Sanders
Usli smo u firmu i svi pogledi su bili na meni i na Miji.
Jebeno sam se osecao ko Tarzan koji bi rado pesnicama udarao o grudi jer mi pripravnici i sefovi odeljenja zavide sto pored sebe imam boginju.
Mia se smeskala svakom i otpozdravljala klimanjem glave diskretno sto je pokazala jos jednom da je dama,a ne obicna klinka koja je tu upala tek onako. Stigli smo ispred Dzimijeve kancelarije i tu je bio njegov glavni asistent Vilijam koji je vredeo svakog centa koji mu je dat i uracunat u platu.
-Dobro jutro gospodine Sanders. Gospodjice.. -izgovorio je profesionalno ali pogled na Miu je bio i vise nego prljav.
Ne mogu ga kriviti,znam kako mu je.
-Ja sam Mia Sirijus,Dzimijeva mladja sestra. Zamenjivacu ga par dana dok je odsutan.
-Zaista?- osecam prizvuk radovanja u njegovom glasu. Opet osecam da mi glava pulsira usled ljubomore.
Sta on koji kurac ima da se raduje?
-Da,posto sam nova u svemu ovome i ako si slobodan mozes da dodjes u kancelariju i pokazes mi kako se vodi ova firma? - Mia pobogu!!! Zaplakao bi mi mozak kad bi mogao. Bira ovog ustogljenog pre mene? Dobro,dobro. Njen osmeh koji joj krasi lice je zarazan i Vilijam koliko vidim nije ostao imun.
-Naravno,samo moram da obavim par poziva,i da odnesem neke papire u poresko odeljenje.
-Vazi.-udaljivsi se od nas okrenula se ka meni i delovala je tako uzbudjeno.
-Idem da pocnem da radim a ti kad budu bili sastanci i obilazak radnika pozovi me.
I tako bez reci kao odgovor ostavila me je pred vratima i naterala da se zapitam gde je isparila moja sarmantnost i harizma od par kilometara.
Ahhh da...
Zaboravljam da kad je u pitanju Mia sva moja nacela i pravila se brisu.***
Posle samo sat vremena sedenja u kancelariji i citanja dopisa i imejlova osecam potrebu da je obidjem.
Jednostavno nedostaje mi njeno prisustvo kao i njen miris i glas.
Sve sto od nje dolazi mi nedostaje..
Prosao sam hodnikom i hteo da zadjem u krilo firme gde joj je kancelarija,kad ispred mene ugledam Kerolajn Star.
Zanosna rasna crnka mi je prilazila ,a iza njenih ledja video sam da su mnogi muskrci izasli iz svojih ofisa kako bi je odmerili.
Diskretna bela odevna kombinacija joj stoji saliveno. Bronzani ten pokazatelj da je verovatno bila na moru sto me opet vraca na onu noc kad sam je imao na haubi mog ferarija.
Crne naocare skida kad mi je n samo dva koraka blizu.
-Dobar dan gospodine Sanders.-zavodljivim tonom mi se obraca svesna da joj je to samo bonus kod mene.
I ne samo kod mene vec kod bilo koga.
-Dobar dan gospodjo Star,cemu dugujem ovu divnu posetu?
-Moramo da razgovaramo.
-Naravno hajmo u moju kancelariju.-izjavio sam i poveo je ispred sebe,dopustajuci da mi ruka padne na njena krsta pri cemu se njena kicma blago izvi.
Svestan sam da nije imuna na moj dodir.
Usavsi u kancelariju seo sam na svoju fotelju a njoj ponudio mesto u koznoj fotelji naspram sebe.
-Reci mi zelis li nesto da popijes??- domacin sam moram da ponudim.
-Ne,hvala dosla sam zbog neceg drugog.-pogled joj je cist,prkosan ne znam jednostavno imam utisak da hoce da me pojede.
-Izvoli.-zavalio sam se u fotelju otkopcavsi svoj sako.
-Razmislila sam o svemu.
-O cemu?
-O onome o cemu smo pricali.. Ostavicu muza.
Oho... Da li smo mi bas u tom kontekstu pricali? Mislim razumem sto vise nece da bude sa covekom koji ima tri puta vise godina od nje i sto moze da mu se digne smo ako predhodno popije dve tabletice. Mada ...
-Resila si dakle?
Klimnula je glavom.
-Jesam.
-Iii?? Sta ces posle?-mislim jeste da ima firmu Koja posluje sa mojom li ne znam koliko je zapravo on anjen pravi vlasnik.
-Dobicu veoma malu naknadu posle razvoda ipak ne zelim da ojadim muza,i moja firma ostaje u mom vlasnistvu.
-Saradnja ostaje?-pitam jer takav mi posao.
-Naravno.
-Dobro to smo resili,ali reci mi sta je zapravo razlog tvog dolaska kod mene?
Nasmejala se i ustala sa fotelje.
Gipkim korakom mi je prisla i stala ispred mene. Priznajem da mi je pogled sarao njenim telom. Dobar je komad ali nikad ne moze da se poredi sa telom moje Mie.
-Dosla sam da ti kazem onaj seks koji smo imali u sali za sastanke onog dana ne moze da mi Izadje iz glave.
Hmmmm... Znam bio je zestok i tako dobar.(ali naravno ne kao onaj sto sam imao sa Miom sinoc,)
-Da li se to meni cini ili gospodjo Star vi zelite da ga ponovimo?-ustao sam sa fotelje i prisao joj pri cemu se njena zadnjica nasla na ivici mog masivnog radnog stola.
-Da upravo tako.-uzela mi je revere sakoa i privukla sebi.
Rukama sam obuhvatio njen vitak struk i zagledo se u te oci. Pisalo je u njima:"JEBI ME MOLIM TE!!!".
A i zasto ne bi? Mislim ne bi zeleo da pokvarim uspomenu na Miu i predhodnu noc,ali moram da je zaboravim. Moram da nekako svoju glad prema njoj utolim sa nekom drugom. Zasto to ne bi bila ova fascinantna zena kao sto je Kerolajn?
Uronio sam ruku u njenu kosu i povukao je da bi joj imao bolji pristup vratu.
Zubima i usnama sam povukao svilenkastu kozu uzivaju i misleci da je to Mia. Druga ruka mi je skliznula ispod sakoa i shvatio sam da ispod njega nema apsolutno nista.
To jedno dugme koje joj je bilo zakopcano na sakou spretno sam otkopcao i njene okrugle grudi su mi bili na izvolte.
Poljubcima sam se spustao niz njenu bistru sve do bradavica koje su se ukrutile i cekale da ih usisam.
Jebeno sam bio svestan da bi mogao neko naici ali nisam mario.
Celog jutra Mia mi je pravila zazubice i to me je navodilo samo da svoju glad utolim u drugoj zeni,jer ona mi je bila zabranjena.
Razmakao sam joj noge praVeci mesta sebi kako bi joj bolje prisao. Njene ruke su se nasle na mom vratu nezno stiskajuci kozu kako vi vulkan strasti smirilo. Ruku sam joj zavukao ispod suknje i tamo me sacekalo jos jedno iznenadjenje.
-Izvini zurila sam pa ih nisam obukla.
Njeni sokovi natopili su mi dlan tako da sam znao da je spremna,vlazna i zeljna zbog mene i samo za mene.
Varnica koja je razbuktala pozar u meni.Suknja koju je nosila ubrzo je bila oko njenog struka zadignuta a moj kurac u rekordnom roku spreman sa navucenim kondomom u njoj.
Da ne bi zacvilela svoje ruzicaste usne je zagrizla.
Predivan prizor ispred mene,a ja osecam sta? Tugu jer nije Mia.
Razocaranost jer me je ona odbila jutros,a druga mi se tek tako daje. Ili bes zato sto ovog puta nije sve po mom?
Ludacki sam se zabivao u njenu mekocu cineci da se ubrzo njeni misici pocnu stezati naglasavajuci da je pri kraju.
Zadigao sam joj noge pri cemu ih je skupila oko mog struka zeljna da ga sto vise i dublje oseti.
A ja mislio za sebe da sam zeljan seksa.
-Sanderse... Boze tako sam blizu...- dahtala mi blizu uha i samo nakon dubokih i silovitih prodora svrsili smo zajedno. Nemocna da se pomeri drzao sam je u narucju.
-Hej ... Sapnuo sam sklanjajuci joj zalutale pramenove sa orosenog cela.
-Jesam. Samo pomozi mi da se sredim.
ustala je sa stola uzimajuci svoju tasnicu i iz nje izvukla maramice obrisavsi sokove koji su dokaz da je zadovoljena.
Skinuo sam kondom i bacio ga uvitog u maramicu u kantu. Namestio se i zatim pomogao da se ona koliko toliko udostoji.
Uhhh nekad ovakav seks bi bila premija a sad mi nekako deluje pogresno. I sve to zbog Mie.
Kerolajn je namestila frizuru i popravila sminku i taman kad je zelela da zakopca sako u kancelariju mi je ni manje ni vise upala Mia gledajuci u neke spise .
SRANJE !!!
-Izvini Sanderse sto ti smetam ali ovde pise da je bruto zarade preko 16 milijardi kompanije DDCCHG godisnje a troskovi su im oko milion na nedeljnom nivou,zar ne mislis da je to neka greska? - I tad je njen pogled podigla i videla mene i Kerolajn tako blizu,u takvom izdanju da bi i slepac znao da smo imali zestok seks. Prebledela je i samo se usiljeno nasmesila kao da nije nista videla. Pogledom mi je sve rekla. Pao sam dublje nego sto bi iko pao u njenim ocima,i razumeo sam je.
-Izvinite,nisam znala da ste imali...(prstom je pokazala neizmenicno na nas dvoje) sastanak. Docicu kasnije. Jos jednom izvinite.
Izasla je i zatvorivsi vrata za sobom zatvorila vrata mog srca.
Bedno sam se osecao i znao sam da posle ovoga ne znam kako cu se oprati.Znam drage dame da vas je Sanders razocarao,ali tek se spremite za ono sto sledi.😉🤤😋
Zanima me sta ocekujete u nastavku☺️
YOU ARE READING
"Osvoji me Sanderse"
RomanceSta ce se desiti kada Mia povucena,pametna i skromna devojka pocne osecati nesto vise prema jednom od najboljih drugova svoga brata? Uprkos bogatstvu,i svim privilegijama koje njeno prezime nosi ona moze da ima svakog, ali je izabrala njega...pley...