•
"Hiç acımayacağım Göksel, durmayacağım. Acı ve zevk dolu çığlıkların, izlemeleri, bağırışların bu geceyi süsleyecek. " Wendigonun dudaklarını okşayarak söylediği şeylerle gözleri heyecan, zevk ve biraz korkuyla patlarken serçe yutkundu. "S-sana aitim, istediğin gibi zevkten kıvrandırabilirsin beni. "
Wendigo itaatkar tavırlar ile gülümsedi.
"Aferim sana güzelim. "
Göksel bacaklarını iki yana açarak, bacaklarının altından tuttu..Kendisini sevdiği adama sunarken Ezrif dudaklarını yalayıp bacağı tuttu, küçük öpücükler kondurarak bacak içine ilerlerken dişlerini geçirdi. Göksel cilveli bir şekilde inlerken dudakların ısırılan yere öpücük kondurularak kalçaları altından tutup biraz kaldırdı..Bacaklar geniş omuzlarının üzerine yaslanırken, kasılan deliğe değdirdiğinde Göksel inleyerek bacaklarını bıraktı ve çarşafa tutundu.
Wendigo uzun diliyle sıcak duvarları okşarken ,zevkle inleyen bedeni tutmak kıvranmaları ve titremeleri yüzünden zorlaşırken tırnaklarını yumuşak ete bastırdı..
"Ç-çok.. Ah! Çok güzel.. Ahmmm! "Göksel kendisinden geçmiş halde inlerken, içinden çıkan dille gözlerini sızlanarak açtı. Wendigo kalçayı yatağa indirerek aletini deliğe konunlandırırken ,minik bedenin heyecanı ile sırıttı.
İçine yavaşça girip geriden çıktı, sonra yarısına kadar aletini sokarak bekledikten sonra tekrardan çıktı. Göksel " B-benimle oynama.. "Diye fısıldadığında keyifli bir kahkaha aldı cevap olarak. Ya kavga edip, birbirlerine zarar vereceklerdi ya da saatlerce sevişeceklerdi vee en iyisi Göksel içinde Ezrif içinde sevişmekti.. Eh bu durum Wendigo'nun işine geliyordu!
"Daha yeni başladık güzelim." Kendisini yarıya kadar ittirdi ve tekrardan çıkıp bu sefer sert bir şekilde girdi. Minik bedenden zevk dolu bir çığlık yükselirken, sert bir kaç vuruş yapıp tekrardan çıktı. "Yaaa! " Göksel sızlanarak inlerken "Lütfen.. " Diye fısıldadı.
"Bir şey mi dedin? " Wendigo minik bedenin üzerine eğilirken, aletinin ucunu deliğe bastırdı. "Lütfen.. Gir içime.. " Diye mırıldandı Göksel ve bir anda içine girilmesi ile alt dudağını dişledi. Wendigo ince beli sıkıca tutarak sert gitgellerine başlarken minik eller bileğinden sıkıca tuttu.. Minik beden her vuruşta seslice inlerken, gri gözler bir saniye olsun üzerinden ayrılmıyordu.
Wendigo minik bedenin göğüs ucundan boyuna doğru yalayarak diğer ısırıkların yanına bir ısırık daha ekledi. Göksel elini sızdıran aletini götürerek çekerken çok geçmeden Wendigo'da içinden çıkarak üzerine doğru çekiştirdi.
Birbirlerinin gözlere bakarak boşalırken Göksel dudağına sıçrayan meniyi dilinin ucuyla yalayarak temizlerken ,kendisini yüzüstü yatarken buldu. Kalçasına inen sert şaplakla gülerken ellerinin çaprazlanıp sırtında birleştirilmesi ile yutkudu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PROMAJA (BxB)
Fantasia[TAMAMLANDI] Sıradan bir okul gezisini nasıl bu hale getirebilmişlerdi, aklı almıyordu zavallı çocuğun. Aslında basitti..Öğretmenler uyuduktan sonra ergen ve macera arayan çocuklar ile iddiaya girmekle bu hale gelmişti işte! 'Hangi hale?'Diye sora...