16

3.4K 555 135
                                    

İyi okumalar💜

Jisung ve Minho yerden kalkarak Hyunjin'in arkasından monitöre baktılar.

" Sonunda bir siteye ulaşabildim. " diyerek işaret parmağıyla ekrandaki boş beyaz satırı gösterdi.

" Ama site kilitli. Şifre girilmesi için bir satır bırakılmış. "

" Şifreyi kırman ne kadar zamanını alır?"
diye sordu Jisung.

" En fazla on dakika. "

Jisung'un şaşkınlıkla ona bakan suratına karşılık güldü.

" Benim bir hacker olduğumu unutuyorsun." dedi. " Bulmam zaman alabilir ama bulduğumu çözmem anlıktır. "

Jisung geri çekildi. Sonunda belki de bir şeylere ulaşacaklardı.

Minho ekrana bakmaya devam ederken Soonie bacaklarının arasında dolanıyordu. Gülümseyerek onu kucağına aldı. Tüylerini okşayıp öptü. Yorgun gözlerle onu izliyordu.

Jisung Soonie'ye doğru yaklaştı. Soonie direkt Jisung'un omzuna çıkmıştı.

" Seni sevdi. " 

" Ben de onu sevdim. "

Minho Soonie'yi omzundan alıp Jisung'un kolları arasına bıraktı.

Soonie tırnaklarını Jisung'un hoodie'sine batırmaya başlayınca Minho parmağını salladı.

" Hayır Soonie. "

Soonie Minho'ya baktı bir süre. Jisung ise Minho'nun Soonie'ye kızan bu haline dalmıştı. Çok şirin görünüyordu.

Soonie en sonunda kendini yere bıraktı. Zıplayarak koltuğa çıktı.

Jisung güldü.

" Çok şirin. "

" Yes I did it. "

Jisung şaşkınlıkla Hyunjin'e baktı.

" Amerika özentisi bir ergen olduğunu düşünebilirsin ama çocukluğu Amerika'da geçti. Arada İngilizce konuşup duruyor. Bir nevi alışkanlık. "

Jisung başını sallayarak ekrana döndü.

" Site açıldı mı? "

" Evet. "

Hyunjin yavaşça sitede aşağı kaydı. Bir alışveriş sitesi görünümündeydi. Normal görünüyordu, ama değildi.

Hyunjin ellerini saçlarından geçirerek sordu.

" Zehrin ismini verin. "

Jisung dizleri üzerinde yere oturarak dosyaları karıştırdı. Bulduğunda Minho'ya uzattı. O da Hyunjin'e verdi.

Hyunjin hızlıca klavyenin tuşlarına bastı ve arattı.

Karşılaştıkları beyaz sayfa ile nefes verdiler.

" Sayfadaki ürünleri inceleyelim. Belki öyle görebiliriz. "

Hyunjin ve Minho ekrandaki ürünleri tek tek incelemeye başladılar.

Jisung hızla yerinden kalktı. Az önce Hyunjin'e uzattığı kağıdı masadan aldı.

Tam tahmin ettiği gibiydi.

" Buldum. " dedi. İkisinin de gözleri Jisung'a dönmüştü.

Jisung bulunduğu alanı kısaca turlayarak konuştu.

" Her ne kadar şifreli bir site bile olsa açık açık zehrin ismini yazmamaları çok normal. " dedi. " Kağıtta zehre ait bir kod var. Bu kodu aratalım. "

ride or die // minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin