Rana

2K 144 13
                                    

Zobudila som sa na slnko ktoré ma pálilo do očí.Poobzerala som sa naokolo a zistila že som doma vo svojej izbe.Čo?Ako som sa sem dostala?,,Mami?" zakričala som a v mojich dverách sa objavila mama.,,Zlatíčko si v poriadku?Tak sme sa o teba báli!" mama ma hneď objala.,,Áno.Ale ako som sa sem dostala?" však som bola v lese nie?,,Doniesli ťa nejakí chlapci.Vraj ťa našli ležať v lese.Naštastie si v poriadku" Chlapci?Les?Takže to nebol sen.,,Mami necháš ma na chvílu samu?Za chvílku prídem dole" mama len prikývla a potichu sa vytratila.Postavila som sa na nohy.Vyzliekla som si gate a tričko.Vošla som do kúpelne a zdesila som sa keď som sa zbadala v zrkadle.

Vlasy strapaté,oči napuchnuté do plaču a po celom ksichte mám rozmazanú špirálu.Pokrútila som nad sebou hlavou a vošla do sprchy.Zmyla som zo seba všetky tie listy a špinu.Umyla som si pre istotu aj vlasy.Zobrala som uterák a začala sa s ním sušiť.Keď som si prechádzala po ramene tak som zasyčala od bolesti.Mala som tam hnusnú krvavú ranu.

Obmotala som si okolo seba uterák a vybrala z lekarničky vatu s dezinfikáciou.Namočila som ju a priložila.Extrémne to bolelo.Ako vždy to extrémne bolí ale toto bolo iné.Radšej som s tým prestala a iba si to vyčitila s vodou a uterákom po rane jemne prechádzala aby tam nebolo tak vela krvi.Nakoniec som to ako tak vyčistila.Malo to zvláštny tvar.Bolo to kruhové a vyzeralo ako kusanec.Pokrčila som nad tým ramenami a obviazala to aby sa rodičia nezbláznili.

Obliekla som si kraťase a tričko s trochu dlhším rukávom (prečo som napísala konárom? :'D) aby som zakrila tu ranu.Obula som si papučky a utekala dole.,,Jedlo,jedlo,jedlo!" kričala som na celý barák a bola veľmi sklamaná keď som v kuchyni nenašla jedlo od mojej maminky (poznáte ten pocit? :'/).,,Maminečka moja milovana!Spraviš mi nejakú dobrotu?" zakričala som na ňu.,,Dcérenka moja milovaná!Sprav si rožok" jeeej moja maminka je taaaak ochotná.Nakoniec som vybrala čoko guličky a zaliala ich mliekom.Všetko som to do seba nahadzala.Som extrémne hladná.Bohužial guličky nepomohli tak som vybrala špagety zo včera a zjedla ich.Trochu lepšie.Nechápem prečo som tak vyhladla...asi pretože nemám čo robiť.Normálne by si trávila víkend s Ryanom viež.Občas vážne nenávdím ten hlas v mojej hlave.Ale tentokrát nebudem plakať!

To je nuda.Asi zájdem znova do lesa.Obliekla som si teplákové kraťase a vyťahané tričko.Nepojdem behať len sa prejdem.Do vrecka som si dala mobil a cez strom vyšla von.Vbehla som do lesa a užívala si vôňu lístia.Dnes voňalo zvlášť silne.Cítila som kôru a lístie.Každý list voňal dubový,bukový aj ihličie.Zhlboka som sa nadýchla.Wow.Toto sa mi ešte nestalo.

Išla som neviem kam a snažila sa nájsť ten dom kde som sa včera zobudila.Blúdila som lesom sem a tam a nič.Nieže by mi to vadilo.Užívala som si tu vôňu a vždy som zastavila pri nejakom strome a poriadne vdychovala jeho vôňu.Tu chcem raz žiť.

Stúpila som na nejakú vetvičku.Pozrela som sa na ňu.Boli tam mravce.Neviem čo sa stalo ale zrazu sa mi ta vetvička totálne priblížila.Uvidela som mravčie oči celú konzistenciu dreva.Po chvíli som začula ich chrúmanie do kôry a pocítila vôňu toho dreva zakaždým keď hryzli.Zatočila sa mi hlava a ja som ustúpila o krok späť.Reflexne som sa chcela niečoho chytit ale miesto toho som padala.Čakala som tvrdý náraz ale miesto toho sa okolo mňa obmotali ruky a ja som nespadla.

,,Si v poriadku?" začula som starostlivý hlas myslím Nialla.,,J-ja videla som mravce...úplne zblízka a počula a cítila...č-čo to bolo?" bola som z toho mimo.Postavila som sa a pritisla sa k nemu.Podlomili sa mi kolená ale našťastie ma silno držal.Bolo mi z toho blbo.,,Zbehlo sa to tak rýchlo" zhlboka a ťažko som dýchala a snažila sa vspamätať z toho šoku.,,Shhhh už je to preč" otočil si ma k sebe a donútil ma sa pozreť do jeho modrých očí.Doslova som v nich plávala.Celé moje telo zalialo teplo a ja som začala normálne a lahko dýchať.Hltala som jeho pohlad a po chvíli som sa úplne ukludnila.Najradšej by som mu tie oči vytrhla a schovala si ich niekam do krabičky keby sa niečo takéto stalo ešte raz.

,,Dobre už som v pohode.Dik" vykrútila som sa z jeho zovretia.,,Čo tu robíš?" pozrel sa na mňa s otáznikmi v očiach.,,Len sa prechádzam.Rada sa prechádzam v lese" usmiala som sa na neho.,,No dobre...tak poď" chytil ma okolo ramien a mne naskočila husia koža.Vrrrr.

Celú cestu som sa snažila zapamätať kadial ideme.Po chvílke som zbadala chatku v ktorej som sa asi zobudila.Ešte som ju z vonka nevidela.Niall ma pustil a zaklopal v určitom intervale.Po chvílke mu otvorila dvere usmievavá Sandra.,,Ahoj!Ty si priniesol aj Risu?Poďte dovnútra." viac pootvorila dvere a ja som sa vyzula.Sandra ma zaviedla do obývačky kde sedela celá parta.,,Aha kto prišiel" veselo zakričala a všetci sa na mňa pozreli.Chvílu sa tvárili vystrašene ale potom sa na mňa všetci usmiali.,,Ahoj Risa" vykríkli.,,Čavte" so smiechom som im zamávala a prisadla si k nim.,,Čo kukáte?" všetkých som prešla pohladom.,,Nejakú komédiu či čo" mykol Thomas ramenami a znova sa začal venovať mobile na ktorom niečo ťukal.,,Fajne no" zamrmlala som a usadila sa v kresle.

* * * * * *

,,To není fér.Ja to hrám prvý krát" najedovane som vykríkla a šmarila "karty" ma kopu.„Je to fér.Nemožeme za to že nevieš hrať ani blbé karty" vyplazol ma mňa jazyk Luke zatial čo miešal tu obrovskú kopu kariet.Aby bolo jasné hráme nejakú hru čo si oni vymysleli a hrá sa to s tými táckami pod poháre s rôznymi značkami pív!Chápete to?!Jaký k...kretén toto vymyslel?,,Dobre vzdávam sa.Ak tak je to blbá hra" odfrkla som si a zložila si ruky na prsiach.,,Ale ale.Niekto tu nevie prehrávať" uškrnula sa Lena a ja som jej hravo ukázala prostredník.,,Takže hráme znova" Luke rozdal "karty".Dokonca je taký debil že rozdal aj mne.,,Nenávidím ťa" zabrblala som a on sa zasmial.Na kôpku som hodila nejakú kartu čo som myslela že tam mám hodiť.,,Vážne?Šariš na Kelta?" Niall pozdvihol obočie a ja som vzdychla.Zobrala som "kartu" späť a hodila tam niečo iné.Ja tomu absolutne nechápem.,,Ha!" vykríkla Sandra a hodila na kopu "kartu" Corgoň a potom si celú kopu pritiahla k sebe.Počkať?Oni sa karty aj berú?,,Ja na to kašlem"položila som "karty" na zem a odpochodovala som do kuchyne.

Soráč lidičky že nebola čásť :D ale ja som mooc lenivá a nemala som čas :'D ale teraz budem zase pridávať častejšie ok?Ináč 2 komenty by potešili O:-)) :D
lav juuuuu!!
ps:na fotke rana co má Risa 3:D :D

Wolf girlWhere stories live. Discover now