nás" pripojila som sa k nim a pomohla som Thomasovi odstrčiť Sandru od Nialla. Spolu sme sa rozbehli preč čo najrýchlejšie. Zrejme nás počuli pretože okolo nás lietali šípy. Jeden preletel tesne vedľa mňa a oškrel ma. Zakňučala som lebo ma rána začala hrozne štípať. Spomalila som ale stále bežala za nimi. Po nekonečných piatich minútach sme zbadali našu chatu. Začali sme zavýjať a Luke nám otvoril dvere. Rýchlo sme vleteli dnu a on ich zabuchol. Premenili sme sa a Sandra sa s plačom rozbehla do svojej izby. Mne po tvári tiež tiekli slzy a Luke sa na nás nechápavo pozeral.,, Kde je Niall?! "

TADAAA!! Dopísala som to :D dúfam že sa vám časť páčila a zase tu budú tie dokonale komentáre ako minule :3 čo si myslite ze bude s Niallom? :D muhahaaaaa. Nebojte sa. 3:D ja uz to mam premyslené :D
Laf ju

Wolf girlWhere stories live. Discover now