10. Bölüm

297 19 24
                                    


Ada ve Afra ellerinde alışveriş poşetleri ile birlikte sokakta yürüyorlardı. Çok uzak olmadığı için araba kullanmayı tercih etmediler.

"Yoruldum ben Ada."

"Az kaldı, dayan biraz daha."

"Off."

Yanlarında duran araba ile ikisinde kafasını o yöne çevirdi. Sarhoş olduğunu tahmin ettikleri bir adam arabadan inip onlara doğru ilerlemeye başladı. Afra başlarına bir bela açılabileceğini hissettiği için Ada'nın kolundan tutup çekmeye başladı.

"Hadi Ada gidelim."

Ada Afra her ne kadar çekiştirsede arkasına dönük bir şekilde duruyordu yerinde. Adam onlara yaklaştığında ikisine de bir göz gezdirdikten sonra Ada'nın kolundan tutup çekiştirmeye başladı.

"Lan! Sapık mısın sen? Bırak kolumu it!"

Adam arsız bir şekilde gülüyor, Afra ise Ada'nın diğer kolundan tutup çekiyordu.

"Afra, hakkını helal et. Götürecek galiba beni bu."

Adam kolunu daha da sıkı tutunca Ada inledi. Afra ise aklına gelen ilk şeyi yaparak dizini erkekliğine geçirdi.

"Ahhh!"

Hemen ardından Ada Afra'nın üstüne düşmüştü.

"Ada kalk üstümden. Kaç kilosun sen kızım?"

"Özür dilerim."

Adam yerden kalkmış hırsını almak için Afra'nın üstüne yürüyordu ki kafasına aldığı silah darbesi ile yere düştü.

"Abla iyi misin?"

Ada şaşırdı. Hakkı'nın ne işi vardı burada?

"Hakkı? Ne yapıyorsun sen burada? Hem öldürdün dimi adamı? Al işte kodeste çürüyeceğiz. Aferin sana gerizekalı."

"Abla sakin ol. Bir şey olmamıştır bu ibneye."

Kafası ile adamlara işaret verip adamı arabaya koymalarını emretti.

"Hastaneye mi götüreceksiniz?"

"Evet abla. Mert abi doktor, ona göstereceğiz."

Afra gülmeye başladı. Ada dalga geçtiğini anlayınca kaşlarını çattı. Onları geride bırakarak yürümeye başladı. Hoşuna gitmemişti bu durum. Afra ise hızlı hızlı yürüyen Ada'nın peşine takılmıştı.

*****

Mert bahçede oturmuş viskisini yudumluyor bir yandan da sigarasını içiyordu. Hava kararmaya başlamıştı. Aklına Ada ile uçurumda vakit geçirebileceğiniz geldi.

"Abi!"

Tam ayağı kalkıyordu ki Hakkı'nın ona seslenmesiyle kafasını o yöne çevirdi.

"Ne var?"

Hakkı Mert'e yaklaştı.

"Sabah Ada ve Afra Hanıma biri dadandı."

Mert kaşlarını çattı. Ne demek oluyordu bu?

"Sonuca gel."

"Senin emrettiğin gibi takip ediyorduk. Afra ile sokakta sokakta yürüyorlardı. Sonra bir araba durdu yanlarında, içindeki inip Ada Hanımı çekiştirmeye başladı. Biz görünce hemen müdahale ettik ve aldık. Sarhoş sanırım."

Mert ellerini şakaklarına götürüp ovalamaya başladı.

"Depoya götürün, gece ziyaret edeceğim onu."

Müptela - Askıya AlındıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin