Takim i vertete!

218 22 28
                                    

"Ne do dalim..do dalim domethene"-u ndje Krista disi ne siklet teksa mbyllte zinxhirin e nje fustani qe po ulerinte te mos mbyllej aq ngushte ishte.

"Pra,ne nje takim te vertete apo kafe mes shokesh?"-u tallte Estel,nderkohe qe Krista po bente shpejt e shpejt makeup-in.

"Do dalim pra"-ia ktheu Krista.

"Prit prit endacake!"-dhe Estel i mori rimelin nga dora dhe nisi ta zbukuronte,"Do behesh si majmun kaq sa po nxiton"-qeshi. Vendosi pak shkume flokeve kacurrel dhe nje buzeqeshje te lehte.

"Estel"-tha teksa po i dridhej trupi.

"Qetsohu karamele!"-dhe e perqafoi,"Shoqja ime e bukur! Cdo gje do shkoj shume mire mos u shqeteso" E percolli shoqen deri tek parku,ku me pas Arkelan erdhi e mori. Estel ia beri me sy qe ta kishte kujdes e ndersa Arkelan ia beri me dore. Krista hipi ne makine.

"Hey"-tha Arke dhe e puthi ne faqe,"Je bere shume e bukur"-i buzeqeshi.Te dridhurat e Kristes sa vinin edhe shtoheshin.Emocionet e kishin pushtuar te teren.

Ndaluan ne nje restorant peshku.Prodhimet e detit ishin te preferuarat e Kristes.Shoqeruar me pamjen e nje deti te mrekullueshem,te ulur ne nje tavoline me prane ajrit te fresket.Te ulur perballe njeri-tjetrit,gjithcka dukej e persosur.

"Edhe ti je bere shume i bukur"-i tha Krista per te thyer disi heshtjen qe mbizoteronte nga emocionet e te dyve.Arkelan gjithashtu ishte parfumosur e kuruar ne cdo detaj per te qene sa me mire ne takimin e tyre te pare.

"Dukej e cuditshme,por ky takim .."-foli Arkelan,po fjalet s'po i dilnin.

"E di dhe per mua.Ne kemi dale qindra here se bashku,por sot me duket ndryshe."-i tha ajo.

"Krist,une jam shume i lumtur prane teje"-tha ai dhe i kapi doren,"Gjithmone me ke bere te ndihem mire,por cdo here e me shume me ke bere te perjetoje ndjesi me te vertete qetesuese per shpirtin"

Romanticitetin e Arkelanit dhe emocionet e Kristes,i nderpreu kamarieri.

"Zgjodhet per porosi?"Arkelan e pa me inat nderkohe qe Krista qeshi.Kamarieri u ndje ne faj dhe u largua pa bere ze.

"Po thonim..."-tha ai.

"Te porosisnim me mire"-ia ktheu Krista,nderkohe qe qeshi me te madhe.

"Shpirt.."-tha Arkelan,teksa zeri nisi ti ulej.Ishte padashje,por e qeshura e saj e beri te shprente ndjenja e fjale qe s'do kishte guxuar ndonjehere ti thoshte.

"Doja te thoja.."-u ndje ne siklet,por duart ende i kishin te bashkuara,"Sa bukur qesh!"

Me pas porositen per te ngrene dhe shijuan prodhimet e detit.

"Pra,ne tani.."-foli Arke,por Krista nisi te kollitej.

"Krist do te te them dicka"-Krista u tremb.Ndjeu sikur edhe kete here do grindeshin,do flisnin per Luken,per gjerat qe kishin kaluar.U druajt se situata do perkeqesohej dhe s'do flisnin serisht. Beri te ngrihej,por Arkelan e kapi prej krahu.

"Te lutem mos ik! Mos ta leme pergjysme dicka qe nuk e nisem kurre"-e ato fjale erdhen si shigjete ne zemren e Kristes.U ul serisht pa bere ze.

"Dashurite nuk perfundojne kurre ne miqesi e ndersa e kunderta ndodh"-nisi te fliste,por Krista ishte kokeulur.I preku fytyren e bute dhe u pane ne sy.

"Miqesia jone s'eshte me dhe te dy e dime qe jemi drejt..."-Krista e nderpreu.

"Une nuk dua te ta thyej zemren.Nuk dua te behem une shkaktare qe cdo gje prishet,ashtu sikurse miqesia jone"

"Ne..domethene une.."-mori fryme thelle dhe mendoi 'ose tani ose kurre'.

"Une te dua! Te dashuroj Krista"-dhe dukej sikur botes iu shtua nje nur me i bukur.Krista mori fryme lehtesisht dhe buzeqeshi.

"Arkelan,une..."-u ndje ne siklet ajo.

"Krist,me thuaj nese me do dhe ti mua. Do jepja gjithcka vetem qe ti te jesh me mua"-ia ktheu Arkelan.

"E di?"-qeshi Krista,"Ti vertet nuk ben asgje pa me thene mua"-tha ajo duke kujtuar 'paktin' e tyre te perhershem.

"As une s'do bej asgje pa te thene ty. Keshtu qe..."-teksa Krista po niste te fliste,Arkelan i kapi doren dhe e pa butesisht si nje femije qe po i jepnin cokollaten e preferuar.

"Edhe une te dua.Edhe une kam rene ne dashuri me ty dhe sigurisht qe s'do e beja pa ta thene ty"-dhe Arkelan u ngrit duke e perqafuar fort dhe e rrotulloi ne mes te lokalit. Gjithe kjo romance u mbyll me nje puthje ne buze dhe ca ovacione nga kliente te tjere te lokalit.

Mos me dashuro!✔Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon