İyi okumalar 💜
Lee Felix gözlerini açtığında eşine sımsıkı sarılmış bir şekilde buldu kendini. Terlemişti, yaz aylarındaydılar. Seo Changbin buna rağmen halinden memnun duruyordu.
Felix elini Changbin'in göğsünden kaldırmaya çalıştı. Changbin gözlerini açtı, elini geri göğsüne koydu.
" Günaydın. "
Felix gülümseyerek Changbin'i inceledi.
" Günaydın. Seni çok sarmışım, terlemişsindir. "
" Sorun değil. " diyerek güldü. " Öyle olmasa üşürüm ben. "
Felix ayaklanmaya başladı.
" Yazın ortasında? "
" Sen beni sarmalamadığın sürece mevsim fark etmiyor, üşüyorum. "
Felix duyduğu cümleyle içi ısınsa da endişe ile ona döndü.
" Bir şey mi oldu? "
Changbin yatakta oturur hale geldi.
" Kabus sadece. "
Felix yanına giderek ona sarıldı. Ayakta olduğu için Changbin'in başını karnına yaslamıştı. Saçlarını okşadı.
" Ben burdayım. Yanındayım. "
Changbin başını sallayarak ayağa kalktı.
Sabah rutinlerini yaptıktan sonra çaylarını alıp evin girişindeki sandalyelere yerleşmişlerdi.Çaylarını içip sohbet ederlerken siyah lüks bir araba evlerinin önünde durdu. İçinden geçen onları ziyaret eden polis memuru ve biri daha çıktı.
Felix kaşlarını anlamazlıkla çattı. Hala onlarla mı konuşmaya geliyorlardı?
Jisung onlar tarafından tanındığını varsayarak sıcak bir gülümseme yolladı.
" Merhaba. "
Felix sandalyesinden kalkarak evin girişine yaslandı.
" Merhaba. "
" Sizinle tekrar konuşmak için burdayız. Müsait misiniz? "
Changbin polislerin birden fazla kez onlarla konuşmasını anlayamasa da, bu onların işi diyerek bu konuya takılmamaya karar verdi.
Felix evin içine girerek " Tabii, buyrun. " dedi.
Jisung ve Minho içeri girdiler. Minho evi incelemeye başladı. Bu da bu mahalledeki çoğu ev gibi iki katlı bir evdi. İçi zenginden ziyade basit ve hoş görünümlüydü. Jisung çiftin karşısındaki tekli koltuğa oturdu. Minho ise Jisung'un koltuğunun arkasında, ellerini koltuğa yaslamış ciddi ve baskın bir şekilde duruyordu.
Minho Jisung'un arkasından kulağına eğilerek fısıldadı. Jisung beklemediği hamle ile irkilmişti.
" Ses kaydına al."
Jisung telefonunun ses kaydı kısmına girdi. Başlatıp yanına koydu.
" Merhaba Bay Lee ve Bay Seo. Biz Busan Emniyet Departmanı'ndan Lee Minho ve Han Jisung. Bugün sizinle henüz kapanmamış olan 0325 numaralı dava için konuşmaya geldik. Sorularımızı dürüst bir şekilde yanıtlamanızı tavsiye ederim. "
Minho bir elini cebine soktu. Diğer elinde döndürüp durduğu kalemi vardı. Jisung bir anlığına kaleme baktı, üzerinde adı yazıyordu. Lee Minho, çok zengin ve statü sahibi davranmayı seviyordu.
" Bay Seo. "
" Buyrun? "
" Sizi bir süreliğine bahçeye alabilir miyim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ride or die // minsung
FanfictionLee Minho davayı çoktan kapatmıştı. Fakat departmana yeni gelen Han Jisung, davanın kapanmaması gerektiğini düşünüyordu.