"Hey flutur!"-thirri Luka.Nuk doja ta ktheja koken pas,por duhet ti prezantohesha njehere e mire.
"Quhem Kristabel,jo flutur."-thashe nderkohe ai u afrua.
"Kristabel! Flutur! Shume i gjate Kristabel"-vazhdoi me ngacmimet e veta.
"Cfare do Luka?"-e pyeta.
"Perse me flet kaq ftohte? Per shkak te atij kamarierit?"-dhe ne ate moment dolem ne teme.
"Ai quhet Arkelan"-iu drejtova por ai vazhdoi me ironite e tij.
"Jam keq me emrat"-tha.Nuk kisha shume nerva ta zgjasja me teper.Duhet ti sqaroja disa gjera me djalin qe me bente te dridhesha sa here e kisha perballe.Sigurisht ne ate moment po e mbaja veten pavarisht se isha gati te shperthej.
"Luka.."-mora fryme thelle.
"Sa bukur tingellon emri im ne buzet e tua"-tha.E fjalet e tij nisen te godisnin si shigjeta duke care ngadale mburojen qe mbante zemra per te mos reaguar.
"Shiko se,"-vendosa qe me ne fund te flas hapur pa ngecur me teper,"Arkelan s'ka lidhje.Fundja ne nuk jemi asgje"
"Asgje? Ai dukej shume i afert me ty.Gati sa nuk me hengri "-tha Luka.
"E kisha per ne te dy.Ti dhe une.Ne jemi asgje.Ajo puthja...ishte gabim"-e ne ate moment ai u afrua me teper.Si nje luan nje kap prene e tij.
"Perse,flutur? A nuk te pelqeu?"-se di perse por Luka kishte disa aftesi hipnotizuese.Nuk dija si ta quaja.
"S'ka te beje ajo.Ti je i lidhur me Sarain apo jo?"-e pyeta.Por c'me interesonte? Perse duhet ta pyesja si ti kerkoja llogari? Budallaqe Kristabel!
"Mua me pelqeu me shume puthja qe te dhashe ty.Nese do.."-tha teksa vuri doren ne fytyren time,por une ju shmanga.
"Une nuk dua te jem nje person i trete.As nuk dua te jem pjese e kesaj historie.Ne rregull?"-thashe duke ngritur zerin e duke u larguar.Se dija c'ndjeja,por realisht ai arrinte te me bllokonte.
"Estel"-shkova menjehere ne shazlong te ajo dhe e perqafova.
"Qofte per mire! Cfare ndodhi moj?"-me pyeti Estel nderkohe qe nisa t'i shpjegoja historine ne menyren me te shpejt te mundshme sic e kisha zakon kur ndihesha ne siklet.
"Moj! Ti ke rene ne dashuri me kete djalin se s'ka mundesi.Nuk ben njeriu keshtu"-reagimi i Estelit ishte epik,por une vertet se dija ne ajo kishte te drejte.
"Surprize!"-ishte Arke.U ul prane nesh.
"Po ti ketu?"-e pyeti Estel.
"Oret e mbetura i kemi pushim,pasi pronari hotelit do organizoje nje ndeshje ne fushen e futbollit ca metra me tutje dhe nje feste buze detit ne mbremje"
"Pra do festoni me ne fund?"
"Edhe do luajme edhe do festojme.Na dha pak pushim!"-i tha Arkelan Estelit,por une s'isha gjekund.
"Krista,anijet e kujt jane mbytur?"-mu drejtua Arke.Kalova nga shazlongu i Estelit tek i Arkelanit.Mbeshteta koken ne supin e Arkes.Ne ate moment qe po beja te shtrihesha,Luka erdhi.Po! Bukuri! Tani po qe e humba fare.
"Zoti kamarier,te pushuan?"-ngacmoi ai.
"Sikur! Te shpetoja nga ca kliente te bezdisur njehere e mire"-ia ktheu Arkelan.
"Flutur,nxehte apo jo?"-mu drejtua dhe nxehti u shtua me teper.Arkelan pa nga une.Flutur? Sigurisht ai nuk e dinte historine e flutures.Ndonese nje nate me pare kishim folur gjate,Luken dhe dramat me te i kishim lene pezull.Donim te shijonim momentet gazmore e shakat qe na kishin munguar.Por tanime duhet te flisnim edhe per te.
"Kamarier,qe kur ti me fluturen? Jeni bashke?"-ne ate moment u ula drejt dhe e pashe ne sy.Arkelan nuk foli.
"C'te intereson ty?"-ia ktheva ftohte,por mu duk sikur ftoha veten.
"Je per nje ndeshje sot pasdite?"-iu drejtua Arkes,"Brad do organizoje nje ndeshje futbolli.Si thua?"
"Qe tani po te duash.Mezi pres!"-edhe pse Arkelan i shkonte pas ironise se tij,ndonjehere lodhej dhe s'kishte nerva te merrej me me te.
"Po shkoj te marr dicka per te pire.Doni ju?"-na pyeti Arke.
Arkelan's P.O.V
Nderkohe qe po merrja birra ne banak,ironiku pasanik erdhi serisht."Nuk jeton dot pa mua mesa shoh"-iu drejtova.
"Po pra.Te dua shume dhe s'bej dot!"-ma ktheu.
"Hej kamarier!"-nisi te thoshte.
"Arkelan!"-ia ktheva me nje seriozitet ne fytyre.
"Arkelan,ti e do Kristen?"-me pyeti Luka,"A eshte vertet per ty nje shoqe e ngushte?"
"Perse duhet te te jap shpjegime ty?"-i thashe.
"Ja pergjigja qe prisja.Une e putha Kristen dhe me beso ajo ka buzet me te embla ne bote.Sarai eshte e dashura ime,por nuk ndjej asgje per te.Ti e di situata me Augustin ishte disi budallallek,e pranoj.Por Krista eshte dicka tjeter,"-nderkohe qe ai fliste per Kristabelin une shtrengoja nje gote qelqi ne dore,qe dalengadale nisi te pikonte gjak.Ai se shihte pasi e kisha doren nen banak,por presioni i fjaleve te tij ishte teper dominant.
"Dua ta ftoj ne festen e korrikut.Eshte nje feste ku dy persona behen bashke.Krijohet nje dashuri e re.Nese e fitoj une ndeshjen sot,ti do e bindesh Kristen qe te vi me mua ne ate feste..."
"Kush kujton se je qe e ve Kristen ne nje bast? A mendon vertet se do bej pakt me ty?"-thashe nderkohe qe hoqa goten nga dora.Ishte gjysme e thyer dhe dora rridhte gjak.Hapa ujin e lavamanit dhe lava doren.
"Nese fiton ti,une do largohem nga ajo.Ti do e kesh perjete shoqen tende te ngushte"
"Po sikur te mos pranoje?"-iu drejtova.
"Nese nuk pranon,Krista do e marr vesh qe shoku i saj i ngushte ka rene ne dashuri me te.Me beso qe mund ta vertetoj.."-tha ai.U duk si nje kercenim ndaj te cilit nuk kisha aspak frike.Por c'vertetesi mund te kishte? Une? Kristen?
P/S : this part is for InaQershori 🤍
STAI LEGGENDO
Mos me dashuro!✔
Storie d'amoreDy shoke te ngushte grinden per shkak se njeri prej tyre thyen nje nder rregullat themelore te miqesise se tyre.Por c'do te ndodh kur Krista dhe Arke te takohen serisht rastesisht ne Florida gjate pushimeve te veres?