Rozdział VIII

232 25 3
                                    


Przez następny tydzień Clay oczekiwał jakiegoś telefonu od Georga, George w sumie oczekiwał tego samego.

Ta kobieta, która była w mieszkaniu Clay'a tydzień temu to jego była dziewczyna, która postanowiła wrócić to niego gdy dowiedziała się, że ten jest sławnym streamerem.

No właśnie, to słowo, które tak bardzo go opisywało- streamer. Czasami wolałby, żeby ludzie wytykali go palcami na ulicy za bycie gejem, niż żeby robili snapy z ukrycia gdy je, gada z kimś, robi zakupy i tak dalej.

George na szczęście nie chwalił się rozstaniem z Clay'em. Chociaż i tak było to widać.
Z przymusu pokazywał się na streamach, przestał przy ludziach nazywać Clay'a, Clay'em. Od dłuższego czasu mówił do niego Dream. Tak obojętnie. Bez emocji.

Nawet jego mama się tym przejęła. I tak to trwało dość długo. Po ponad 3 miesiącach, George wyjechał na studia to LA.
Przez cały ten czas zastanawiał się co chce robić w życiu i w końcu doszedł do wniosku że zostanie tłumaczem. W tej pracy musisz znać języki nie kolory, więc to coś idealnego dla niego.

Dream został w swoim kraju, poszedł na studia, tak dokładnie to na reżyserstwo. Ta jedna cecha dalej łączyła go z Georgiem- nienawidzili się nudzić i nie wyobrażali sobie skończyć w "normalnej" pracy typu korporacja.

Jeszcze przed początkiem semestru Dream wziął się na odwagę i postanowił napisać do Georga:

*Telefon Clay'a*
                                                                       Ciemny Daltonista


                                                                                                                            Hej, pamiętasz
                                                                                                                               mnie jeszcze?
                                                                                                                                           Otwarto


Około 5 godzin później otrzymał raniącą i bardzo jednoznaczną odpowiedź:

*Telefon Georga*                                   Kłamca

Hej, pamiętasz
mnie jeszcze?
5h temu

                                                                                                                                         Nie
                                                                                                                                         Otwarto

After all this time, are you still remember me? - DNFOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz