Hoofdstuk 7

392 29 14
                                    

----Sehun's pov.----
We rennen meteen de kamer uit, en gaan naar Luhan's kamer. We zien hem liggen met zijn ogen dicht. "Is er een kans dat hij wakker word?" Vraagt Kris. "80% van wel maar hij zou gehandicapt kunnen zijn." zegt de dokter en ze kijkt naar Luhan. "ik laat jullie alleen." zegt ze en ze verlaat de kamer. We zijn stil tot er een hels kabaal op de gang is. Lay en ik gaan meteen kijken wat er is. "SUN" roep ik en ik ren op haar af. ze doet haar ogen open. "ik wilde... kijken bij...Luhan" zegt Sun snikkend en stotterend. "Het is al goed." zeg. ik en ik streel over haar hoofd. Ze word in een rolstoel geplaatst en ik rij haar naar Luhan. Als we Luhan's kamer in komen, kijkt iedereen ons vragend aan. Lay legt alles uit en na een tijdje rijd ik Sun terug en opdat moment komt er een dokter aan. "Sun we moeten kijken of je kan staan lopen bewegen en dat soort dingen" zegt de dokter.

---Sun's pov.---

De jongens stormen de kamer uit en ik kleed me snel om. ze zijn Nogsteeds niet terug en ik probeer op te staan, ik hou me vast aan de muur en ga de gang op en zoek de kamer van Luhan. Ik voel mijn benen zwak worden en val op de grond, ik hoor alle maal mensen maar ik krijg mijn ogen niet open. ik word opgetild. "SUN" hoor ik Sehun roepen en ik doe mijn ogen open. ( dat deze keer wel leuk ) "ik wilde.. bij....Luhan..kijken" zeg ik stotterend en snikkend. "het is al goed" zegt Sehun en ik wird in een rolstoel geplaatst. Sehun rijd Me naar Luhan en iedereen kijkt ins verbaast en geschrokken aan. Lay legt alles uit.
Sehun rijd me terug naar mijn kamer. Dan komt er een dokter aan."Sun we moeten kijken of je kan staan lopen bewegen en dat soort dingen" zegt de dokter. Ze steekt haar hand uit en ik probeer te staan. De dokter laat me los, maar mijn benen voelen slap en ik zak door. maar op dat moment vangt Sehun mij net optijd op. Hij zet me terug in de rolstoel. "oke, we regelen we krukken" zegt de dokter. "ik haal ze even" zegt de dokter en ze gaat weg. "dankje" zeg ik tegen Sehun en ik ga blozen. "je bent schattig als je bloost" zegt Sehun. "Hier zijn je krukken" zegt de dokter en geeft ze aan mij. Ik ga staan met mijn krukken. "dankjewel" zeg ik en de ze verlaat de kamer.

Sehun is net vertrokken. Ik zit me te vervelen de jongens moesten terug naar SM en ik blijf hier achter. Ik pak mijn krukken en ik ga naar Luhan's kamer. ik ga zitten en kijk naar hem. "Luhan...Ik herinner me al veel. Maar ik weet niet waarom je terug kwam en het gebouw in ging. Anders had je nu hier niet gelegen... " Zeg ik en ik pak zijn hand.

------
...
Exo-L out.

Living a dream with Exo&Bts (END)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu