נקודת מבט לואי:
"בוקר טוב, השכמה" שמעתי מהכריזה והתעוררתי, הארי עדיין בין זרועותי.. לא רציתי לקום, להתחיל את היום, רציתי רק להישאר במיטה מחובק עם האזי שלי...
הוא הסתובב אליי וחיוך על פניו "בוקר טוב לו" לחש במתיקות "בוקר טוב האז" לחשתי ונשקתי לשפתיו "היום אתה הולך לקיילי?" שאל "כן" עניתי והזזתי את מבטי מעיניו..
אני מתוח בקשר לתשובה של קיילי, הדבר הזה יכול לשנות את חיי! אמא שלי.. היא חיה בכלל? מה עם אבא שלי? סבא? סבתא? בני דודים? אחים? אחיות? יש לי כאלו בכלל???
"מה שזה לא יהיה, אני כאן" הארי אמר רגוע והביט בי, החזרתי את מבטי לעיניו והינהנתי בחיוך קטן שהצלחתי להוציא. 'הכל יהיה בסדר' אמרתי לעצמי מספר פעמים..
אני מאמין שמה שצריך לקרות יקרה ומה שיהיה יהיה, אני אתן לגורל להחליט."אין לי כוח אליכם כבר, קומו" נייל אמר מאחורי והסתובבתי אליו מאוכזב "קמים" אמרתי בייאוש וקמתי מהמיטה, הארי אחריי.
~~~
"אתם זוכרים שיש היום מבחן במתמטיקה?" מאי שאלה בזמן שאכלנו את ארוחת הבוקר, היא הצטרפה לשולחן שלנו קבוע כי היה לה ריב גדול עם דניאל, דילן ומייק.. היא לא מוכנה לספר על מה הריב אז פשוט אמרנו לה שהיא יכולה לשבת איתנו כדי לא להיות איתם. זה לא מפריע לי! מאי היא דווקא ממש נחמדה והיא עושה את נייל מאושר אז מי אני שאתנגד...
"למה את חייבת להזכיר?" נייל שאל ועשה את עצמו עצוב "כי אתה צריך להוציא ציונים כדי להתקבל לקולג׳ וככה תשיג עבודה ונפרנס את התינוקת שלנו" מאי אמרה בחיוך הם כבר בשלב הזה?! דרך אגב כי שחכתי לספר, אנחנו הולכים לקולג׳ כשאנחנו מסיימים לימודים בפנימייה וזה יוצא שנה הבאה..
"אבל בא לי תינוק!" נייל אמר עדיין עושה את עצמו עצוב "זה לא משנה המין של התינוק אם אין לו אוכל ובגדים, נכון?" מאי שאלה בחיוך "אז לך תשיג ציונים טובים נייל" הוסיפה "אנחנו נדאג לריי טוב טוב" נייל אמר והחליף את מבטו לרציני אך היה ציני "ריי?" באתי לשאול אך מאי הקדימה אותי "ככה קוראים לתינוק שלנו!" נייל אמר כמובן מאליו "ואם זאת תהיה בת?" מאי שאלה "אז רייצ׳ל" נייל ענה וחזר לארוחה שלו "רגע אתם לא בה-" הארי ניסה לשאול אך מאי קטעה אותו "לא, אנחנו רק מתבדחים על זה " מאי אמרה וצחקה "ריי נעלב" נייל מלמל "רייצ׳ל בסדר?" מאי שאלה בדאגה ונכנסה לתפקיד "היא בוכה ביחד עם ריי" נייל עשה את עצמו עצוב, "תמסור להם נשיקה ממני" מאי אמרה בחיוך ונישקה את נייל בשפתיו "הבאת רק לריי צריך גם לרייצ׳ל" נייל אמר וזה ברור שרק רצה לסחוט עוד נשיקה, מאי נישקה אותו שוב פעם והוא חייך, זה מתוק...
חשבתי על להעיר להם עד כמה שהם דביקים אבל אני והארי לא פחות מהם, ניתן להם להיות זוג דביק, גיחכתי מהמחשבה וחזרתי לארוחת הבוקר שלי.~~~
אני והארי הלכנו לכיוון בית הספר "אתה מוכן למבחן היום?" שאלתי "אני חושב שכן.. זה מבחן מקיף, בהצלחה לנו" אמר בלחץ "בהצלחה" עניתי בחיוך וניסיתי להרגיע אותו קצת כי הוא היה ממש לחוץ לגבי המבחן.
לפי מה שהבנתי הוא מנסה להצליח בלימודים כדי להצליח לבנות עתיד לו ולאחותו, הדאגה שלו כפולה וזה מלחיץ...
YOU ARE READING
פנימיית "דולי"- Larry
Fanfic"היי, קוראים לי לואי. כשנולדתי הוריי לא רצו בי והביאו אותי לפנימייה "דולי", אני כאן מאז שאני זוכר את עצמי. כבר 17 שנה...." לואי הוא ילד פנימייה, שגרת חייו לא משתנה כמעט אף פעם אבל כיף לו בסך הכל, הוא לא מכיר משהו אחר. הוא נהנה עם חברו הטוב נייל שהכי...