-----Sehun's pov.-------
We staan verbluft en freezed in de kamer waar Sun net was. Ik heb het gevoel dat ik haar mijn hele leven al ken. "ik ga vragen wat er is" zegt Tao verdrietig. "ik ga een luchtje scheppen" zeg ik en ik loop naar buiten.
Ik ga zitten en zie ambulance heen en terug rijden. Het is rond 11:40 's avonds. Er stopt een ambulance en er komen mensen druk uit, Ik kijk naar degene op de brancard. "LUHAN!" Schreeuw ik en ik loop erheen. "ken je hem" vraagt een van de verplegers die hem naar binnenrijd en ik loop mee. "ja dat is een vriend van mij" zeg ik en ik loop mee. "Sorry maar je mag niet mee" zegt een verpleegster. Ik ren zo snel als ik kan naar de jongens. "Luhan.... Luhan is er" zeg ik buitenadem. Chen staat op en wil naar Luhan toe. "we mogen er niet bij" zeg ik en ik zie tranen in zijn ogen en ik knuffel hem. "Hoe is het met Sun?" Vraagt Xiumin aan Tao. "dat weten ze niet" zegt Tao."Sehun, Sehun wakker worden". Zegt Chanyeol. ik schrik wakker. "hoelaat is het?" Vraag ik slaperig. "8:00" zegt Chanyeol "ik dacht dat je mischien iets wilde eten" zegt de Chanyeol en hij maakt de jongens wakker. De jongens worden wakker. "Is er nieuws?" Vraagt Kriss. ik haal mijn schouders op.
*tring* ( Suho's telefoon)
"Hai...ja... Maar.. Oke 4 blijven oke doei" zegt Suho. "oke.. iedereen moet terug nar huis van de manager, behalve 4..." zegt Suho. "Lay, Sehun, Do en Chen blijven hier. Lay jij hebt de leiding, de rest gaat mee naar SM" zegt Suho en we knikken allemaal en ze gaan weg.Er komt weer een dokter aan komen. "Vrienden van Sun?" Zegt hij vragend. "ja?!" Zegen we met zijn 4e tegelijk. "Sun is wakker, jullie mogen haar bezoeken" zegt de dokter. We lopen achter hem aan en komen in Sun's kamer. "Sun" zeggen we. "dokter wie zijn dit?" Vraagt Sun. "je vrienden" zegt de dokter. "wat is er" vraagt Lay aan de dokter. "ze leidt geheugen verlies" zegt de dokter. "ik laat jullie even alleen" zegt de dokter en hij loopt weg.
"Sun, ik ben het Sehun." zeg ik. "Sehun" zegt ze. "Ik ben Lay." zegt Lay. "Lay is het raar als ik bij jou aan jou in je onderbroek denk..." zegt Sun. ik lach en Lay word rood. "nee dat is niet raar" zegt Do. "Wacht eens even" zegt Sun. "Jij bent mijn jongens in ondergoed beschermer" zegt Sun en ze wijst naar Do. "uuhm... Do" zegt Sun. "ik ben Chen" zegt Chen. ze knikt.
-----Do's pov.------
"Jongens kunnen jullie kleren voor mij halen in mijn appartement?" Vraagt Sun. Ik ga bij Sun op bed zitten en de jongens pakken een stoel. "Sun, weet je waarom je in het ziekenhuis ligt?" Vraag ik. Ze schud nee. "Er was een brand bij je appartement." zeg ik en ze begint te huilen. Ik geef haar een knuffel. "wat is mijn baan?" Vraagt Sun opeens. "Je bent onze choreograaf" zegt Chen. "hoelang al?" Vraagt ze en ze kijkt naar Sehun. "Sinds gisteren" zegt Sehun. "Waarom zijn jullie hier, jullie kennen me bijna niet." zegt Sun. "dat is waar maar we weten niet wat het is we geven om je..." zeg ik. "ik sms Kriss even dan kan hij kleren kopen voor Sun" zegt Lay. "Kriss" zegt Sun. "wat is er met binnenstebuiten bij hem" vraagt Sun. we lachen en vertellen van het spelletje gisteren. "Ik ben moe, mag ik slapen?" Vraagt Sun. we knikken en verlaten de kamer.
-----Sun's pov.-----
Ik schrik wakker en zie Do langs mijn bed, hij kijkt me geschrokken aan. "waarom schreeuwde je?" Vroeg Do. "schreeuwde ik?" Vroeg ik. "Ja je riep Luhan." Zegt Do. "Wie is die Luhan?" Vraag ik. "Hij is een vriend en zit ook bij onze groep" zegt Do. "hij heeft je leven gered" zegt Do erachteraan. Ik pak het glas water langs mijn bed en neem een slok. "hoe is het met hem" vraag ik aan Do. "hij is Nogsteeds niet bij bewustzijn, nadat hij jou aan een brandweer man gaf is hij door de vloer heen gezakt. Hij is vast komen zitten." zegt Do en we horen geklop op de deur. "wie heeft hier smaakvolle dames kleren besteld" zegt Kris en hij komt binnen. "hier voor jou" zegt Kris en hij knipoogt. Ik word rood en kijk snel in de tas. "wat mooi, super bedankt!" Zeg ik en ik knuffel hem. Dan komt Chen binnengerend. "Luhan heeft zijn vingers bewogen!!!" Zegt Chen
------------------
Phoe! Dit was lastig hele dag over gedaan. reacties graag, stemmen graag, kritiek iets mindergraag maar ik word er alleen beter van.Exo-L out.
JE LEEST
Living a dream with Exo&Bts (END)
FanficDit verhaal gaat over Sun, ja geen achternaam. Sun ze heeft zichzelf die naam gegeven, haar echte naam is Park Mi Jung (naam veranderd) Maar dat herinnerd haar teveel aan haar dronken vader en dode moeder, Ze is weggelopen en woont overal en nergens...