הפילוג

196 17 8
                                    

היי, כאן הארי, הפעם מההווה..
והפעם אני אדבר רק אליכם!
אז אתם בטח שואלים את עצמכם, מה קרה אחר כך?
שנתחיל?

השיחה שלי ושל לואי לפני שלוש שנים לא נגמרה תוך 5 דקות, משהו בסביבות השעה של שיחה שבה הבנו שאנחנו זקוקים אחד לשני ואנחנו מוכנים לתת לזה עוד הזדמנות, את כל שאר הלילה העברנו בהשלמת פערים (וכמובן שלקחנו את ההזדמנות בשתי ידיים והנה אנחנו היום)
את נייל לקח לי מעט יותר זמן לפייס, אבל ברגע שהוא הבין שאני ולואי השלמנו הוא חזר לשפפ אותנו.

מה קרה עם ההורים שלי כעבור שלוש שנים?
נתחיל.. אמא שלי יצאה ממודסלי והשתקמה כמעט לגמרי, היא מצאה זוגיות לפני חצי שנה ובאמת נראה שטוב לה...
אבא שלי לעומת זאת, לא אכפת לי ממנו כל-כך אם להיות כן.. אני רק יודע שהוא השתחרר מהכלא לפני שנה ובגלל שאני וג׳מה כבר היינו במשמורת של ג׳ואהנה הוא לא יכל לקחת אותנו, ואני כבר הייתי בן 19 והיו צריכים את החתימה שלי בשביל הדבר הזה, כמובן שלא חתמתי והוצאתי צו הרחקה נגד הבן אדם הזה.
מאז לא ראיתי אותו.
(זבל של בן אדם שונאת אותך מי אתה בכלל שלהארי סטיילס בכבודו ובעצמו יהיה אכפת ממך ה.כ.)

וכאן לואי,
אחרי שהקשר שלי ושל המשפחה הביולוגית שלי התחזק הוחלט שאני אעבור לגור איתם, אבל כמובן שהייתי חייב לקחת את ג׳מה והארי איתי.
ג׳מה הסתדרה עם לוטי בעיקר והן חברות ממש טובות, ואמא שלי היוותה אמא גם להארי וג׳מה.

כשהגענו לגיל 19 הבנו שאנחנו רוצים לעבור לגור ביחד, אני והארי.
מהר מאוד מצאנו דירה ליד פנימיית דולי וכמובן שבאנו לבקר שם, יותר מדי פעמים.
בכל זאת, המקום הזה מאוד משמעותי לשנינו...

אבל הסיבה שרצינו לעבור לדירה לבד לא הייתה רק בגלל שכבר הגענו לגיל 19, אמה נכנסה לחיינו.
אמה היא ילדה מהממת, בת שנה ו10 חודשים.
ההורים הביולוגיים שלה שלחו אותה לאימוץ ישר כשהיא נולדה והיא הגיעה לפנימיית דולי, אני והארי הגענו לבקר שם בדיוק ביום שהיא הגיעה, היא הייתה רק בת חודש אז וזאת הייתה אהבה ממבט ראשון.
לפני שהחלטנו לאמץ אותה, כמובן שהתייעצנו עם אמא שלי- אם זה לא מוקדם מדי ואם היא תוכל לעזור לנו בגידול של אמה, היא ישר קפצה על ההזדמנות להחזיק שוב פעם תינוקת בידיה.

ואם לא הבנתם.. את הצמיד של מלך אנגליה אמה תקבל כשהיא תגיע לגיל 13.

אמנם אני והארי עדיין לא נשואים אבל זה לא ממש משנה לנו, אנחנו ביחד וטוב לנו.
אף פעם גם לא משעמם כל-כך.. מהסיבה שכל הזמן יש אצלנו אורח אחר.

נייל ומאי גרים בבניין שלנו, קומה מעלינו. נייל בא אלינו כל הזמן!
ולגבי ליאם וזאין? חיים להם באושר באל איי. אחרי שהם הגיעו לגיל 18 ועזבו את הפנימייה הם עברו לגור ביחד בלוס אנג'לס ואנחנו ממשיכים לשמור על קשר מרחוק.

אבל למה שבאמת יעניין מישהו סיכום על החיים שלנו אחרי הפרק האחרון?

בואו נתן לכם הצצה לחיים שלנו!

פנימיית "דולי"- LarryWhere stories live. Discover now