Hoofdstuk 10

371 24 7
                                    

----
Hooi ik heb iets nieuws als dit •voorbeeld• tussen worden zit is het Nederlands... Snappi?
----
gaan van boom tot boom steeds dichter bij de buurt. "Sun!" Roept V en hij rent naar de buurt. Ik probeer het ook maar met mijn krukken lukt het niet. Tot dat ik opeens word opgetild door Lay. Ik Laat mijn krukken vallen en Lay rent door naar de buurt. "Buurtvrij!" Roep ik en V komt hijgend aan. "dat..is niet...eerlijk" zegt V buiten adem

"Zijn deze van jou?" Vraagt een meisje. En ze geeft ze aan mij, Ik ga staan. "hoi, ik ben Sun" zeg ik. en ik buig hoever dat lukt met krukken. "Ik ben Felicity" zegt het meisje. Jungkook komt hijgend aan gelopen. "buut!" Zegt V. "wie is dit?" Vraagt Jungkook nogsteeds buiten adem. "Felicity" zegt Felicity. "Ik ben Jungkook." zegt Jungkook. "V" zegt V. "ik ben Lay" zegt Lay. "Waar is Jimin?" Vraagt Jungkook. "Oke wie hem als eerst vind word getrakteerd" zeg ik. "Ik ga met Felicity!" Zeg ik en ik kijk haar aan. "is goed!" Zegt Felicity blij.

~~~ergens aan het zoeken~~~

"Zo vertel een wat over jezelf" zeg ik. "Ik ben Felicity, ik ben 19 en... Dat was het wel." zegt ze. We lopen en zoeken naar Jimin. Er raast iemand op een skateboard langs, ik begin te wankelen maar vind mijn evenwicht optijd. "•kijk eens een uit je doppen•" schreeuw ik en Felicity kijkt me raar aan. "sorry..dat was Nederlands" zeg ik. "•ja dat weet ik•" zegt Felicity en ik begin te lachen. "•kom je uit Nederland?!•" Vraag ik. "•Yaha•" zegt ze en we beginnen te lachen. "wat doe je in Soul?" Vraagt Felicity. "Ik was de choreograaf van Exo van SM Entertainment" zeg ik. "was?" Vraagt ze. "ja, ik gok dat ik ontslagen ben." en ik geef een nadruk op mijn krukken. "wat doe jij hier?" Vraagt ik. "ik ben hier gaan wonen met mijn vriendje, maar die heeft me verlaten. En ik en geen geld om terug te gaan." zegt ze. "sorry" zeg ik. "is niet erg anders had ik jou niet ontmoet." zegt ze.

"SUN!" roept Jimin. "heei, waar was je?" Vraag ik. "Verstopt" zegt hij en ik knik. V, Lay en Jungkook komen aangerend. V struikelt en Felicity vangt hem op. Felicity zet V recht. "hoi, ik ben Felicity" zegt ze. "Hoi ik ben..." zegt Jimin en en Felicity maakt zijn zin af. "Jimin" zegt ze. "Ken jij Bts?" Vraagt Jimin. "Btwattens nee. we hebben gemeenschappelijke vrienden." zegt ze en ze wijst naar V, Lay en Jungkook. en we lachen allemaal. "jongens ik moet terug." zeg ik. "naar?" Vraagt Felicity. "Het ziekenhuis..." zeg ik. "dat vertel ik nog wel, loop je mee?" Zeg ik. ze knikt en we gaan.

Jimin, Jungkook, Lay en V zijn vertrokken, Felicity en ik zitten in mijn kamer en ik heb haar alles vertelt van de brand. "klop klop" hoor ik iemand zeggen "binnen! roep ik en hij komt binnen.

------------
Hooii weer een hoofdstuk weer niet zo veel Exo maar dat komt nog i promise! Felicity is in het echt FelicityTaoPanda . Wil je ook in mijn verhaal stuur me dan een privé berichtje.
Exo-L out.

Living a dream with Exo&Bts (END)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu