---Pov. Jungkook---
Pfffff.... ik verveel me, ik sms V.
(V=V en J=Jungkook)J: Where are you?!
V: AWA?
J: waar ben je?
V: uuhm... Even vragen
J: oki
V: *geeft een adres*
J: kom eraan!
V: ~Oh Keabsong~
J:????
V: Beakhyun pakte mijn telefoon
J:Oh.....
V: kom maarIk sluit mijn telefoon af en maak een briefje voor Sehun. Ik ga naar buiten, het is mooi weer. Ik loop langs een kaart en ga kijken waar ik ben. "•Is dat.... Is dat nee•" "•ja volgens mij wel•" "•nee dat kan niet•" hoor ik meisjes roezemoesen maar ik kan het niet verstaan. "uuhm pardon" zegt een meisje en ze stoot me aan. "Sorry i can't speak Dutch" zeg ik met krakmikig engels. "oh I now but your Jungkook!" Zegt ze. Ik begin te blozen. "Can i have a picture with you?" Vraagt een meisje. "Ofcours" zeg ik en ze maakt een foto van ons. "Heeei Kookie" roept iemand en ik kijk om en zie Chen. "Chen Chen" zeg ik en ik geef hem een box. "Your...your...Chen?!" Zegt een van de meisjes. Chen begint te lachen, Luhan en de rest komt aangelopen en de meisjes beginnen te hieperfentuleren. "•julie zijn Luhan, Yasmin en Maya.•" zegt een meisje, we begrijpen het half maar begrijpen het wel. We maken foto's en gaan Lay zoeken. Als we hem gevonden hebben zijn we met zen alle op een pleintje en doen een dance battle. Daarna gaan we terug nar het hotel maar Sehun is daar niet we ligt ook geen briefje.
---Pov. Sehun---
Ik word wakker en gaap. Ik zie een briefje liggen op het tafeltje.
Sehunshiiiie
Ik ben naar V toe zie je laterrrrr!Staat er en ik leg het briefje weg. Oke tijd voor mijn missie. Zoek Sun.... oke... waar zou Sun heen gaan.... Naar haar busje! Dus ik moet naar het vliegveld kijken of Ze haar hebben gezien.
-vliegveld garage achtig iets-
"Hallo, kan ik iets voor je doen?" vraagt een jonge achter een soort van balie. "Hai ik ben opzoek naar een meisje dat hier laatst was" zeg ik. "oh, dat word lastig er komen hier per dag 10000de mensen" zegt hij Ik kijk verdrietig. "hoe ziet ze eruit." zegt hij en ik kijk hem hoopvol aan. "uuhm ze heeft geverfd rood haar, zwarte jeans uuhm koptelefoon maar geen bagage." zeg ik denkend. "oh zij zij is sexy die vergeet je niet snel" zegt hij. "jaja waar is ze heen" zeg ik. "ze pakte haar busje en ging weg." zegt hij ik knik en ik loop weg. "wacht!" Roept hij en ik daai me om. "ik probeerde haat te fixen maar ze zei dat ze snel naar een dorpje in de buurt van Rotterdam ging" zei hij en ik keek hem ongelovig aan. "dankjee!" Zeg ik en ik ren haast weg.
Ik kom het hotel binnen gerend, "Whooow Dude rustig!" Zegt Kris. "Ik weet waar Sun is!" Zeg ik en iedereen kijkt me verbaast aan. "H..hoe?" Vraagt Jungkook. "dat vertel ik later wel.." zeg ik. "iedereen spullen inpakken we gaan naar Spijkenisse!" Zegt Suho, en we stoven naar onze kamers.
---Pov. Jungkook---
-in de auto-
We zitten met zijn we zitten met zijn 4e in de auto Lay, Sehun, Jasmina en ik. Jasmina ligt te slapen op de achterstebank, Sehun zit achter het stuur en ik zit met Lay op de middelste bank. we spelen steen papier schaar maar hij wint de heletijd.....
"Jongens wees nou eens stil Jasmina slaapt" zegt sehun, en we kijken naar Jasmina. "wat doen jullie?" Vraagt ze slaperig. "we kijken naar hoe jij schattig slaapt" zegt Lay lachend. "ik ben niet schattig" zegt ze en ze pakt haar telefoon. "Heei luister eens?" Zegt Lay en we luisteren aandachtig. "Hagel" zegt hij. "en..." Zegt Ik. "Laat maar ik vertel het later wel" zegt Lay en hij sluit zijn ogen. "nou wol jij nog...." zeg ik tegen Jasmina maar zie dat ze al ingedommeld in. *Sehun hoest en niest* "gezondheid" zeg ik. "dankje" zegt hij met een schore stem. "Gaat het wel" vraag ik. *hoest* "ja hoor" zegt hij nogsteeds met een schore stem. "Zullen we even stoppen ergens langs de weg" vraag ik. "nee..nee het is donker en er is aleenmaar bos hier" zegt hij en ik knik. Ik stop oortjes in mijn oren en duimel ook weg.
"AAAh!" Schreeuwt iemand en ik schrik wakker. Ik kijk met schrik om me heen, en voel de auto heel erg schudden. Ik kijk naar Lay die zich vastklampt aan de auto, ik kijk naar Jasmina die verschrikt door de auto kijkt. Ik kijk naar Sehun die bang achter het stuur zit. Ik kijk naar buiten en zie dat het stormt en hagelt. Voordat ik het weet slippen we van de weg. De alles begint te draaien en het wird zwart.
------------------------
Dan dan daaaan!
Een hoofdstukje YEHET!
Ik wil sorry zeggen tegen de mensen die niet in het hoofdstuk zijn voorgekomen.Exo-L out.
JE LEEST
Living a dream with Exo&Bts (END)
FanfictionDit verhaal gaat over Sun, ja geen achternaam. Sun ze heeft zichzelf die naam gegeven, haar echte naam is Park Mi Jung (naam veranderd) Maar dat herinnerd haar teveel aan haar dronken vader en dode moeder, Ze is weggelopen en woont overal en nergens...