---Suho's pov.---
Als ik bij het ziekenhuis ben ga ik meteen naar Luhan's kamer, maar Luhan is er niet. Ik ren naar Sun's kamer en zie haar huilend op bed. "Wat is er gebeurd?" Vraag ik. Sun kijkt naar Chanyeol als teken dat hij moet antwoorden. "Luhan moet een scan doen om te kijken of hij wat heeft anders." "Laten ze hem dood gaan" maak Sun zijn zin af. "Wat maar waarom?!" Schreeuw ik hysterisch. "Het ziekenhuis kan niet veel meer doen voor Luhan als hij niet wakker wordt" zegt Chanyeol. "Kan hij dan niet naar een ander ziekenhuis." Vraag ik. "dat zijn ze nu aan het checken." zegt Chanyeol. Ik zie dat Chanyeol ernstig kijkt en ik ga zitten. Het is stil je hoord alleen het gesnik van Sun.
---Sun's pov.---
Binnen 10 minuten zit heel Exo en Felicity binnen. Bts was weggestuurd omdat het te druk werd. Iedereen is zacht met elkaar aan het praten. Luhan's scan duurt nu al anderhalf uur."Sun?" Vraagt een dokter die net binnen is gekomen. "je moet gaan proberen om te lopen." Zegt de dokter en hij kijkt op van zijn map, hij schrikt omdat hier 13 man is. "het is hier redelijk vol dus ga maar mee naar de fiso zaal. "Felicity wil je mee?" Vraag ik en ik pak mijn krukken. "is goed." Zegt ze en we gaan naar de fiso zaal. Ik hou me vast aan de muur en probeer te lopen en het lukt ook nog. "goed zo Sun nog een paar stappen!" Moedigd Felicity mij toe. Ik laat de muur los en ik ga lopen, in het begin wankel ik maar het lukt. "probeer eens te rennen?" Vraagt de dokter. Ik probeer te rennen. "Het lukt!" Gilt Felicity. De deur vliegt open en ik kan tegen de deur. "auw" zeg ik. Felicity en de dokter komen meteen op me afgestormt. Felicity helpt me omhoog en ik Sein hun dat het gaat. "Sorry..." zegt Suho. "De test is terug van Luhan en we vonden dat..." zegt Suho en Ik raas de kamer uit. Ik merk het nu pas ik kan lopen. Ik kom de kamer binnen en iedereen kijkt me aan. "je kan lo.."zegt Xiumin. "ja lopen bla bla hoe is het met Luhan?!" Vraag/schreeuw ik. "ga maar zitten de dokter komt zo." Kalmeert Baekhyun mij. Felicity komt erbij zitten.
Er komt een dokter binnen. "Is iedereen er nu wel?" Vraagt de dokter en we knikken. "ik heb 2 keer goed nieuws!" Begint de dokter."Sun, jij mag uit het ziekenhuis je bent zo goed als beter" zegt de dokter. Ik glimlach maar wacht wat hij te vertellen heft over Luhan. "en Luhan die kan vervoerd worden naar het andere ziekenhuis met de speciale behandeling." zegt de doter en we juichen. "wanneer gaat Luhan weg?" Vraagt Chen. "morgen." zegt de dokter. "en Sun jij kan nu al gaan" zegt hij en ik glimlach. De dokter vertrekt en we beginne allemaal druk te praten.
Als we het ziekenhuis verlaten staat het vol met fangirls. "neppert!" "Exo steler!" Roepen de meiden. "Trek je er niks van aan" zegt Sehun en hij pakt mijn hand. "NIET MIJN SEHUN!!" Schreeuwt een meisje en ze rent door de beveiliging heen en rent op ons af. Felicity laat haar turnkunsten zien en trapt het meisje onderuit. "Back off!" Schreeuwt ze. "Goed zo! Felicity!" Gilt Tao. Felicity komt naar me toe. "Dankje" fluister ik. ze knikt en we lopen naar de auto.
In de auto zit ik langs Sehun en Felicity. Felicity zit weer langs mij en Tao. Ik merk het nu pas ik heb nogsteeds Sehun's hand vast. Ik weet niet wat ik moet doen ik word rood en krijg het benauwt. "is er iets?" Fluistert Sehun. "niks" lieg ik. "We zijn er!" Gilt Do. We stappen uit en ik laat Sehun's hand los. Ik durf hem niet aan te kijken.Ik loop achter Kris aan en hij maakt de deur open. "me casa is so casa" Probeert Kris Spaans te zeggen, ik grinnik en ik loop binnen. "Ik wijs jullie je kamer wel" gilt Do. "Dat wil ik doen!" Roept Baekhyun en ze rennen weg. "kom maar" probeert Sehun cool te zeggen en hij loopt voor ons uit. We lopen hem achterna en we komen een kamer binnen. "dit leek me wel iets voor Felicity. Ik kijk naar binnen en zie mint groenen muren. Tao zit op het bed en wuift naar Felicity. Ze gaat nar hem toe en ik en Sehun gaan naar de volgende kamer. "En jou kamer Sun." zegt Sehun en we gaan naar binnen. Er staat een zwart bureautje met een witte stoel. De muren zijn grijzig en er hangen plaatjes van verschillende dansers. Ik loop er naar toe. "mijn lievelings..." Zeg ik zacht. "speciaal voor jou gemaakt." Zegt Sehun. Hij staat heel dichtbij en ik kijk hem met grote ogen aan.
---Felicity's pov.---
Ik zit met Tao in mijn kamer. "het is echt heel mooi." zeg ik en ik knuffel Tao. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en we staren naar de muur. "Felicity?" Vraagt Tao. ik haal mijn hoofd van zijn schouder en onze hoofden zijn heel dichtbij. "ja" zeg ik en hij zet zijn hand op mijn wang en komt dichterbij, ik voel zij lippen op die van mij. Ik voel me helemaal blij van binnen. "Felicity wil je mijn meisje zijn?" Vraagt Tao. "natuurlijk" zeg ik en ik geef hem een knuffel als we loslaten komt Sehun binnen. "Sun is naar buiten."zegt Sehun "en..?" Vraag ik. "Dat is gevaarlijk met die fans" zegt Sehun. "maak je maar niet druk, zover ik Sun ken kan ze wel voor zichzelf zorgen." zeg ik. "en anders belt ze wel" vult Tao aan.---Sun's pov.---
Sehun komt steeds dichterbij. "Sehun" zeg ik zacht en duw hem weg. "sorry stom.." Zegt Hij. Ik zeg niks meer en ik verlaat de kamer. In de woonkamer loop ik langs de jongens zonder wat te zeggen. "waar ga je..." Hoor ik Lay nog vragen maar ik negeer het en ik loop naar het park.
Het begint al donker te worden maar ik trek me er niks van aan. Ik loop stug door ik weet niet eens waar ik naartoe ga maar allemaal gedachtes schieten door mijn hoofd. Opeens bost er iemand tegen me aan.
---Yasmin's pov.---
Ik kijk op mijn gsm terwijl ik stap. Opeens bots ik tegen iemand aan. Ik kijk op en zie een meisje. "Sorry, ik had je niet gezien." verontschuldig ik me. "Het is al goed." zegt ze. Ik glimlach naar haar en wil verder stappen. Maar dan houd ze me tegen. Ik kijk haar verbaasd aan. "Hoe heet je?" vraagt ze. "Euh, Yasmin. en jij?" vraag ik terug. "Aangenaam, ik ben Sun" zegt ze. Ik knik opnieuw. "Kom dan gaan we op een bank zitten en vertel je me iets over jezelf." stelt ze voor. Ik knik en ga samen met haar op een bank zitten. Ik begin te vertellen over mezelf. "Ik ben dus Yasmin. Ik ben 21 jaar. Ik kom uit Amerika maar ben wel Koreaan. Ik ben hier komen wonen met mijn vader vanwege onze familie die hier woont. Ik ben hier ook om auditie te doen bij SM Entertainment. Mijn hobby's zijn dansen, zingen en voetbal. En ja dat was het." zeg ik aan één stuk. Ze knikt. "Vertel is eens iets over." vraag ik. "Ik ben Sun, ik ben Choreograaf ik ben 19 en ik kom uit Nederland. Kom je anders bij ons eten?" vraagt ze. "Ons?" vraag ik. "Ja ik, Felicity en Exo?" zegt ze. Ik geef haar een vragende blik. "Exo? Is dat een naam?" vraag ik. Ze begint te lachen. "Dat is een jongens groep die hier heel beroemd is." zegt ze. Oh nu begrijp ik het. "Is goed. Kun je je gsm nummer geven? Dat kan ik te weten komen wanneer ik er moet zijn." zeg ik. Ze knikt en geeft me een briefje met haar nummer erop. "Ik bel je later wel." zeg ik en sta op. Dat word leuk, nieuwe vrienden leren kennen. Maar nu moet ik naar huis.
---Sun's pov---
Ik zwaai naar Yasmin en ik ga naar huis maar ik heb geen sleutel. ik klop aan. "waar was je" roept Do boos. "sorry" zeg ik en ik kijk naar de grond. "is al goed we gaan over een uurtje eten." zegt Do en hij loopt weg. Ik hou hem tegen. "zet er 1 extra bord bij" fluister ik en hij kijkt me vragend aan. Ik geef hem een doe nou gewoon blik en ik ga naar mijn kamer.
( berichtje naar Yasmin )Heei, Yasmin
Kan je over 1 uurtje bij SM zijn en naar de 9e verdieping ik wacht bij de lift op je. Doe iets casual's aan.
Groetje Sun.( antwoord )
Hoi
Is goed dan kom ik zo.
Groetjes Yasmin.-----------------
Super lang hoofdstuk Yeah.
Ik heb een paar puntjes.De nieuwe cover is van de liefste JasminaJezerkic kijk naar haar boeken. ps. Je bent een schat!
Nogmaals Felicity is in het echt FelicityTaoPanda
De nieuwe Yasmin word gespeeld door Yasmin_Akhmetova
Er komen nog meer mensen in het verhaal. je kan ook nog steeds een plekje krijgen bericht me in privé.
(Sun zoekt vrienden)
Dat was het wel.
Exo-L out.
JE LEEST
Living a dream with Exo&Bts (END)
FanfictionDit verhaal gaat over Sun, ja geen achternaam. Sun ze heeft zichzelf die naam gegeven, haar echte naam is Park Mi Jung (naam veranderd) Maar dat herinnerd haar teveel aan haar dronken vader en dode moeder, Ze is weggelopen en woont overal en nergens...