De deur vliegt open en daar staan Lucy en Chen. We kijken naar Lucy en ze ziet er niet vrolijk uit. "Ik vertel het als iedereen er is" zegt ze en ze gaat naar haar kamer. "okey das nummer 2..." zeg ik en chen kijkt me raar aan. Dan komt Chanyeol binnengelopen. "nummer 3" zegt V zacht. "waar is Maya?" Vraagt Chanyeol. "Haar kamer" zegt V. Chanyeol loopt richting de kamers maar Do houd hem tegen. "doe niks stoms" sist Do naar Chanyeol, hij knikt en loopt door.
--- pov. Felicty---
Iedereen komt langzamerhand thuis en we beginnen aan het avond eten als we daar mee klaar zijn wilt Lucy haar mededeling doen. "Oke *kuch* ik ben gebeld door SM en ik ga op tournee" zegt Lucy. "dat is zo geweldig" "gefeliciteerd" zeggen we door elkaar. "maar wat is er dan mis" vraagt Emmy. "ik wil niet weg bij jullie?" Zegt ze krijgt rode ogen en probeerd het huilen tegen te houden. Iedereen staat op en knuffelt haar in een grote groeps hug. en ze begint te huilen. we gaan nu een een grote kring staan. Chen gaat voor haar staan en pakt haar handen.
"Baby don't cry tonight" zegt hij en hij geeft haar een kus. Ik zie in mijn oog hoek dat Chanyeol Maya apart neemt. 'die gaan het vat uit praten' denk ik en ik kijk naar de rest die al weer iets anders aan het doen zijn.
---pov. Suho---
Later op de avond.
"Oke.. De politie heeft Sehun, Lay, Jasmina en Jungkook nog niet gevonden. "Jeon Jungkook?" Vraagt Emmy. "Ja hoezo" vraagt Jimin. "Uhm ik en mijn moeder waren opweg naar hier toen we iemand langs de weg vonden, We hebben hem naar het ziekenhuis gebracht en ik zal hem morgen gaan bezoeken maar ze zeiden dat een meisje hem mee naar huis heeft genomen" zegt ze in een zin. "wat?!" "Hoezo?" "Wat?" Vraagt iedereen door elkaar. "shhhh" zeg ik en alle ogen zijn gericht op Emmy. Emmy vertelt waar ze ongeveer Jungkook heeft gevonden en we zijn meteen op weg.
(Even laten zien wie waar heen is)Emmy, Baekhyun, Xiumin, Felicty, Tao en politie zijn onderweg naar de plek van het ongeluk.
Yasmin, Luhan, Jin, Rap monster. zijn naar het ziekenhuis kijken naar info.
Do en Maya(en iedereen die thuis is gebleven) zijn hotels aan het hacken om te kijken of Sun ergens tussen staat.
---Pov. Yasmin---
Ik loop hand in hand met Luhan naar het ziekenhuis, Rap mon en Jin lopen achter ons. We lopen het ziekenhuis binnen en we gaan naar de info Bali achtig iets. "•[nederlands]Teamin •" zegt een vrouw achter de balie. "Sorry we don't speak Dutch" zegt Rap monster. "oh okay, I said: welcome in the Taemin hospital" zegt de vrouw. ( ;) voor de mensen die Blood kijken)
"How can I help you?" Vraagt ze. "We are looking for Jeon Jungkook" zegt Rap Monster. "uuuhm Jeon Jungkook.... Are you Family?" Vraagt ze. "Sort off where a pop group from Korea" zegt Jin. ze knikt en typt wat in in de computer. "Jeon Jungkook was yesterday taken by a girl with red hair" zegt ze. "do you now where they went?" Vraag Luhan. "There were talking about a hotel, Uuhm hotel orange" zegt ze. "thank you" zeggen we en we buigen.
Als we buiten zijn belt Jin Do.---Pov. Do---
"Hallo" zeg ik door de telefoon. "hey met Jin, we weten naar welk hotel ze zijn" zegt Jin. "oke momentje" zeg ik. "mayaaaaa! Kom" roep ik en Maya komt aangestormd. "ga veder" zeg ik door de telefoon. "oke ze zijn gistere vertrokken en ze zitten in hotel orange" zegt Jin in een adem. "oke we zoeken het op" zegt Maya. "ok maar wat moeten wij in de tussen tijd doen?" Vraagt Jin. "hang maar wat rond wij geven zo het adres en kamer" zegt Maya. "denk je echt dt jullie het kunnen hacken??" Vraagt Jin met een onzeker toontje. "jaaahaa" zeg ik. "okeeey annyoung" "annyoug" zeggen we en we hangen op.
We zitten al 10 min achter de computer maar nog steeds niks...
"Hoe lukt het?" Vraagt Lucy. "niet echt" zegt Maya en Lucy kijkt naar de computer. "je moet het ook in het Nederlands zoeken!" Zegt lucy. "oh daar hadden we niet aan gedacht" zeg ik. Lucy typt iets in het Nederlands en er krijgen meteen hotel oranje.Na wat hacken hebben we de kamer van Sun ondekt en we geven het door aan de rest. Maar de kamer staat raar genoeg niet onder Sun's naam. worden we gebeld door Xiumin met niet zo'n goed nieuws.
---Pov Yasmin---
We zitten op een terrasje te wachten op de info. "Yasmin!!!!" Roept opeens iemand. "Megan!" Roep ik en ze omhels Megan. (Mijn nichtje) "Long time no see" zegt ze. "aha yes" zeg ik terug. "what are you doing in the netherlands" vragen we tegelijk. *kuch kuch*. "Ga je ons niet voorstellen??" Vraagt Rap monster. "uuhm Megan these dudes are my monkeys" zeg ik. "heeei!!!?" Zegt Rap monster maar Luhan en Jin blijken het niet te begrijpen. "ze noemden ons apen" zegt Rap mon en ze knikken. "Heeei?!" Zeggen ze een paar seconden later. "Hello I'm Jin" zegt Jin. "hello I'm Rap monster" zegt Rap monster en ze kijkt hem aan alsof ze 30 spoken heeft gezien. "Oh that my stage name" zegt hij snel. Megan knikt en kijkt naar Luhan die opstaat en langs me komt staan. "Hello I'm luhan I'm her her..." zegt hij. "boyfriend" zeg ik. "kan je zeggen dat ik moeiten heb met met" zegt hij. "praten" zeg ik en hij knikt. "Luhan was in a accident so he got problems with speaking/talking" zeg ik en ze knik. "but why are you in the Netherlands?" Vraag ik. "mom is really sick." zegt ze. "what happens?!"vraag ik. "I can explain but she has a surgery today so I went get some sandwiches" zegt ze. "but if she get true the surgery she will be blind" zegt Megan een ze barst in huilen uit ik knuffel haar en ik hoor rap mon alles uitleggen aan de jongens. "If it's not to much I would like if you go with me to mom" zegt megan. Ik denk lang na maar kom uit eindelijk tot een beslissing. "Yes I will go with you" zeg ik en rap monster kijkt me geschrokken aan. "Can you wait for a sec." zeg en ze knikt. "Luhan ,Jin ik ga mee met Megan naar mijn tante in het ziekenhuis, en dan ga ik met hun mee terug naar Amerika om voor tante te zotgen" zeg ik in een zucht. "Yamsin.." kan Luhan net uitbrengen. "ik ga jou ook missen" zeg ik en ik knuffel hem. En ik neem hem even apart. "We moeten het uitmaken" zeg ik met alle pijn in mijn hart. "maar..." zegt Luhan. "afstand relaties werken niet vooral met het tijdscerschil." zeg ik en hij knikt. "ik zal je missen en hoe je me me..." zegt Luhan. "Corrigeert" zeg ik. "Ik kom vanavond mijn spullen halen" zeg ik en ik ga met Megan mee naar het ziekenhuis..
----------------------------------------
Sorry sorry An-Li1999 en Yasmin_Akhmetova ... maar ik ben mensen uit het verhaal aan het schrijven... sorry maar ik wil graag ook andere mensen erin. zoals Emmy en opkomend persoontje.
Sorry Sorry Sorry Sorry!!!Exo-L out.
JE LEEST
Living a dream with Exo&Bts (END)
FanficDit verhaal gaat over Sun, ja geen achternaam. Sun ze heeft zichzelf die naam gegeven, haar echte naam is Park Mi Jung (naam veranderd) Maar dat herinnerd haar teveel aan haar dronken vader en dode moeder, Ze is weggelopen en woont overal en nergens...