Ik zie dat Xiumim al chocostokjes uit zijn tas pakt en geeft er iedereen een. "En als ik het niet doe?" Vraagt Do. "Dan bel ik je moeder." zegt Lay uitdagend. Do kijkt naar mij en ik knik. "vooruit dan maar." zegt Do en pakt een stokje. hij stopt het in z'n mond en legt zijn hand op mijn schouder, ik stop de andere eind in mijn mond en we komen steeds dichterbij. Ik voel Do's adem. Ik voel kort en weinig de lippen van Do, dan buiten we hem beide af en Lay komt met een liniaal. "Zo precies 1,8 centimeter." zegt Lay als een diplomaat. "netjes" zegt Tao. Ik word knalrood en Do ook. Ik hoor de jongens lachen en verstop me in m'n handen. "Gaan we veder?" Vraagt Do."Jep jij draait" zegt Chanyeol. Do draait en hij komt op Kris. "Zo Kris" zegt Do kwaadaardig. "Jij mag met je kleren binnenstebuiten naar buiten." zeg Do en de jongens barsten in lachen uit. Ik grinnik en Kris doet zen shirt uit. Ik draai me weer om. na 2 minuten hoor ik de deur en is iedereen weg. Ik word aangetikt en schrik. "Kai!" Schreeuw ik. "Niet schrikken ik ben het." zegt Kai en ik ga tegenover hem zitten. "Ga je niet kijken?" Vraag ik. "Nee." zegt hij en het is even stil. "Sun ik wil met je praten." zegt Kai. "Is goed kom maar op." zeg ik. "Sorry maar..." zegt Kai voordat hij ruw word onderbroken door de rest die binnen komt. Ik ga weer op mijn plek zitten en zie Kris met een super rood hoofd. "Draai maar." zegt Baekhyun. Kris draait en hij komt op Sehun. "oke Sehun, Geef Sun een kus op haar mondhoek." zegt Kris simpel. "Hou mij er eens ren keer buiten." zeg ik en Sehun komt op me af. Ik doe mijn ogen dicht en voels Sehun's lippen op m'n mond hoek en hoor de jongens lachen. Ik ga terug naar men plaats en kijk op de klok. "Ik moet gaan." zeg ik en ik sta op. "Zal ik je naar huis brengen?" Vraagt Luhan. "ja graag" zeg ik en ik pak men jas. "Doei tot morgen." zeg ik en loop naar buiten Ik frutsel met men jas. "Luhan kan je mijn telefoon vast houden." vraag ik en ik geef mijn telefoon. "tuurlijk." zegt hij. Ik doe mijn jas aan en we lopen naar mijn flat en hij zet me af. "Dankjewel." zeg ik nog. Ik loop naar binnen en zet mijn spullen neer en ga tanden poetsen als ik iets ruik ik kijk om me heen maar zie niks ik ga naar de keuken niks. Ik ben vast moe zeg ik tegen mezelf. Ik heb geen zin om om te kleden en ga in mijn dans kleren naar bed.
~~~~Do's pov.~~~~~~~~
we zijn net weer terug binnen en de jongens gaan meteen tv kijken. "Xiumin zullen we wat eten maken?" Vraag ik Xiumin knikt en loopt mee naar de keuken. "Ik ga even naar Taemin." roept Kai en gaat de deur uit. "Ik ga pitten." zegt Kris. Als we klaar zijn met de hapjes dan gaan we op de bank zitten en Chen start een film. De film is klaar. "Waar is Luhan?" Vraagt Kris slaperig. "O vergeten die was toch Sun naar huis brengen." zegt Chen. "Zullen we kijken waar ze blijven?" zeg ik. "niet allemaal tegelijk" Zegt Lay "we gaan met zijn 4e" zeg ik. "oke ik Do Lay en Tao gaan wel." zeg Sehun. we staan op en gaan richting het appartement van Sun.~~~~Luhan's pov.~~~~~~
Ik loop richting huis als ik me herinner dat ik Sun's telefoon nog heb. Ik loop weer terug naar haar appartement. "BRAND BRAND!" Hoor ik iemand schreeuwen en ik kijk haastig om me heen de flat van Sun staat in brand. "Iemand bel 112"( weet niet welk nummer in Korea is ) zeg ik zo klam mogelijk, ik zie iemand naar zijn telefoon grijpen en belt 112. Ik ren het gebouw in en help mensen eruit komen. een mevrouw met 2 kleinen kinderen, een jongetje met zijn zusje. Maar Sun is nergens te bekennen ik ren de trappen op en moet heel erg hoesten van alle rook, een stuk van het dak breekt af en ik weet net optijd opzij te gaan. Ik ren veder. "help help!" Hoor ik Sun roepen. "SUN" Roep ik terug, ik hoor niks mee en ga haar kamer binnen en zie haar bewusteloos in de kamer. Ik til haar op in bride-style. Ik wil naar de deurlopen totdat er een stuk brandend hout naar beneden valt. Ik hoest me kapot. Ik hoor geklop op het raam en zie een brandweer man. Ik doe het raam open en geef Sun aan de man, ik wil bij de man komen staan maar op dat moment krakt de voer door en ik van 1 etage naar beneden en alles word zwart.
~~~~~~Sun's pov.~~~~~~~~
Ik schrik wakker van iemand die schreeuw ik kan niet verstaan. Ik ga mijn kamer uit ik pak de deurklink vast maar die is gloeiend heet. Ik open de deur en zie dat er al een groot deel van mij appartement aan het branden is. Ik wil naar de deur maar lopen lukt niet, Ik voel me duizelig en zie wazig. "Help help" komt er zacht uit mijn mond. "SUN" hoor ik iemand schreeuwen maar dan heb ik de moet al opgegeven en val ik elkaar.
~~~~~~Sehun's pov.~~~~~~
We lopen naar Sun's appartement en het is een chaos. Mensen zijn aan het schreeuwen kinderen huilen. Als ik Sun bewusteloos zie liggen ren ik er meteen opaf met de jongens. "Wat is er met haar gebeurd?" Vraagt Lay. "ze was heel lang in het gebouw ze heeft brand wonden en ze word niet wakker." zegt de verpleger. "Kennen jullie die jongen die haar naar buiten heeft gehaald" vraagt een brandweerman. "Waar is Luhan" zegt Tao snel tegen de man. "Hij had het meisje aan mij gegeven en is een etage naar beneden gevallen, daar zijn geen ramen dus ons team is hem aan het zoeken." zegt de man ernstig. "Gaan jullie met het meisje mee in de ambulance dan Kunnen jullie je vriend daar ook zien dadelijk." zegt de verpleger. "als we hem vinden." hoor ik de brandweer man zacht zeggen. We stappen in de ambulance en bellen de rest.
---------------------
Pfff het hoofdstuk wel he met veel moeite gemaakt graag reacties suggesties alles mag kritiek ook.
Exo-L out.
JE LEEST
Living a dream with Exo&Bts (END)
FanfictionDit verhaal gaat over Sun, ja geen achternaam. Sun ze heeft zichzelf die naam gegeven, haar echte naam is Park Mi Jung (naam veranderd) Maar dat herinnerd haar teveel aan haar dronken vader en dode moeder, Ze is weggelopen en woont overal en nergens...