Hoofdstuk 13

289 23 9
                                    

*ding dong* deur.
"IK GA WEL!" Roep ik door het huis. "Yasmin!" Gil ik en ik knuffel haar. "jongens kom eens, en Felicity!" Schreeuw ik. Iedereen komt staan en Yasmin komt binnen. "dit is Yasmin." zeg ik. "ik ben Felicity" zegt Felicity. "ik ben Do Lay Chen Suho Kris Tao Chanyeol Baekhyun Kai Xiumin." zeggen de jongens. "Wow dat zijn veel namen." zegt Yasmin. "waar is Sehun?" Vraagt Felicity. "mpf geen idee?" Zegt Chen. "Ik ga wel kijken, Felicity leidt jij haar rond?" Vraag ik en Felicity knikt en ik en ik ga naar de kamer van Sehun.

"Sehun" zeg ik en ik klop op de deur. Ik hoor niks en ik loop weg. "Binnen" hoor ik hem zacht zeggen. Ik ga naar binnen en zie hem tegen de kast zitten. Ik ga in kleermakers zit voor hem zitten. Hij kijkt naar de grond. "het spijt me" zegt Sehun en hij blijft naar de grond staren. "het is goed" zeg ik en hij kijkt op. Hij heeft rode oogjes en hij ziet er gebroken uit. "ga je opfrissen er is bezoek." zeg ik en ik sta op en help hem omhoog. Ik duw hem de badkamer in en ik duik in zijn kast. Ik kies wat kleren uit en leg ze op zijn bed.

Ik loop de woonkamer in en Kris en Baekhyun komen op me afgestormd. "Eyeliner geef mijn pet terug!" Gilt Kris. "hij staat mij bete Gossip Girl" gilt Baekhyun naar Kris. "hah Gossip Girl" lach ik. "wie lach jij hier uit." zegt Kris. "kietel attack!" Zeggen ze tegelijk. "nee niet doen haha!" Schreeuw ik en ze stoppen. Ik loop veder de woonkamer in en Felicity en Yasmin praten en de jongens dekken de tafel.
"Aan tafel!" Schreeuwt Suho.
Iedereen stormt aan tafel en we gaan eten. Sehun is er net bij komen zitten en hij knipoogt.

Na het eten gaan we film kijken. We gaan met de meiden bij elkaar zitten Yasmin in het midden Felicity rechts ik links. Felicity en Tao houden handen vast zij heeft me nog veel te vertellen. Lay zit langs mij en de rest zit ergens op de grond of op de bank.
De film is driekwart beter en mijn oogleden worden zwaar en ik val in slaap op Lay's schouder.

---Lay's pov.---

De film is afgelopen iedereen gaat langzaam weg. Sun is in slaap gevallen ik til haar op en breng haar naar haar kamer. "shit! Opslot" zeg ik net zacht genoeg om haar niet wakker te maken. Ik loop naar mijn kamer en leg haar op mijn twijfelaar. ( een soort middelgroot bed)Ik doe mijn shirt uit en doe de lamp uit en ga langs haar liggen en ik val in slaap.
"Brand brand" schreeuwt Sun en ik schiet wakker. Ik schud Sun wakker ze heeft waterige ogen. "Wat is er?" Vraag ik.

----------
Hoofdstuk! YEAH!
Dank voor de cover naar JasminaJezerkic
Dankje!
Exo-L out.

Living a dream with Exo&Bts (END)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu