---Luhan's pov.---
Ik ben al 9 dagen wakker en ik lig daar maar aangesnoerd aan de machine. Iedereen is al vaak op bezoek gekomen maar ik heb Sun helemaal niet meer gezien. De dokter zegt dat ik morgen weer naar huis kan alleen moet ik wel spraak therapie."Heei Luhan" zegt Yasmin die binnenkomt. Ze heeft een zak in haar hand en geeft hem aan mij. "maak open" zegt ze en ik maak de zak open, er zit een Donald Duck knuffel en strips in. "oh bedankt!" zeg ik. "ja ik hoorde dat je dol bent op Donald Duck" zegt Yasmin ik grinik en ze bloost. "Kom zitten" zeg ik. Yasmin komt op bed zitten en ik glimlach. "Hoe heb je Sun..uuhm Sun?" Vraag ik." ontmoet?" Vraagt Yasmin en ik knik wanhopig, ze geeft me een gerustellende blik."onze paden kruisten elkaar" zegt ze en ik kijk haar vragend aan. "we botsten op straat en toen heeft ze me uitgenodigd bij hun thuis" zegt ze en ik knik schaapachtig.
---Sehun's pov.---
Ik zit aan de keukentafel met een kaart. "waar is Sun?! waar is Sun?!" zeg ik zacht en gestrest. "aahg!" Roep ik. Ik voel een hand op mijn schouder. "rustig we vinden haar wel" zegt Jungkook. "ik wilde langs komen om te vragen hoe het ging..." Zegt Jungkook. "niet zo goed dus..." zeg ik en Jungkook komt langs me zitten.
~dagje later~
---Luhan's pov.---
"Heeeei" zegt Yasmin die net binnenkomt. "Heei" zeg ik. "vandaag is de dag dat jij uit het ziekenhuis mag" zingt ze op een Sinterklaas liedje. ik glimlach en er komt een best jonge dokter binnen. "Ik kom je bevrijden!" Zeg hij en hij lacht, hij haalt alle draadjes uit mijn arm. "Komende dagen rustig doen en bla bla dokters gepraat" zegt hij. "hah ik zou het...het..het..." Zeg ik. "proberen" zegt Yasmin en ik geef haar een bedankt blik en ik sta op, ik wankel een beetje en Yasmin pakt me vast. "je bent ontslagen, ik wil je nooit meer zien, nee Dude doe jezelf geen pijn anders mist je vriendin je te veel" zegt de jonge dokter. "h..hij is niet mijn vriendje" zegt Yasmin en ze word rood. "o juist" zegt hij en hij knipoogt naar Yasmin.
---Sehun's pov.---
Luhan en Yasmin komen binnen, "I'm back bitches!" Roept Luhan die net binnenkomt. "Luhan" roept Jungkook. "Hoe is het?" Vraag ik. "wel goed maar...maar" zegt Luhan en hij denkt na. "Maar hij heeft last van spraakgebrek" zegt Yasmin. "ik ben moe, ik ga pitten" zegt Luhan. Yasmin en Luhan lopen naar zijn kamer.
"Wanneer ga je het hem vertellen" vraagt Jungkook aan mij. "dat Sun weg is?" Vraag ik. "uuhm als...als ja phsnmsh" mompel ik. Jungkook geeft me een 'serieus-dude?' blik. "Maar ik moet gaan" zegt Jungkook en hij staat op. "gast je vind haar wel" zegt Jungkook en hij gaat weg.
~~een week later~~
"Wakker worden!" Roept Chanyeol door het huis. Ik word wakker maak me klaar en kleed me om. Ik loop naar de kast om geld te pakken voor bubble tea. Ik ga de gang op en natuurlijk struikel ik en al het geld valt op de grond. "wat doe je" vraagt Tao slaperig. "een koe melken" zeg ik sarcastisch. "o sh*t heb jij de sleutel van Sun's haar kamer" zeg ik, Tao loopt naar een kast op de gang en pakt de sleutel. "hier" zegt hij en hij geeft het aan mij. "ik ga ontbijten" zegt hij en hij loopt weer weg.
Ik open de deur van Sun haar kamer en pak alle gevallen muntjes. Ik kijk rond haar kamer en zie een heelz ielig meisje, haar haar valt losjes en eng voor haar gezicht. "Sun?" Vraag ik zacht. Het meisje springt op en ik zie nu dat het echt Sun is. Ze ziet er mager uit, ze is wit en heeft droge lippen. "Sun" zeg ik nog een keer en zet een stap naar voren. "blijf staan!!" Krijst ze en ze houd trillend een pistool omhoog. Ik laat al mijn muntjes vallen, en plaats mijn handen naast mijn oren "n..n..niemand i..is te v..vertrouwen" zegt ze "Sun we willen je alleen maar helpen" zeg ik. "b..b.blijf hier ik zoek de da..dader!" Zegt ze. "Sun, eet eerst wat" zeg ik en ik haal al het geld uit mijn zak. Ze pakt wat geld en klimt het raam uit.------------
Klifhanger!!
\(•_•)
) )z
/ \Exo-L out.
JE LEEST
Living a dream with Exo&Bts (END)
FanfictionDit verhaal gaat over Sun, ja geen achternaam. Sun ze heeft zichzelf die naam gegeven, haar echte naam is Park Mi Jung (naam veranderd) Maar dat herinnerd haar teveel aan haar dronken vader en dode moeder, Ze is weggelopen en woont overal en nergens...