,,Riley Samantha Lawrin okamžite sa zobuď" prudko som sa posadila keď som začula moje celé meno.Keby to nebola moja mama tak už leží zahrabaná pod zemou.,,Idem" zakričala som jej naspäť a vybrala sa ku skrini.Zobrala som si normálne kraťase a tielko keďže tu v kalifornii býva dosť teplo.Dala som si rýchlu sprchu a navliekla na seba oblečenie.Učesala som si moje strapaté vlasy a umyla si moje žlté trošku čierne zuby (teraz ste sa mali začať smiať).Zobrala som si tašku a zišla do kuchyne kde už rozvoniavali mamine palacinky s nutellou.Milujem jej palacinky.Všetko som to do seba nahádzala a s tichým ahoj sa vydala na autobus.
,,Ahoj Risa!" už zdialky na mňa volala Karin.,,Čaves.Máš ten projekt?" do školy máme spraviť projekt o nejakej gravitácii či čo.Dúfam že to nebudeme mať odprezentovať lebo som ako vždy používala Ctr-C+Ctr-V.Tomu kdo to vymyslel by som kludne pobozkala aj nohy.,,Ježiši ja som na to zabudla" buchla sa do čela.,,Mama ma zabije" zabrblala si.
Karin žije len s mamou lebo jej otec je v polepšovni vraj mal nejakú chorobu či čo.Je tam už päť rokov.Karin ku mne chodila preplakávať noci ale teraz sa robí že na neho zabudla aj keď ja v jej očiach vidím že jej chýba.To je jedna vec na mne ktorú milujem.Cez oči vidím ľudom do duše.Obrazne povedané.
,,Za toto mi budeš do smrti vďačná" hodila som po nej USB klúč kde som jej vytvorila projekt.Ešteže ju tak dobre poznám.,,Ježiši ďakujem,ďakujem,ďakujem" zakričala a objala ma že ma skoro zhodila na zem.My si takto občas pomáhame lebo vieme ktorá na čo zabúda.,,Haloo zem volá Risu!Je tu autobus" zakývala mi rukou cez ksicht a ja som sa hneď vspamätala.,,Jasne sorry"hneď sme nastúpili do autobusu.Celú cestu sme robili blbosti a spievali si.
,,Ryan" rozbehla som sa za mojim mackom a skočila mu do náručia.,,Ahoj Risa" stisol ma v náručí a potom mi vlepil bozk na pery.,,Dobre vy hrdličky poďme!Za chvílu zvoní" zkazila túto chvílku Karin a ja som na ňu škaredo pozrela.,,Však dobre" vyplazila som na ňu jazyk.,,Ty nikdy nevyrastieš" pokrútil hlavou Ryan a spolu sme sa vybrali do školy.Podla rozvrhu mám fyziku takže som si vybrala knihy a USB kluč a spolu s Karin sme sa vybrali do triedy.
Sadli sme si do lavice práve keď zazvonilo a dovnútra vošla učiteľka.,,Takže kdo sa dobrovolne hlási reprezentovať projekt?" podvihla obočie a pohladom prešla po triede.Samozrejme aspoň 10 šprtov zdvihlo ruku.Aj tak im to je na nič lebo učitelia sú svine a vyvolávajú tých čo sa nehlásia.Naštastie vybrala šprta ktorý jej bez mihnutia oka odprezentoval projekt ktorý vedel určite aj naspamäť.,,Máš za 1" niečo si zapísala do zošita.,,Takže kto teraz?" usilovne som sa snažila sa vyhnúť pohladu učiteľky a nepozerať sa jej do očí ale nakoniec to ja tak dopadlo katastrofálne.
,,Tak poď Riley ukáž sa" odfrkla som si a schmatla môj USB.Prekvapivo som to vedela aj keď som sa pár krát zadrhla.,,Máš to za 2" vyvalila som na ňu oči.Veď som to vedela!,,Ale za 1 ak mi povieš na aké predmety pôsobí gravitácia najsilnejšie?" premerala si ma pohladom.,,Na velké zadky učiteliek ako vy" zasyčala som.Uvedomila som si to čo som povedala až keď sa trieda začala smiať a učiteľka bola červená od hnevu.Škoda že tu nemám kameru.,,Do riaditeľne!" zrevala a ja som prekrútila očami a vyšla von z triedy.Smer riaditeľna.
,,Ďalej" ozvalo sa spoza dverí po mojom zaklopaní a ja som si sadla na mäkké kreslo.,,Takže Riley.." Grrr nemá ti niekto niečo ostré?,,Čo si zase vyviedla?"Všetko som mu to vyrozprávala a on na mňa celý čas pozeral ako na debila.Keď som to dokončila tak sa začal neuveriteľne smiať.Už som hovorila ako milujem nášho riaditeľa?,,Prosímťa choď do triedy a nechaj to tak" so smiechom odvetil a ja som pyšne odpochodovala na chodbu. V tom momente začalo zvoniť.,,Tebe vážne šibe" objavil sa vedla mňa môj najlepší kamarát Alan.,,Dobre tyy" dali sme si high five a zasmiali sme sa.Počkali sme na Karin a potom sa spolu vydali na další predmet.Keďže už je koniec mája a už sa blížia prázdniny tak nam na daľší týždeň určite navalia všetky písomky naráz.
♥♦♥♦♥♦♥
Konečne už skončilo vyučko a teraz už len musíme pretrpieť ten hrozný obed s tými grckami.,,Dobrý" sucho som pozdravila kuchárku ktorá mi na tácku šmarila nejaký šalát a niečo čo mali byť akože špagety.Sadli sme si spolu za stôl a ja som sa pokúšala zjesť aspoň niečo z toho.Keď som našla v šaláte vlas a niečo čo vyzeralo ako zub tak som to vzdala a odniesla to k pultu ktorý bol plný taciek s nedotknutým jedlom.Oni to všetko dávajú prasatám.Úprimne je mi tých prasiatiek lúto.
,,Zvem ťa do kina" oznámil mi Ryan hneď ako som vyšla z jedálne.,,A keď nechcem ísť?" poškládlila som ho.,,To nebola otázka.A keď tak ťa tam ručne dotiahnem" povzdychla som si.Určite ma zobere na nejaký horor a bude čakať že sa k nemu budem túliť ale miesto toho ho tam rovno zabijem.,,Tak dobre" usmiala som sa na neho a ruka v ruke sme sa vybrali k jeho autu.Keďže už má už 18 tak môže šoférovať auto.Tento rok maturuje a aj keď nevie že to viem tak mu navrhli štipendium na vysokú na ktorú chce moc ísť lenže je tu problém že je v meste ktoré je na druhom konci kalifornie.Myslím si že nam to vydrží.Keď ma naozaj miluje tak so mnou ostane aj na diaľku.
,,Risa?" kývla som hlavou nech pokračuje.,,Navrhli mi štipendium na tú vysokú kam chcem ísť...ja moc som tam chcem ísť ale kvôli tebe tu ostanem a pojdem na nejakú inú" pozerala som na neho s otvorenou hubou.,,Nie!To ti nedovolím!Ideš tam" rázne som povedala.,,Ale.."chytila som ho za ruky a pozrela mu hlboko do očí.,,Budeme si volať a všetko.Ak ma miluješ tak tam choď inak je medzi nami koniec" dobre vie že by som to nespravila ale snáď to zabere.,,Si si istá?" nervózne sa opýtal.,,Áno.A teraz ma hoď prosím domov" slzy sa mi nahrnuli do očí.Pravdou je že nechcem aby odišiel.Chcem aby tu ostal a bol tu so mnou ale nebudem mu ničiť sen.Keď zastavil pred mojim domom tak som bez pozdravu vybehla z auta a vošla do domu.
,,Som doma!" zakričala som samozrejme do prázdna.Moji rodičia tu moc niesu...a keď hej tak spia lebo sú unavení z práce.Povzdychla som si a rozhodla sa že si pojdem zabehať.V izbe som si obliekla športovú podprsenku a legíny.Do vrecka som si zastrčila mp3 s mojím mixom na behanie a vybrala sa do lesa čo je hneď za mojím domom.Milujem behanie v lese.Ta vôňa stromov to praskanie vetvičiek a pukanie listov...zhlboka som sa nadýchla a išla smerom na moje obľúbené miesto čo je skala pri potoku.Dobehla som až tam a sadla si na skalu.Nabrala som si do rúk trochu vody a opláchla si tvár ako to vždy robím.Potom som vypla mp3 a len v tichu som išla domov.Už som nebežala ale kráčala a užívala si les. Bola som len kúsok od domu keď som za sebou počula zavrčanie.Vystrašene som sa obzrela a neverila vlastným očiam....
Ahojte takže toto je prvá časť z moôho príbehu!! :D nemusíte tlieskať :'D tak ako sa vám páčila? :P komenty potešia :D ^_^
-Váš unicorn --:3
YOU ARE READING
Wolf girl
WerewolfMám dokonalý život ale ako vždy sa musí niečo stať a celé to pokaziť.