Hoofdstuk 26

220 13 22
                                    

---pov. Felicity---
Ik zit met Tao, Chanyeol en Maya en Jin in de auto. we zitten gezellig mee te zingen met de radio als Call me baby opstaat. *pling* ik pak mijn telefoon en zie dat ik een berichtje heb van Yasmin.

(Y) Heei wij zijn er bijna! Jullie?
(F) ja nog 10 min. minimaal, tot dadelijk. x

Als we aan zijn gekomen ga ik meteen naar een kamer en zet mijn spullen in de kast en badkamer. "klop klop klop" zegt Tao die binnen komt. Ik glimlach en klop op het bed. Hij komt langs me zitten. "hoe gaat het mer jou?" Vraagt hij en hij geeft me een knuffel. "wel goed moe van al het gereis" zeg ik. "nou wat vind je er van als we een ijsje gaan eten?" Zegt hij. "Graag" zeg ik en hij pakt mijn hand en sleurt me mee naar buiten.

"Welke smaak?" Vraagt Tao. "raad maar" zeg ik en Tao denk na en kijkt naar de ijs smaken die er zijn. "Choclate chip" zegt Tao en ik kijk ongelooflig aan. "niet goed?" Vraagt hij. "nee... uuhm ja nou dat is precies de smaak die ik in min hoofd had. Hij glimlacht schattig, "ik zij toch dat we voor elkaar bestemt zijn" zegt hij en hij geeft me en kusje op mijn neus en koopt de ijsjes.

---pov. Tao---

We gaan ergens zitten en eten onze ijsjes. "Het is zo mooi hier in Nederland!" zeg ik en ik kijk om me heen. "nou jullie hebben geluk dat het lekker weer is normaal is het bagger" zegt Felicity en we lachen. "maar we zijn hier niet allen om de toerist uit te hangen...." zeg ik en Felicity's gezicht word somber. "gaat het" vraag ik geschokt. Ze haald diep adem en kijkt naar de grond. "ik mis haar...." zegt Felicty en ze gaat naar mij, haar ogen zijn een beetje rood aan het worden. Ze haalt adem alsof ze iets wil zeggen maar zegt het toch niet. Het is lang stil. "ik mis haar geke manier van serieus zijn haar haar...." maar veder komt Felicty niet. Ik twijfel niet sta op en knuffel haar. "kom" zeg ik en ik pak haar hand en we lopen samen terug naar het hotel.

---pov. V---

"Aaahg Jim Jim waaaarom win je altijd bij dit spel" zeg ik en ik geeft Jimin een duw. We spelen een spel op de X-box. "Ik win niet altijd Kookie wint vaak" zegt Jimin. "waar is kookiemonster eigelijk, die zouden er al lang moeten zijn" zeg ik en ik kijk naar de klok. "Ik sms Jungkook wel" zeg ik en ik pak mijn telefoon.

'Dit nummer is niet meer in gebruik' "mpf raar" zeg ik en Jimin kijkt me vragend aan. "ze zeggen dat het nummer niet meermin gebruik is..." Zeg ik en ik probeer het nog een keer. "weer niks" zeg ik. "Probeer Sehun eens dan probeer ik Jasmina wel" zegt Jimin en ik knik. Ik bel Sehun maar krijg de voice mail. Ik kijk naar Jimin maar hij schud zijn hoofd. "En Lay?" Vraag ik. "Heb jij zijn nummer?" Vraag ik maar Jimin schud zijn hoofd. "dat word vragen aan de rest" zeg ik en we staan op.

---pov. Xiumin----

"Haaaaaaaaai" zegt V die met Jin binnenkomt gelopen. "Dolfijn" antwoord ik en we lachen. "heb jij Lay's nummer?" Vraagt Jimin. Ik kijk vragend. "ja hoezo?" Vraag ik. "nou ze zouden hier al lang moeten zijn....Jamsina, Sehun en Jungkook reageren niet" zegt V en ik frons mijn wenkbrouwen. "ik bel wel" zeg ik en oppak mijn telefoon, Maar ik krijg geen reactie. "dat is raar" zeg ik en ze knikken. "wat nu?" Vraag ik en ze halen hun schouders op.

---Pov. Chanyeol---

Maya en ik zijn aan het basketballen. Ze is aan het winnen.... De bal schiet weg en ik zie dat Luhan hem vangt, iedereen er zo ongeveer. "Heei" zeg ik en Maya tegelijk. "waarom zo sip?" Vraagt Maya. "wat is er gebeurd?" Vraag ik ernstig.

---Pov. Jungkook---

De pijn.. Is... Onbeschrijfelijk...
Ik voel mn benen niet, m'n arm is gebroken, ik weet het zeker!
Langzaam, maar zeker kwam mijn zicht terug. Ik was doodsbang.
Ik keek rond me heen, en zag Jasmina, hangend aan haar gordel.
Of ze nog leefd, weet ik niet.
Ik wou haar roepen, maar het enige wat eruit kwam was een beetje gepiep. Het lukt me nog om al m'n kracht in m'n rechterarm, en klim uit de auto, kruip naar de weg, en blijf daar wachten op een auto. Er rijd een auto langs. Met al m'n energie steek ik m'n arm op.
Jammer genoeg ziet de chauffeur me niet. Ik geef het op..
Net voordat ik bewustzijn verlies, zie ik een pick-up op me afkomen.
'He... Help..' Kan ik er nog uithalen.

Mijn ogen schieten open en ik kijk angstig Om me heen. "•r..rustig•" zegt een meisje zacht. "Waar ben ik, wie ben jij?!" vraag ik met een heeze stem. "Je bent in een auto op weg naar het ziekenhuis, Ik ben Emmy" zeg ze. (In het Koreaans)

-----------------------------------------

Heei sorry dat het zo super lang duurde......
Emmy word gespeeld door justmefourever

Exo-L out.

Living a dream with Exo&Bts (END)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu