---Pov. Felcity---
Het is dood stil in de auto, op soms een aanwijzing van Emmy na. "hier stop" zegt ze en we stappen zo snel mogelijk uit. We kijken in de berm en lopen langs de weg. "Jongens! Hier" roept Tao en we rennen op zijn stem af. Als ik bij hem kom staan zie ik de auto. We gaan er meteen op af. Ik kijk naar binnen en zie dat Jasmina aan de stoel hangt. Ze ziet er bleek uit ze heeft sacrale lippen en er zitten beestjes op haar. De politie mannen halen haar eruit en legen haar op een brancard. Ik probeer mijn tranen tegen te houden en richt me op Lay die eruit word gehaald. Het lijkt alsof zijn arm de verkeerde kant op wijst. Ik houd mijn hand voor mijn mond en er valt een traan over mijn wang. Ik voel Tao's arm om me heen en het kalmeert me. Ik hoor Baekhyun schreeuwen en huilen bij Jasmina.
Xiumin komt aangelopen met een verwart gezicht. "Wat is er?" Vraagt Tao. "S...Sehun...." zegt Xiumin. "wat?!" Vraagt Tao. "Hij is weg" zegt Xiumin.
---Pov. Jin---
We hebben de info en gaan naar het hotel van Sun. "daar gaan we" zegt Rap monster. We stappen het hotel binnen. "Het ziet er mooi uit" zegt Luhan en ik knik. Rap monster gaat naar de balie en praat wat en komt dan terug. "kamer 17" zegt hij en we knikken en gaan naar de lift. "12..14..16..18.. mpfff hij staat er niet tussen" zegt Luhan. "Heei slimkees! Hier" zegt Rap mon en hij klopt op de deur. "wie is daar?" Horen we Jungkook zeggen. Mijn hart maakt een sprongetje. "Je vrienden" zegt Rap monster. Het is even stil en dan gaat de deur open. Ik vlieg Jungkook om de nek. Hij knuffelt niet terug dus ik laat los. "wie zijn jullie" vraagt Hij en ik sta verbaast te kijken. "herken je ons niet?" Vraag ik nog verbaster dan eerst. "het spijt me..." zegt hij. "mogen we binnen komen?" Vraagt Luhan.
"Uuhm dat mag niet van Sky" zegt Hij. "wie is Sky" vraag ik. "Het meisje waar ik mee woon, maar.. als jullie vrienden waren dan zouden jullie haar toch kennen" zegt Jungkook. "wacht laat hem een filmpje zien van Bts" zegt Luhan. Ik pak mijn telefoon en laat Just one day zien.(omdat hij voorop zit)"Maar.... wie is Sky dan" zegt Jungkook. "wat doen jullie hier?" Vraag iemand. We draaien om en zien Sun. "Sky!" "Sun?" zeggen Jungkook en Luhan. Ze kijken verbaast en dan naar elkaar. "Nee ze heet" "Sky" "Sun" zeggen ze tegelijk. "uitleg?" Zegt Rap monster en we knikken.
---pov. Jungkook---
"Jungkook, Mijn naam is Sun. H..Het spijt mij" zegt ze en ze kijkt naar beneden. "waarover heb je nog meer gelogen?" Vraag ik met een brok in mijn keel. "We waren niet samen op reis naar NL... Je was met onze vrienden groep mij... aan het zoeken..." zegt ze langzaam. "waarom?" Vraag ik. "d..dat wil ik liever uitleggen met de rest erbij" zegt ze. "iedereen... min 3" zegt die uuhm rapper van mijn groep. "hoezo?!" Vraagt Sun. "Dat leggen we op de weg naar het ziekenhuis wel uit.
We gaan de auto in en ik negeer Sky die Sun blijkt te zijn. Ik ben boos maar blij dat ik mijn vrienden heb gevonden. mischien krijg ik mijn geheugen terug. er komt een liedje zacht op de radio en ik neurie mee. "herken je het?!" Vraagt die rap dude. "Uuh ik ken het wel." zeg ik. "dat is een van onze liedjes!" Zegt Rap Dude. Ik glimlach en zie het ziekenhuis.
(Het liedje dat hij neuriet is Born singer van Bts)
---pov Sun---
Jin heeft alles uitgelegd en ik voel me schuldig. maar toch het is het allemaal... "Sun?" Zegt Jin en ik schiet wakker uit mijn gedachten. "Ja?" Vraag ik. "het is oke" zegt hij en hij pakt mijn hand. Ik keer mijn hoofd naar het raam en en rolt een traan over mijn wang. Ik veeg hem ruw weg en ik zie het ziekenhuis al.
---pov. Jungkook---
We lopen de kamer binnen waar de rest zit en hun ogen worden groot. "Jungkook?!" Zegt een jonge en hij vliegt me om de hals. "aah Dude ik heb je gemist" zegt hij ik duw hem van me af en hij krijgt me vragend aan. "wie ben jij?" Vraag ik. "herken je me niet" vraagt hij en ik schud ligt mijn hoofd. "Maar als jullie Jungkook hebben betekent dat jullie ook...."
---Pov Sun---
"Maar als jullie Jungkook hebben betekent dat jullie ook..." zegt Felicity en ik stap binnen. "Sun!" Schreeuwt ze en ze knuffelt me. De tranen springen me in de ogen. Ze Laar los en ik veeg mijn tranen weg. "i..ik ben hier om iets uit te leggen." zeg ik en ze knikken. "Ik ben naar Nederland gekomen om Kai en Taemin te ontvluchten, Ik ben Kai tegen gekomen.... Hij kwam zich verontschuldigen. Hij heeft me verteld dat Taeyang achter het plan zat. *shock Face van de rest* Ik heb Kai geld gegeven om te schuilen. En..en Ik wilde Jungkook ruilen voor geld voor Kai..." Maar veder kom ik niet. "het spijt me" zeg ik en ik ren de kamer uit. Ik ga op een bankje zitten, en verberg mijn hoofd in mijn handen. Ik voel een arm op mijn schouder en kijk op en zie Chanyeol. "haai" zeg ik betreurend. "zwaardvis" zegt hij terug en ik kijk heb verbaast aan. "je weet wel haai is een vis en zwaardvis" zegt Chanyeol en ik onderbreek hem. "ik snap je maar ik weet niet hoe jij altijd zo blij bent" zeg ik. "ik word blij van jou gezicht" zegt hij. "hoezo dat nou?" Vraag ik. "ik ben dol op panda's" zegt hij en ik denk na en grijp naar mijn gezicht. "mijn eyeliner" zeg ik en hij knikt. Hij probeerd met zijn hand de make-up weg te halen maar ik tik op zijn hand. "aish!" Zegt hij. "never touch the make-up of a girl" Zeg ik en hij glimlacht. "Ik ga even naar het toilet." Zeg ik en hij knikt.
Ik probeer met een doekje alle make-up weg te halen, maar dat lukt niet goed omdat ik geen make-up remover bij me heb. Er komt een meisje langs me staan en gaat ook aan haar make-up werken. Ze heeft zwart haar met rood en bruin aan de onderkant. "wil je wat remover lenen?" Vraagt ze. "ja graag" zeg ik en ze geeft me het flesje. "mag ik even zeggen hoe mooi ik je haar vind." zeg ik en ik geef het potje terug."ik vind jou haar ook echt vet!" zegt ze. "dankje" zeg ik en ze kijkt naar horloge. "sorry ik moet gaan, mis zie ik je ooit" zegt ze en ze gaat.
Ik ga weer terug naar de rest. Ik ben zo blij dat ze het niet akward maken, alleen vind ik het jammer dat Jungkook nog boos is. Ik kijk nog eens door de kamer en nu valt het me pas op. er staan maar 2 bedden. Lay en Jasmina. "w...waar is Sehun?" Vraag ik en ze kijken me spijtig aan. "Sun... Dat weten we niet" zegt Suho.
-------------------------------------
Hier hoofdstuk. Ik zal denk ik nog trager updaten schooooooll
Exo-L out.
JE LEEST
Living a dream with Exo&Bts (END)
Fiksi PenggemarDit verhaal gaat over Sun, ja geen achternaam. Sun ze heeft zichzelf die naam gegeven, haar echte naam is Park Mi Jung (naam veranderd) Maar dat herinnerd haar teveel aan haar dronken vader en dode moeder, Ze is weggelopen en woont overal en nergens...