23

3.3K 489 207
                                    

İyi okumalar💜

Oy ve yorumlarınız benim için değerli^^

Güneş batıyordu.

Jisung balkonda sigarasını içerken yarım ağız gülümsedi, hayatının düzene girdiğini hissediyordu.

Bir yandan da dışarıyı kontrol ediyordu. Eli dolu bir Han Minji görürse elindeki torbaları taşımak için.

Evin girişinde iki büklüm birisini gördü. Mor bir tişört ve kot pantolon giyiyordu.

Jisung bu iki özelliği olmasaydı o kişinin Minji olduğunu anlayamazdı.

Yüzü tanınmayacak halde, kanlar içerisindeydi.

Jisung hızla kendini evden attı, karnını tutan kız kardeşine seslendi.

" Minji! "

Minji'nin her yeri yara izleriyle doluydu. Kolları morarmıştı, yüzüne doğru dürüst bakamıyordu bile Jisung.

Bir eliyle karnını tutuyor diğeriyle hıçkırıyordu.

Jisung hızla saçlarını yüzünden çekti.

" Ne oldu sana böyle? "

Minji doğru dürüst konuşamıyordu bile. Jisung onu kucakladı ve eve götürdü.

Üstlerini çıkarttı dikkat ederek. Vücudu yara izleriyle doluydu.

" Kim yaptı bunu sana? " Jisung'un sesi titriyordu. İnanamıyordu.

" Tanımıyorum. Birden saldırdılar.  "

" İçten bir ağrın var mı? Karın bölgen gibi? "

" Evet, karnıma tekme yedim. Defalarca."

" Bu böyle olmaz. " dedi Jisung.
" Hastaneye gitmeliyiz. "

Jisung hızla telefonunu alıp odadan çıktı. Panik olmuştu, Minho'yu aradı.

" Alo? "

" Minho. "

" Jisung, iyi misin? "

" Çok kötü bir şey oldu. "

" Ne oldu Jisung? " Minho'nun sesi endişeli geliyordu.

" Birileri Minji'ye saldırmış. Her yeri yara  olmuş Minho yüzünü tanıyamıyorum resmen kandan kim niye yapar bunu kardeşime?  "

" Sakin ol, tamam mı? Sakin ol. Yüzünü temizle, ilk yardım yapmayı biliyorsun değil mi? "

" Biliyorum. "

" Hızlıca yanınıza geleceğim, hastaneye gideceğiz. Ben gelene kadar sakinleşin tamam mı? "

" Tamam. "

Jisung ecza dolabını karıştırdı. İşine yarayacak birkaç şeyi alıp Minji'nin yanına geldi.

" Acırsa söyle. " Yüzünü yavaşça pamukla silmeye başladı.

" Kaç kişilerdi? " Bir yandan kanı temizlerken bir yandan da sorular sordu.

Minji biraz düşündü, sarsıldığı için kafasını toparlayamıyordu.

" Üç..sanırım. "

Jisung küfretti. Kardeşinden ne istemişlerdi.

" Laf mı attılar? Ya da herhangi bir olay oldu mu? "

" Hayır, hiçbir şey yoktu. Karşıdan geliyorlardı. Her şey çok ani oldu. "

Jisung çalan kapı ile kanlı pamukları bir kenara bıraktı.

ride or die // minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin