Pas 2 muajsh..
Koha kishte filluar te nderronte pelhure.Nga nje e verdhe e nxehte miqesore dalengadale po vishte nje bluze ngjyre te kafenjte. Dritaret po fillonin te merrnin fryme e po perplasnin ajrin e ftohte ne fytyre. Krista u afrua dritares dhe mbylli syte duke ndjere freskine.Me pas e shtyu dhe e mbylli.Psheretiu lehtesisht dhe doli nga dhoma.
Shkoi ne kuzhine,ku mori nga frigoriferi nje tas oriz.Mori nje luge dhe nisi te hante dreke.Kishte disa dite qe e kishte reduktuar ushqimin.Disa gjera kishin marre realisht nje rrjedhe tjeter.Duke nisur qe nga ushqimi qe per te ka qene gjithmone nje aspekt shume i rendesishem e deri tek veshjet e saj qe ishin kthyer ne nje garderobe shkatarraqe. Krista kishte ndryshuar. Gjerat kishin ndryshuar.
Dukej sikur vera qe la pas e ndryshoi ate teresisht.Njerezit e ndryshuan.Situata e fundit qe ajo kaloi ishte perballja me Luken.Ndonese nuk ishte hera e pare qe flisnin apo qe Luka thoshte se c'ndjente per te,durimi mori fund.
Ate pasdite gushti,ku Luka po vazhdonte me deklaratat e tij mallengjyese ku thoshte 'te dua' dhe ulte ne menyren e tij Arkelanin,Krista nuk foli me.Ktheu veshtrimin nga ai,por dukej se perballe kishte nje pamje te zymte,nje figure pa ze,qe levizte.Luka fliste,por mendja e saj nuk ishte aty.
Ne ate cast mori vendimin te mbyllte nje kapitull,per te cilin shpresonte se nuk do e hapte me kurre.U largua nga Luka.U largua nga Arkelan.U largua nga hoteli.Pushimet mbaruan e ne te njejten kohe edhe drama e saj.
Kishte kuptuar se e kishte futur veten ne nje labirint pa krye.Ndihej sikur ne cdo moment qe fliste me njerin nga djemte apo me tjetrin,mendimet i turbulloheshin edhe me shume.Keshtu e fiku zemren dhe vendosi te jetonte sic kish jetuar para kesaj meseleje vere.
Estel,nga ana tjeter kishte qene krahu i saj i djathte si gjithmone.Nuk e kishte lene vetem,por ne te njejten kohe per te dhe Augustin,dashuria nuk kishte perfunduar.
Kristabel,sot eshte ne shtepine e saj,duke menduar per periudhen ndoshta me te rendesishme te jetes.Karriera e saj,profesioni i endrrave,e ardhmja. Pushimi kishte perfunduar e do ti duhej te niste nje pune dhe ti jepte jetes nje drejtim.
Ishte pikerisht ajo pasdite e fresket vjeshte,ku pasi perfundoi se ngreni dreken,u fsheh ne ballkonin e saj duke u marre me lulet.I dashuronte shume dhe kishte nga ngjyra me te ndryshmet.
Ne nje moment,kur po ujiste nje manjole te bukur lejla,bie zilja e deres.E la ibrikun ne nje cep dhe nxitoi te dilte ne sallon per te hapur deren.
"Kristabel Dean?"-e pyeti nje postjer teksa mbante ne dore nje zarf.
"Po une jam"-dhe postjeri i drejtoi letren te firmoste.I dha zarfin dhe u largua. Shkoi serisht ne ballkon dhe u ul ne karrige.
Mori fryme thelle dhe nisi te hape zarfin.Nuk kishte ndonje shenim siper a ndonje busull. Brenda ishte nje flete e bardhe A4 qe kishte pyetje-pergjigje. Ne fillim te saj shkruhej : " emer mbiemer Arkelan Gold". Ishte nje provim. Ne krahun tjeter ishte nota 10.Arkelan kishte zgjedhur ti dergonte provimin e perseritur te cilin e kishte marre shume mire.Kristabel buzeqeshi dhe u ndje mire.
Brenda ne zarf ishte edhe nje leter tjeter ne te cilen shkruhej :
"E shikon? E fitova shkollen dhe te thashe ty,pasi ti gjithmone me kercenoje se duhet te beja cdo gje e ta thoja ty. Nese deshiron te me urosh fizikisht , te pres tek kafeneja 'Mood' ne oren 13"-dhe Krista e palosi letren serisht. Kujtimet iu kthyen nje nga nje. Ishte nje ndjesi qe e kishte pasur perhere dhe qe e kishte bere te ndihej mire gjithmone.Arkelan.Arkelan e kishte bere te ndihej mire gjithmone si shok e ndoshta dhe si dicka tjeter se ciles nuk i vune asnjehere nje emer.
Ajo filloi te kishte nje siklet ne kraharor qe s'po e linte te merrte fryme.E vetmja gje qe mendonte ishte te dilte nga aty e te vraponte tek Arke.U bllokua disi,por e mori veten. Veshi nje pale pantallona xhins,nje bluze te bardhe dhe doli menjehere.Ora ishte 1 pa 10.Nxitoi per te 'Mood' dhe mberriti per 5 minuta.
Kerkoi me sy per Arken,por s'po e gjente.Me pas pa nga te gjitha anej,por jo. Ne nje moment dy duar i mbuluan syte dhe ajo u kthye menjehere.
Arkelan.Ah c'lemsh emocionesh u krijuan ne ate moment...
YOU ARE READING
Mos me dashuro!✔
RomanceDy shoke te ngushte grinden per shkak se njeri prej tyre thyen nje nder rregullat themelore te miqesise se tyre.Por c'do te ndodh kur Krista dhe Arke te takohen serisht rastesisht ne Florida gjate pushimeve te veres?