Hoofdstuk 1

893 47 21
                                    

Dit verhaal gaat over Sun, ja geen achternaam. Sun ze heeft zichzelf die naam gegeven, haar echte naam is Park Mi Jung Maar dat herinnerd haar teveel aan haar dronken vader en dode moeder, Ze is weggelopen en woont overal en nergens tot ze een mail krijgt.

"Haal je busje weg!" Schreeuwt de winkeleigenaar. "Nee, waarom?" Schreeuw ik bitchy terug. " Je staat al 5 dagen voor m'n winkel hoepel op of ik bel de politie!" schreeuwt hij met consumptie. "Dankje voor de gratis douche." zeg ik sarcastisch en veeg het spuug weg. Hij kijkt me dodelijk aan en ik rij weg.

~~Random druk pleintje.~~
Ik pak m'n radio en hoedje en loop het plein op, ik start de radio mensen kijken me raar en ik begin te dansen. Ik hoor mensen mee klappen en mijn hoedje raakt al best vol totdat er een politie agent aan komt. "Wat heeft dit te betekenen?" Vraagt hij met zo'n super lage stem. "dans" zeg ik kort en draai een uitdagend rondje. "Vergunning" zegt hij kort en steekt zijn hand uit. " Ik heb er geen" zeg ik en hij begint te lachen, hij stopt plots "dan wegwezen!" Zegt hij boos, ik pak mijn hoed en radio en ren naar mijn busje. *ping* ik pak mijn telefoon heb en ik zie dat ik mail heb.

Geachte mevrouw Sun,
U heeft gesolliciteerd bij Little Choreographer uitzending's bureau. U bent uitgewezen naar SM Entertainment. U heeft een gratis reis naar Korea maar u heeft geen Adres opgegeven dus u krijgt een e-Card. fijne reis.
LC Uitzending's bureau.

"WAT!" schreeuw ik door mijn busje. Ik zie mensen op straat me raar aan kijken. Ik kijk op men telefoon dat ik de e-Card gemaild heb gekregen. Ik doe mijn gordel om en rij naar het vliegveld. Ik doe al mijn spullen (wat niet zoveel is) in een tas en loop naar het vliegveld, ik laat mijn kaart zien en stap in het vliegtuig. De reis leek wel een dag het duurde zolang! ik stapte uit en ging naar mijn flat, dropte mijn spullen en zag dat ik over 15 minuten bij SM moet zijn. Ik pak mijn dans spullen en loop Naar het SM gebouw als ik er ben dan word ik toch een beetje nerveus, ik raap mezelf weer bij elkaar en ga naar binnen. Ik zie een man achter de toonbank zitten. "Hoi, ik heb een afspraak met Exo en hun manager." Zeg ik en hij kijkt in zijn papieren "8e verdieping." Zei hij en hij kijkt weer verveeld naar zijn computerscherm, ik loop naar de lift en ik druk op de 8e verdieping. Op de 6e komen er mensen bij, ik buig en wacht tot de 8e en dan loop ik door naar een danszaal waarom staat: EXO OEFENRUIMTE. Ik loop naar binnen en zie 12 jongens staan en de manager gok ik. "Sun?" Zegt de manager ik knik en hij gebaart dat ik binnen moet komen.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hooi dit was het eerste deel geef veel commentaar als er iets fouts in staat. En je kan me ook berichten via privé
Ik probeer zo vaak mogelijk te schrijven maar ja school....
Exo-l out.

Living a dream with Exo&Bts (END)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu