Hoofdstuk 17

294 18 10
                                    

[Een week later]
---Sun's pov.---

"Soo-min wilt vandaag afspreken" gilt Felicity door het huis. Soo-min is onze manager. ze is rond de 25 en heeft een lief karakter ze is heel aardig tegen ons.

"We gaan praten over jullie groep" zegt Soo-min. We kijken afwachtend naar Soo-min. "Er komt een nieuw meisje in jullie groep!" Zegt Soo-min. We kijken allemaal verast en blij. "wanneer komt ze?" Vraagt Yasmina. "Ze komt vandaag met het vliegtuig om 19:30" zegt Soo-min. "We zullen haar ophalen" zegt Felicity. "oké ik stuur wat bewakers mee" zegt Soo-min. "maar waarom?" Vraag ik en we kijken vragend naar Soo-min. " SM entertainment heeft aangekondigd dat er een nieuwe meidengroep komt, er is een hacker geweest die jullie foto's op internet heeft gezet" zegt Soo-min. "wow" zegt Jasmina. "Ja te gek he" zegt Yasmin.

~~~vliegveld~~~

We lopen over de parkeerplaats heen met de bewakers. Als we binnen komen zien we honderde mensen met bordjes met WOOJUNG erop geschreven. Iedereen is aan het roepen en de bewakers duwen iedereen aan de kant. Felicity, Jasmina, Yasmin en ik kijken stomverbaasd van hoe druk het is. Als we op de goeie plek zijn komt er een Marokkaans meisje uit het vliegtuig. Ze heeft kastanje bruin haar en heeft een cute nep brilletje op en ze draagt HBA kleren. "hooi ik ben Maya" zegt Maya. "hooi Ik ben Sun, dit zijn Yasmin Jasmina en Felicity." zeg ik. Ze knikt en we gaan naar ons/Exo's huis.

~~~Thuis~~~

"Jongens we zijn thuis" roept Jasmina. Geen antwoord. "wat raar.." Zegt Felicity. "mischien zijn ze aan het oefenen" zegt Yasmin. "wie?" Vraagt Maya. "oh, vergeten te vertellen we wonen samen met een stelletje gekke jongens die ook bij SM Entertainment zitten." zeg ik. Ze knikt en kijkt rond. "zullen we je kamer laten zien?" Vraagt Felicity aan Maya. "graag zegt ze en we lopen naar haar kamer.

"VERRASSING" roepen de jongens. De kamer van Maya hangt vol met slingers en een paar coole cadeautjes. Maya kijkt wat vragend en ze krijgt grote ogen. "..E..Exo..." Stamelt ze. "Jul..lie zi..zijn Exo" zegt ze. "Jullie zeiden niet dat jullie met Exo wonen?!" Zegt ze. We lachen. "maar waar is Luhan?" Vraagt Maya en het word dodelijk stil. Ik vertel haar over Luhan. "Sorry" zegt ze. "Is niet erg" zegt Chanyeol en hij knipoogt. PEDO

---Jasmina's pov.---

Ik Zit met Beakhyun in mijn kamer. "wat vind je van Maya?" Vraag ik. "ze is wel leuk maar niet zo leuk als jou!" Zegt beak en hij geeft me een kus.

Ik zit met iedereen behalve Sun en Yasmin op de bank zij zijn ergens heen. "Woojung mini vergadering" zegt Yasmin die komt binnenlopen met bubbel Thea. "Give me!!!" Gilt Sehun en hij stormt op Yasmin af. "hier.." zegt ze en ze geeft de Bublé Thea aan Sehun en wuift ons. "Following the leader following the leader" zingt Jamsina.

"Zo ik heb doorgekregen van Soo-ming dat we onze stage name moeten doorgeven." zegt Yasmin. "Doe mij maar Lela" zeg ik. "Mij Mina" zegt Maya. "Ik Jiyoon" zegt Yasmin. "en jij Felicity?" Vraag ik. "uuhm geen iedee" zegt Felicity wanhopig. "wat doet Sun?" Vraagt Felicity. "die houdt haar naam" zegt Yasmin. "Waarom doe je dat dat ook niet?" vraagt Maya. "ja je hebt echt een mooie naam." zeg ik. "nou dat is geregeld!" Zegt Yasmin en ze staat op.

---Sun's pov---

Ik loop naar Big Hit toe, ik sta voor de deur en ga naar binnen. "ik ben hier voor Bts" zeg ik en ik kijk naar de vrouw achter de balie. Ze duwt een knopje in "Bts er is hier een meisje genaamt". "Sun" zeg ik en ze knikt. "Sun" zegt ze. "laat haar maar naar boven komen." zegt Jungkook. En ik ga naar de lift.

"Heei Sunnny" zegt Jungkook die me verwelkomt bij de lift. "noem me niet zo Kooki!" Zeg ik en ik geef hem een por hem in zijn zij. We gaan naar binnen en ik krijg wat eten. "waarom kijk je zo sip" vraagt Jungkook. "Er is vandaag een concert maar niemand wil mee en ik wil niet alleen..." zeg ik. "van wie?" Vraagt Jungkook. "BigBang" zeg ik en Jungkook's ogen worden groot "Ik ben dol op BigBang!" Zegt hij. "Bof jij even, laten we gaan!" Zeg ik en we gaan naar de auto.

We zijn nu binnen in jet concert gebouw. We hebben de hele autorit over G-Dragon gepraat en BigBang zelf. We staan helemaal vooraan, het hele gebouw begint langzaam vol te stromen. En het concert begint. Uiteidelijk is er pauze. "he jij bent toch Jungkook en jij Sun?!" Zegt een meisje. "Uuh ja?" Zeg ik verbaast dat ze me kent. "Heei mensen hier zijn Jungkook en Sun!!" Schreeuwt het meisje en er komen mensen op ons afgestormd. "Kom maar hier" zegt de beveiliger tegen ons en we klimmen over het hek en iedereen begint te gillen. "Kom maar Backstage dat is veiliger aangezien de omstandigheden." zegt de bewaker. "Jungkook, we mogen backstage!" Fluister ik en uit enthousiasme pakt Jungkook mijn hand.

-------------------------

Hooi weer een hoofdstuk!!! YEHET!
Maya/Mina word gespeeld door sugaswegsta

Nog suggesties voor het egaal graag!
Alle rollen zijn verdeeld niemand kan er meer bij sorry....
Exo-L out.

Living a dream with Exo&Bts (END)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu