"Po ju ketu?"-foli Krista,kur pa se August,Arke dhe Estel ishin ne nje dhome.
"I dhashe Augustit bluzen qe me dha mbreme ne feste.Arkelan ishte ketu dhe prandaj u beme tufe"-qeshi Estel per te ndryshuar disi biseden,por askush tjeter s'pati reagim.Arkelan dhe Kristabel u ndeshen me sy pa folur asnje fjale.Dukej sikur syte e te dyve thonin aq shume fjale sa pershkruanin nje roman."Si je Krista?Po ti ketu?"-e pyeti August i habitur nga fakti qe ajo erdhi ne dhomen e djemve.
"Po kerkoja Estelin dhe me thane qe eshte ketu"-u shpreh ajo.
"Epo mire,August eja pak me mua!"-Estel mori Augustin dhe dolen.Krista dhe Arke mbeten vetem.U pane ne sy dhe per nje moment mbizoteroi heshtja.
"A s'je ne pune?"-e pyeti Krista.Per nje cast u hutua,por me pas u ul me kembe ne toke.
"Punaa!"-tha.Krista dhe ai qeshen.Mjaftoi nje buzeqeshje per tu pershendetur ne ate kohe kur fjalet mungonin.
Krista shkoi serisht te Estel te cilen do e vriste per faktin qe e la vetem me Arken.Kjo e fundit dhe August ishin ne nje pjese te koridorit duke i dhuruar njeri-tjetrit puthje.Pas tyre ishte Arke e pas tij une.
"Khe-khem!"-kolliti Arkelan.Pellumbat ndaluan.
"Ne kemi 500 pune zoteria na ben dashuricka neper korridore"-ngacmoi Arkelan.
"Khe-Khem!"-kete here ishte Krista,"Po pra.Estel,ia dhe bluzen djalit dhe i more buzen?"-te katert qeshen.
"Urime shoku! Shkoni shume bashke"-i uroi Arkelan.
"Mos ia thyej zemren goces sime,more vesh?"-iu drejtua Krista Augustit.U pershendeten dhe djemte ecen per ne lokal pasi u bene disa minuta qe ishin larguar.
"Moj ti!"-iu drejtua Krista Estelit,"Se dija qe doje Augustin.Domethene e dija,por jo qe ishit bashke"-nderkohe qe bisedonin,ecen per tek kafeneja ne oborr.
"Dje ne feste kaluam vertet shume bukur.Kercyem,shkembyem puthje,kenduam Ed Sheeran dhe James Arthur.Me pas shkuam ne breg te detit,vend tek i cili shkembyem puthje edhe me te bukura"-nderkohe qe Estel i shpjegonte Kristes se c'kishte kaluar me Augustin nje mbremje me pare,vuri re qe gjithe keto ishin te njejta me pershkrimin e deshires se Arkelanit.
Estel e dinte qe Arkelan donte Kristen,por tani e vertetoi .Nese dy te dashuruar si August dhe Estel kaluan gjera,qe edhe Arkelan do te donte ti kalonte me Kristabelin,atehere edhe kjo eshte dashuri.Ishte nje ekuacion shume i thjeshte,te cilin mund ta kishte zgjidhur fare lehte edhe me pare.Problemi i vetem ishte se Kristabel s'ishte mire ne matematike.
"Si thua te kenaqemi ne nje feste tjeter sot?"-foli Estel,"Meqe mbreme u morem me dashurine,te merremi pak me ne te dyja.E di qe je e hutuar nga gjithe situata me Luken,por dua qe ta shijojme kete mbremje.Bejme pak qejf pra,qejf gocash!"-u mundua disi Estel te nderronte atmosfere.
"Se di,Estel!"-tha Krista.
"He pra se di.Une leje e mora"-qeshen.Pak me tutje hotelit,organizohej nje feste cdo mbremje.Ndonese vajzat deri me tani i ishin pershtatur programit te hotelit,per te festuar serisht do ti duhej te prisnin edhe disa jave.Festa e radhes ishte ajo e mbylljes se sezonit,keshtu qe vendosen ti bashkoheshin turmes pak me tutje.
"C'do veshim? Ku do shkojme?"-pyeti Krista.
Estel nxorri nga dollapi dy fustane.Ajo ishte pergatitur ne cdo detaj per ta bere shoqen e saj te ndihej me mire dhe per te pakten nje nate te mos mendonte per askend vecse te bente qejf.
Mbremja erdhi fluturimthi.Nga dritarja e dhomes degjohej nje turme e madhe njerezish qe darkonin e bisedonin me njeri-tjetrin ne oborr.Restoranti ate mbremje ishte plot.August dhe Arkelan ishin ne krye te detyres.
Estel dhe Kristabel dolen ne oborr,ku syte iu ndeshen me Augustin dhe Arkelanin.August i dhuroi nje buzeqeshje te dashures se tij dhe e komplimentoi me sy.Ndersa Arkelan dha nje gjysme buzeqeshje,por e mjaftueshme per ta bere fytyren e Kristes te lumtur.
"Po shkon gjekundi,flutur?"-pyeti Luka teksa i dha nje skanim nga koka te kembet Kristes,"Wow! Je bere nje flutur e vertet"-i tha.
"Faleminderit!"-tha Krista,nderkohe qe Estel i futi krahun si ta terhiqte zvarre.
"Diku.Naten!"-ia preu Estel Lukes dhe mori Kristen.Ecen neper rere zbathur deri tek dera,ku veshen takat.
Festa ishte energjike.Drita shumengjyreshe,te rinj e te reja,muzike,atmosfere dhe pije.
"Le te filloje festa.Juhuuu!"-bertiti Estel.Kristabel qeshi.
"Leviz pra flutur!"-ngacmoi Kristen.Krista iu kthye me nje mimike perqeshese.
Filluan te kercenin,porositen per te mire dhe po shijonin atmosferen e nje mbremje festive vere.
Pas disa gllenkash,Kristabel nisi te fliste percart.Estel e mbante pijen,por kishte harruar qe shoqja e saj ishte teper delikate.Kristabelit po i vinte mendja verdalle.
"Po ti s'ishe veshur me te kuqe sot?"-iu drejtua Estelit,nderkohe qe kjo e fundit qeshi me te madhe.
"Shoqja ime budallaqe! Po pi macja uthull? S'pi!"-dhe i hodhi krahun ne qafe.
"Eja shkojme ne hotel."-i tha Estel Kristes,por u habit nga reagimi i kesaj te fundit.
"Hotel? Ne te dyja? Jo,jo s'je tipi im.Mos perfito!"-Estel u shkri nga te qeshurat.E la pak Kristen te ulur ne nje karrige,duke e porositur te mos levizte,derisa shkoi ne nje moment ne tualet.
Kur u kthye,Krista ishte ende e ulur dhe po kendonte kengen ne sfond.
"When i met you in the summer..."Ne ate moment vjen Arkelan.
"Arke,ti ketu? Po une s'te njoha kete vere ty.Eshte gabim kjo kenga"-Arkelan pa nga Estel si ta pyeste 'sa ka pire'.Arkelan e mori ne krahe shoqen e tij deri te makina.Ngjitur me makinen e tij ishte dhe August me te veten.Estel shkoi me Augustin.
Arkelan s'dinte c'te bente,pasi Kristabel dukej kaq e mire.Njerezit kur dehet sec marin nje nur te embel-mendoi ai teksa e veshtronte nga koka te kembet.Ishte hera e pare,qe e shihte Kristen ne nje kendveshtrim tjeter.Jo ne ate kendveshtrimin perfitues dhe erotik,por ndjente sikur donte ta perqafonte dhe te mos e leshonte kurre.
Nderkohe qe e mbante ne krahe,Kristabel e shihte ne sy dhe i buzeqeshte.Ne nje moment i preku floket dhe Arkelan ktheu veshtrimin nga ajo.Syte iu perplasen e tashme ishin shume afer.
Arkelan e mbajti ne krahe deri tek dhoma e saj dhe e shtriu ne krevat.Ne castin kur peshoi trupin e saj ne shtrat,ajo e terhoqi dhe buzet u bashkuan.
Dy shoke te ngushte u puthen ne buze per here te pare.Por c'miqesi ta quaje me ? S'ekzistonte me nje e tille.
Arkelan ndihej fajtor.Po sikur ajo te largohej nga ai te nesermen kur te ishte e kthjellet? A ndoshta te mendonte se ai perfitoi? Ai u largua duke e mbuluar me cercaf.Kristabel u kthye nga ana tjeter dhe mbylli syte.Nderkohe djaloshi,tashme i dashuruar me shoqen e tij te ngushte,nuk vuri gjume ne sy.
YOU ARE READING
Mos me dashuro!✔
RomanceDy shoke te ngushte grinden per shkak se njeri prej tyre thyen nje nder rregullat themelore te miqesise se tyre.Por c'do te ndodh kur Krista dhe Arke te takohen serisht rastesisht ne Florida gjate pushimeve te veres?