•
Ah.. Bahar tatilinde ormana gidip, her gün her gece sevişme planını hatırlıyor musunuz? Evet, unutun o planı..
"Offfff! " Göksel sinirle homurdanırken kollarını göğsünde birleştirerek, arkasına yaslandı.Ezrif ise gelini istemeye gelen utangaç damat gibi oturuyordu öylece.
Göksel'in babası gözlüklerini düzelterek arkaya baktı.Ezrif ile birbirlerine gülümsediken sonra Göksel'in somurtkan ifadesine karşılık "Oflama yavrum oflama. " Dedi.
"Nasıl oflamayayım Baba!?Sıçmaya gitmenin bile suç olduğu eve gidiyoruz. "
"Göksel çok ayıp ama haklısın. " Dedi Ceyda hanım. Onunda köye gitmeyi sevdiği söylenemezdi. "Evde kalıp veya ormandaki evimize gidip ,Ezrif ile vakit geçirseydik olmaz mıydı? "
"Geçen senede gelmedin,bir ton laf işittim Göksel zaten bir hafta kalacağız dayanıver...Bak Ezrif'in sesi hiç çıkıyor mu?"Annesinin dediği şeye alayla güldü. "Başına geleceklerden haberi yok çünkü.Dur bakalım bir hafta sonunda ,eve dönüşte görürüz onu. "
Ezrif sessiz kalarak alt dudağını ısırdı sadece. Yolculuğun ilk üç saati harikaydı...Müzik dinlemiş, konuşmuşlardı ama ondan sonrası sarmamaya başlamış olacak ki Göksel sadece sıkıntıyla ofluyordu ta kii Ahmet bey dayanamayarak "Oğlum yeter beaa! "Diyene kadar.
Göksel surat sallayarak oturmaya devam ederken, Ezrif elini beyaz saçlara çekingence daldırdı.Kayın babası ve kaynanası buradaydı bu yüzden çekingendi.
"Somurtma artık.. Gel hadi beraber müzik dinleyelim. " Ezrif'in tatlı mırıldanması ile dudaklarında bir gülümseme oluşurken, başını olumlu anda salladı Göksel ve kulaklığını çıkartarak telefonuna taktı. İkisi beraber müzik dinlerken, Göksel'in anne ve babası arkalarına bakarak, iki bedenin tatlı haline güldü.
.
Köye gidene kadar Göksel ve Ezrif arka koltukta şekilden şekle girmişti..saatler sonunda yol bittiğinde ilk yaşanan şey, ailecek arabadan kendilerini atmaları ve derin nefesler alarak gerinmeleri olmuştu.
Ahmet bey derin bir nefes alarak gülümserken "Ohhh temiz-Pekte temiz olmayan hava. " Diye mutlulukla başladığı cümleye gübre kokusu ile yüzünü buluşturarak bitirmişti.
Göksel'in dedesi yanlarına gelirken ,Ahmet bey elini öpmek için uzandı ama aldigi tepki yaşlı adamın elinin tersini kendisine doğru 'Bir git.' Dercesine sallaması,kızına şöyle bir bakması ,Göksel'in beyaz saçlarına kınayıcı bakışlar göndermesi ve Ezrif için "Bu çocuk kim? " Sorusunu sormadı olmuştu.
Ceyda hanım babasını "Göksel'in şehir dışından gelen arkadaşı.Bizde kalıyordu, siz çağırımca onuda getirdik. " Diye cevaplamıştı ama yaşlı adamdan olumlu, tatlı bir cevap değil "Dönseydi ya evine.Ne işi var burada? " Huysuz cevabı olmuştu."Neyse hoşgeldin. " Dedi adam memnunsuz sesiyle ve eve doğru ilerledi, kimse ile selamlaşmadan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PROMAJA (BxB)
Fantasía[TAMAMLANDI] Sıradan bir okul gezisini nasıl bu hale getirebilmişlerdi, aklı almıyordu zavallı çocuğun. Aslında basitti..Öğretmenler uyuduktan sonra ergen ve macera arayan çocuklar ile iddiaya girmekle bu hale gelmişti işte! 'Hangi hale?'Diye sora...