ROZDZIAŁ 38 "ROZWIĄZANIE"

828 25 2
                                    

- Mam kopie na swoim kompie.

Dobrze usłyszałem?... On ma kopię?! Dzięki ci ! Dzięki ci Boże, że on jest taki przezorny!

- To czemu mi wcześniej o tym nie powiedziałeś! - Naskoczyłem na niego .

- Bo nie pytałeś. - Znowu ten jego spokój, ale tym razem z uśmiechem na twarzy.

- Serio? -Westchnąłem z ulgą. - Ja już myślałem , że świat się wali a ty kopie miałeś. Hahaha .

Zacząłem się śmiać na cały głos zapominając, że jestem w gościach i inni mogą spać.

- O przyszły tydzień też nie musisz się przejmować . - Powiedział wstając by zgasić światło.

Spojrzałem pytająco. Czyżby coś jeszcze wymyślił?

- Uzgodniłem z Panią Teresą, że będziesz u mnie przez ten czas. A teraz idźmy już spać , jest późno.

W pokoju znowu zrobiło się ciemno. Usłyszałem szelest kołdry i uświadomiłem sobie , że mój gospodarz poszedł spać, pozostawiając mnie w szoku. Hę?... Tak po prostu się zgodziła?... Mogę być u niego a nie z tym sadystą?... Wspaniale! Super ! Normalnie kocham go za to !

- Maciek , dzięki! Wielkie dzięki ! Normalnie kocham cię ! Dobranoc.

Przykryłem się kołdrą po same uszy . Radość mnie rozpierała . Niesamowite! Może uda mi się całkowicie omijać Alexa! Może całkowicie będę mieć go z głowy i jego wybryków! Super ! Świetnie ! Tak się cieszę!

Już odpłynąłem , zmęczony fizycznie ale jeszcze o głowie chodziły mi różne myśli.  Maciek jest świetny... Super, że nie muszę tam wracać... Kocham go za to ...

Zaraz... Otwarłem oczy szeroko. Czy ja się w nim zakochałem ?... Nie... Chyba nie... A może ?... Nie jestem przekonany... Później o tym pomyślę. Najważniejsze żebym mu przypadkiem o tym nie powiedział. I tu trybiki w głowie zaczynają działać i przypomina się ostatnia wypowiedź.

"Maciek , dzięki! Wielkie dzięki ! Normalnie kocham cię ! Dobranoc."

A... O kurczę! Ja mu to już powiedziałem!














OjczymOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz