פרק 7

275 24 26
                                    

נקודת מבט הארי:

חזרתי מחדר האוכל וכולם הלכו לישון, אני לא הצלחתי... מאות מחשבות מילאו את ראשי, מחשבות על השבוע הזה, אני חושב שהכל התחיל כששיחקנו 'אמת או חובה'...

מתי ששיחקנו אמת או חובה נפתחתי קצת בפני לואי ונייל בלי ששמתי לב כל-כך והיה ממש כיף אבל היה משהו אחד שעירער אותי, לואי אמר שהוא גיי.. אין לי בעיה עם הקהילה הגאה! אף פעם לא הייתה לי אבל בשנים האחרונות אני חושב שאני חלק ממנה. כמה בנים שהיו איתי בחטיבה לפני שעזבתי תמיד סיפרו לי שיש להם 'קראש' ואני אף פעם לא חשבתי על בת בצורה רומנטית אבל לואי...
לואי גורם לי להרגיש אחרת, הוא תואם בדיוק את התיאורים שאותם חברים סיפרו לי על בנות ומה שהן גורמות להם להרגיש.

מההתחלה לואי בחן אותי והיה סקרן לגבי, מה שגרם לי להיות סקרן לגביו ולרצות לגלות עליו כמה שיותר.

כשאני לידו זה אחרת...
התחברתי עם נייל, ממש כיף איתו ואנחנו צוחקים ומדברים, הוא אדם מאוד אופטימי וזה כיף כי לי זה קשה למצוא את האופטימיות בי.. עברתי יותר מדי.
אבל- אבל עם לואי זה פשוט אחרת! אוף... אני לא יודע איך להסביר את זה אבל כשאני איתו מן התרגשות עולה בי, אני לא שמתי לב לזה בכלל עד היום.

היום בבית ספר לואי לא היה איתי, הוא היה לבד... אני לא יודע למה אבל הוא התרחק מכולם וראיתי שהוא דיבר עם נייל אבל לא שמעתי על מה כי הייתי רחוק. היום לא קיבלתי את צומת הלב שאני הייתי רגיל לקבל מלואי והרגשתי את זה כל-כך... המבט שלו כשהוא רואה אותי היה חסר לי, הקול שלו, העיניים הכחולות והאופי המדהים שלו, הכל היה כל-כך... חסר...?

אוליי זה ככה? להתאהב...

קשה לי להאמין באהבה, אף פעם לא ראיתי מה זאת אהבה אמיתית. ההורים שלי לא אהבו אחד את השני והדמות לחיקוי שלי הייתה גרועה. אבל אני שמעתי על אהבה אמיתית, שמעתי על הפרפרים בבטן, על האהבה שממלאה אותך, התשוקה, האושר, שמעתי על כל הדברים האלו ואהבה נראת דווקא דבר טוב ככה. אבל ראיתי גם את הפרידות, את התלות, הכעס, הדיכאון והבעיות שיש בזוגיות.
אפשר להגיד שראיתי זוגיות לא בריאה ושמעתי על זוגיות בריאה.. אני רוצה זוגיות בריאה... אני רוצה שיהיו לי ילדים ושאני אוכל לגדל אותם כמו שלא זכיתי שיגדלו אותי, להיות האבא הכי טוב שאני יכול וללמד אותם איך להיות בני אדם לפני הכל אבל עד אז יש עוד זמן. כרגע אני רוצה להבין מה יש לי ללואי ולפי איך שזה הולך עכשיו,
אני מתחיל לפתח רגשות לנער הזה ואני לא יודע מה לחשוב לגבי זה.

זה לא שאני ממש בוחר במי להתאהב אבל אני עוד צריך לקבל את זה, אני נמשך לגברים, אני גיי...
איך יקבלו אותי? ג׳מה תקבל אותי?
אני מקווה שיקבלו אותי פה כי לואי סיפר שלא ממש עשו עניין מהיציאה שלו מהארון...
אני הולך לצאת מהארון בכלל??

פנימיית "דולי"- LarryWhere stories live. Discover now