1

6.5K 625 832
                                    

İyi okumalar💜

En önde Han Jisung olmak üzere bir ekip Busan'daki o eve girdiğinde yağmur kanı ve pisliği temizlemek istercesine şiddetli bir şekilde yağıyordu.

Yirmi altı yaşında olan Han Jisung, departmanının en genç dedektiflerinden biri olmasının etkisi ile midir bilinmez, fazlasıyla hırslı ve kendine güvenen biriydi.

Ama bu sefer en önde içeri girerken, omuzları düşük adımları güvensizdi.

Normal değildi. Hayır, bu yanlış bir tanım. Hiçbir cinayet normal olamazdı zaten. Bu seferki de değildi.

Korkunçtu.

Tüyler ürperticiydi.

Düşündükçe midesi kasılıyor, irkiliyordu. Bu seferki cinayeti tanımlamak biraz zordu. Düşündükçe aklına sadece korkutucu kelimeler geliyordu. Hızla kafasını salladı, düşünmemeliydi belki de.

Salona giriş yaptılar, sehpanın üzerinde duran çerçeveye döndü hızla gözleri. Bir, iki, üç, dört... Dört kişilik bir aile. Anne, baba, on beş yaşlarında duran bir oğlan ve bir katil.

Evet, o fotoğrafta ailesiyle gülümseyen genç kız ailesini öldürmüştü. Fotoğrafta elini tuttuğu erkek kardeşini o ellerle bıçaklamıştı.

Bu yeterince korkunç değilmişçesine aynı gün aynı saat aralığında iki komşu evi de katletmişti.

" Son Chaeyoung, 21 yaşında. Üniversiteye gidiyor. İç mimarlık üçüncü sınıf öğrencisi. 3 Temmuz saat 16.00 sularında ailesini ve mahallesindeki iki aileyi öldürdü. Bu evlerden biri Son ailesinin sadece komşusu iken diğeri Chaeyoung'un sevgilisi Myoui Mina ve ailesi imiş. Anlayacağın Chaeyoung, sevgilisini de katletmiş. "

Yanıbaşında ona bilgiler veren ekip arkadaşına döndü Jisung duyduklarını hazmetmeye çalışarak.

" Bu üç evden " Chaeyoung'un odasının kapısını yavaşça araladı." Hayatta kalan herhangi biri var mı? "

" Var, garip bir şekilde. " Genç adam elindeki kağıtları karıştırdı. " Sadece komşuları olan ailenin genç kızı, Melany Robinson. Neden sadece onun yaşadığı konusu ise bir muamma."

Jisung bulundukları odayı incelerken sordu.

" Melany ve Chaeyoung yakın mıymış? "

" Komşuluk ilişkileri dışında hiçbir yakınlıkları yok, arkadaş bile değiller. "

Jisung elini attığı çekmeceyi açmaya çalıştı, kilitliydi. Etrafı inceleyen ekibe gür sesi ile seslendi.

" Hiç anahtar buldunuz mu? Bu çekmece kilitli. "

Etraftan olumsuz mırıldanmalar duyunca anahtarı aramayı es geçerek çekmeceyi zorladı, kırması zor olmamıştı.

Ekibinin gözündeki şaşkınlığa şaşırmadı. Genç ve toy görünümü daha yeni atandığı departmanda onu " güçsüz " sanmalarına sebep olmuştu.

Çekmeceyi karıştırdı, birkaç parça önemsiz eşyayı ittirerek kahverengi kapaklı defteri eline aldı.

Defterin ilk sayfasını açtı, atılan tarihten ve yazılan cümlelerden bunun bir günlük olduğunu anladı. Son Chaeyoung'un Günlüğü.

" Son dönemlerde ağır bir depresyon geçiriyormuş, onu öldürmeye iten şey muhtemelen bu olmalı. " dedi genç çocuk.

Hızlıca defterin son sayfalarına gelen Han Jisung duraksadı, kuşkuyla gence baktı.

ride or die // minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin