10

3.5K 564 262
                                    

İyi okumalar 💜

Felix'in gözünü uyku tutmuyordu.

İmkansızdı, inanamıyordu. Zehri kendisi koymamış olsa da o kurabiyeleri götüren oydu. Kendi elleriyle komşularını, arkadaşlarını öldürmüştü. İnanamıyordu.

Ses çıkarmamaya çalışarak hıçkırıklarını içine içine attı. O gün o kurabiyeleri yapmasaydı şu an arkadaşları hayatta olurdu.

Resmen katildi.

Ağladı. Hıçkıra hıçkıra ağladı ama eşini uyandırmamaya çalışıyordu.

Eli ile ağzını kapattı. Keşke ölseydi.

Keşke ölseydi de böyle şeylere sebep olmasaydı.

Hızla ayağa kalkan Changbin ile yakalandığını anlamıştı.

Changbin ışığı açtı. Felix'i kendine çekip sarıldı.

" Changbin, çok acıyor. " eliyle kalbini tutuyordu. " B-ben, ben onların ölüm sebebiyim. "

" Hayır, Felix. Hayır. " Changbin eliyle sırtını okşuyor, onu rahatlatmaya çalışıyordu.

" Sen hiçbir şey yapmadın, yapanı bulacaklar. Sen değilsin, sen yapmadın. "

Sürekli olarak bu sözleri tekrarlayarak sakinleşmesini bekledi. Hıçkırıkları yavaş yavaş dinerken kafası Changbin'in omzunda uyuyakaldı.

Changbin onu yavaşça yatağa yatırırken kendi yanağındaki ıslaklığı sildi. Felix'in zarar görmemesi için her şeyi yapardı ama ilk defa bu kadar çaresiz hissediyordu. Elinden hiçbir şey gelmiyor gibiydi. Felix istemsizce suçlu hissediyordu, bunu engelleyebilmek için çabalıyordu fakat bir hayli zordu.

Nasıl bir komplonun içine düşmüşlerdi böyle? Anlayamıyordu. Bunun neden olduğunu asla anlayamayacakmış gibi hissediyordu. Arkadaşlarını kaybetmenin acısını atlatamıyorken şimdi de suçlu konumuna düşmüş Felix vardı. Ellerini saçlarından geçirdi, iyi bir şey olmasını dilemekten başka çaresi kalmamıştı.

°°°
Jisung park edilmiş arabaya yaslanan Minho'yu inceledikten sonra gülümsedi yavaşça.

" Günaydın. "

" Günaydın. " dedi bağladığı kollarını çözerek. Eliyle binayı gösterdi.

" Şu katta oturuyorsun, değil mi? "

Jisung gösterdiği kata çevirdi başını. Minji el salladı ona. Onları izliyordu.

" Evet. " Of Minji ya.

" O kim? "

" Kız kardeşim. "

Minho başıyla Minji'ye selam mı verdi yanlış mı gördü Jisung?

Minji de geri ona selam verdi, ne güzel.

Minho arabanın kapısını Jisung için açtı. Jisung bindikten sonra sürücü koltuğuna geçti.

" Normalde yapmazsın böyle hareketler. İnsan önünde centilmen bir beyefendiye dönüşüyorsun. "

" İyi bir izlenim her zaman önemlidir. "

" Bende hiç iyi bir izlenimin yok. " diye mırıldandı.

" Kardeşinle beraber kaldığını bilmiyordum. Geçen telefonda konuştuğun kişi o muydu?  "

" Evet oydu. Sen ne sanmıştın? "

" Kız arkadaşın. "

Jisung hızla ona döndü.

ride or die // minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin