Er #17 på Romance. Tusen takk!:*
______________________________
Det var lørdagsmorgen. Klokken var 13. Vanessa lagde frokost, og var i overraskende godt humør. Lurer på hva hun og Andreas gjorde på festen... Det var ikke godt å vite. Så derfor spurte jeg mistenksomt:
"Hva skjedde med deg å Andreas i går da?" Nå smilte hun.
"Slapp av jeg er forsatt jomfru altså!"
"Haha, hva skjedde da?" Ville jeg vite. Jeg smilte stort til henne. Så hørte vi Nelly rope fra sofaen med en ganske så trøtt stemme:
"Klina dere eller?" Hun reiste seg opp fra sofaen til sittende stilling. Jeg måtte le litt. Hun så ikke ut. Håret så ut som ein rottereir og sminken var klint ut over hele ansiktet hennes. Det var tydelig at hun hadde drukket en del i går kveld.
"Kanskje..." Svarte Vanessa og ble litt rosa i kinnene.
"Fortell mer daaa!" Maste Nelly.
"Han sa han skulle ringe meg. Vi skulle finne på noe i dag." Sa hun. Andreas var jo søt da. Men han våget ikke å såre henne, for da kommer eg til å banke han så syyykt. Liksom.
"Ææææh! Så søtt!" Skrek Nelly. Jeg merket tydelig at hun forsatt hadde hangover fra i går, for etter at hun skrek, tok hun seg til hodet og la seg ned i sofaen igjen.
"Det er så ment to be altså!!" Sa jeg. Jeg var så glad på hennes vegne.
____________
Alle tre satt godt plassert i sofaen med hver sin tallerken på fanget og spiste salat. Den var overraskende god faktisk. Vanessa var ikke den beste kokken alltid, men denne gangen.. Ahh.. den var helt seriøst perfekt! På tven så vi pretty little liars. Det var såå gøy!
Nelly hadde blitt litt bedre og Vanessa var forsatt i godt humør. Jeg derimot var ganske så flau etter uhellet mitt i bassenget. Vi hadde snakket om det i bilen på vei hjem. De lurte jo selvsagt på hvorfor jeg ville gå så tidlig, så jeg måtte fortelle det. Vanessa trøstet meg og syntest synd på meg, mens Nelly derimot holdt på å le seg i hjel.
Plutselig kom det en meldingslyd fra en mobil. Vi så på hverandre et sekund før alle tre på likt tok fram mobilen og sjekket. Ingenting hos meg..
"Det er Andreas! Han lurer på om jeg vil møte han nå!" Sa hun. Nå ble hun enda mer glad. Som om det var mulig.
"Svar ja da!!" Ropte Nelly.
"Okey. Jeg kan spør om han kan hente meg her.." Sa hun mens hun konsentrert tastet noe inn på mobilen. Jeg var så glad på hennes vegne. Etter at hun hadde sendt meldingen så hun opp og sa:
"Har dere forresten sett bilen hans? Den er såå fin!" Sa hun like glad. Søting.
_______
Etter at Vanessa gikk, satt jeg og Nelly like godt plassert i sofaen med gossip girl på skjermen. Haha, vi så mye på serier kan du si. Etter en episode og to kom jeg på noe. Vi trengte litt snacks til tv-tittingen vår..
"Skal vi ikke gå på butikken å kjøpe noe godteri og slik?" Sa jeg trøtt og så bort på Nelly som lå i motsatt ende på sofaen.
"Ja, hvorfor kom vi ikke på det før?!" Sa hun, allerede på vei opp fra sofaen. Da begge to skulle til å ta på oss sko, så vi ned på pysjamasbuksene våre. Jeg hadde Ole brum og Nelly hadde barbie..
"Same shit!" Sa vi i kor. Vi kom mest sansynlig ikke til å møte noen andre en gamle menn og damer på denne tida uansett.
Vi satte oss i bilen og jeg startet bilen.
__________
Etter mye om og men kom vi oss ut av bilen. Vi skydte oss rundt i butikken og fant: Chips, smågodt og cola. Standaren når vi skulle ha jentekveld. Så skyndte vi oss bort til kassen.
Jeg kastet på varene og var klar til å løpe ut til bilen igjen. Jeg ville virkelig ikke bli sett av noen i dette elegante antrekket mitt. Nelly var klar til å dra kortet. Plutselig kjendte jeg en hånd på skulderen min.
"Hey, hvordan går det, Cola?" Sa en litt mørk stemme. Jeg snudde meg. Det var selvfølgelig Chris. Typisk min uflaks.
____________
Bare til å spørre castet om spørsmål hvis dere vil! :-)
Håper dere liker historien!<3
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Only One
Любовные романыJeg klarte ikke å puste skikkelig. Ansiktet mitt kokte av sinne. Tårene presset på. Hvordan kunne noen gjøre noe slikt? Jeg ville skrike, men kunne ikke. Jeg greidde ikke å røre meg. Jeg lente meg inn til veggen, og sank forsiktig ned. Tankene surre...